אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע close up מופע לקבוצות קטנות

מופע close-up מופע לקבוצות קטנות

אמן חושים יכול להפוך את האירוע שלכם לאירוע מקסים שידברו עליו עוד רבות, אך לא כל אירוע מתאים להזמנת אמן חושים למופע טלפתיה בימתי, ישנם אירועים שדווקא מופע close up זה הדבר שמתאים (לעתים ניתן לשלב בין מופע close up למופע טלפתיה) במאמר זה אסביר מה זה מופע close-up לאילו סוגי אירועים ולאילו סוגי קהל הוא מתאים.

כפי שציינתי מופע close up הנו מופע הנערך לקבוצות קטנות ומצומצמות בדרך כלל מופע זה מבוצע כמעבר בין שולחנות / בין אנשים – המופע יכול להערך הן באירוע עסקי והן באירוע פרטי.

איך מופע close up מתאים לאירוע עסקי?

 אירוע עסקי הנו אירוע בו העסק בדרך כלל –  מציג את פעילותיו השונות, את המוצרים שפיתחו וכל זאת על מנת לשווקן הלאה.

מניסיון כאמן חושים המופיע בכנסים עסקים של השקת מוצר חדש , בדרך כלל מזמינים אנשי מפתח, אנשים חשובים מחברות שונות במשק על מנת לעורר אצלהם צורך ורגש לגבי המוצר החדש שפיתחו.

אירוע עסקי מכובד בדרך כלל מתחיל בקבלת פנים , במהלך קבלת הפנים מעבר לעוגות ולמשקאות שמחכים לאורחים אתם צריכים שמשהו ימשוך אותם, משהו שיתפוס להם את העין, הרי המטרה שלכם באירוע עסקי זה, שהאורחים המוזמנים ביום מן הימים יהפכו ללקוחות, ואינכם רוצים לאבד אותם כבר בתחילת האירוע, כאן מופע close up זה הפתרון.

המופע  נעשה כמעבר בין אנשים, בהופעותי באירועים אלו אני מכין קטעי טלפתיה וקסמים הקשורים לחברה, הקשורים למוצר החדש אותו השיקו, הקסמים נעשים ממש מול עיני המתנדב , מה שמיוחד זה שמעבר לקסם שקורה ממש מתחת לעיניהם  – הקסם מלווה בתכנים שלמדתי על החברה/ על המוצר שבהשקה.

מניסיון באירועים עסקיים – הזמנת אמן חושים לקבלת הפנים שיסתובב בין האנשים תורמת המון לאירוע העסקי , אנשים משאירים פרטים לאחר הקסם ,והנה יש לכם פה ליד- פרטי לקוח מתעניין.

לעיתים לאחר קבלת הפנים כאשר נכנסים פנימה לאולם הכנס , יש נאומים , הצגת המוצר ותועלתיו , יש מקום גם למופע טלפתיה – מופע המשלב שוב את יעדי החברה, את יתרונות המוצר החדש אל מול המתחרים – הכל נעשה תוך כדי מופע , תוך כדי קסמים וקטעי טלפתיה שנבנו במיוחד לאירוע עסקי זה, אם כי לעיתים מנהלים מסתפקים רק במופע close up בקבלת פנים וזאת עקב שיקולים שלהם – משאירים את הכנס נטו להרצאות של מפתחי המוצר, מנהלים וכו

איך מופע close up מתאים לאירוע פרטי?

אירוע פרטי יכול להיות כל אירוע משמח כגון יום הולדת למבוגרים, בר/בת מצווה וכו..

באירועים מסוג זה כדוגמת בר/בת מצווה הנוכחים מוזמנים לשעה היעודה לאולם, ומיד מגיעים לקבלת פנים , מצטלמים מחייכים..ומה עכשיו? עד שהאירוע עצמו יתחיל במקרה הטוב יעברו כחצי שעה, מה קורה בזמן זה?

מופע close up   לאירוע פרטי זה הפתרון – במהלך קבלת הפנים האורחים קצת מחפשים את עצמם עד תחילת האירוע ולכן במופע זה אני מכניס אותם לאווירה החגיגית של האירוע אם זה בר/ בת מצווה או כל אירוע אחר.

המופע נערך כהסתובבות בין האנשים – הכל קורה בקבוצות קטנות/ אנשים בודדים וממש הכל קורה מתחת לעין שלהם.

מופע close up מומלץ מאוד לקבלת פנים לאירוע פרטי, בד"כ לאחר -קבלת הפנים נכנסים לאולם, באולם כבר על השולחן מחכה לאנשים מנה ראשונה, לאחריה יהיה נאום קצר של בעל השמחה, לעתים מצגת מושקעת, כדאי גם להוסיף מופע טלפתיה – מופע על חושי – מופע המשלב את הקהל , ואת חוגג האירוע – המופע מתוכנן היטב עד לפרטים הקטנים.

דילוג לתוכן