מנטליסט לאירועים אמן חושים אסף סלומון

מה זה מנטליסט לאירועים

מנטליסט לאירועים או אמן חושים לאירועים הוא אדם בעל יכולות נדירות לרתק את הקהל ולבצע עליו שיטות פרה פסיכולוגיות ומניפולציות מחשבתיות שיגרמו לו להאמין בבלתי יאומן. אסף סלומון כובש מעל 15 שנה כל במה בישראל במגזר הדתי והחילוני, התפרסם כשחזה את תוצאות הבחירות פעמיים בעבר כולל הבחירות האחרונות והיה בעל פינה מוכרת בטלוויזיה בה אירח חברי כנסת, ידוענים וכדומה.

אסף סלומון – מנטליסט לאירועים

מנטליסט לאירועים או אמן חושים לאירועים משתף את הקהל בקסמים אם תרצו לקרוא לזה כך, שבנה במיוחד, במהלכם הוא מחדיר לתודעתם מחשבות ומסרים שלא היו מודעים לקיום. הייחוד של אסף סלומון הוא שהוא אימו מסתיר את דרכי הפעולה שלו ואפילו מסביר ומלמד אותם במופע עצמו ומשלב מידע על מה זה להית מנטליסט מלמד שיטות וקסמים את בעל השמחה הצעיר במקרה של בר מצווה למשל ועוד.

"מה??? מה זה היה?!"

תחום המנטליזם, קריאת מחשבות, טלפתיה וכדומה הוא תחום מבוקש ופופולרי שהביא לעולם כישרונות רבים, ביניהם אסף סלומון, שמצליח להדהים את הקהל כל פעם מחדש במופע אומן החושים המושקע שלו. מנטליסט לאירועים היא אטרקציה מדהימה לילדים ובני נוער וגם למבוגרים. מנטליסט לאירועים מקצוען יודע לשלב את הקהל ולערב אותו בכל קסם ופעולה, לשתף אותו במופע ולמעשה מופע אומן החושים של אסף סלומון מבוסס על אינטראקציה מדהימה עם הקהל שנוטל חלק במופע לכל אורך אורכו ונחשף לשיטות העבודה המדהימות שאסף סלומון שכלל לכדי שלמות עם השנים מאז החל לעסוק בכך כילד עם כישרון מיוחד לכך.

מנטליסט לאירועים – בר מצווה, שבת חתן, ימי הולדת, אירועים עסקיים ועוד

גלשו באתר לקרוא המלצות וביקורות על מופע אומן החושים של אסף סלומון שהשאיר הרבה פיות פעורים במהלך השנים וקיראות השתאות על דברים בלתי מוסרים המתקשרים עם הנסתר והבלתי בנודע ברמות מאוד גבוהות. אפילו האנשים הסקפטיים ביותר יוצאים מהמופע עם שאלות רבות כיצד זה ייתכן, וזה סוד הקסם תרתי משמע של אסף סלומון, היכולת להקסים תרתי משמע את הקהל ולהוציא ממנו חיוך לכל אורך המופע.

מנטליסט לאירועים הוא כמו קוסם רק הרבה יותר מתוחכם. אסף סלומון בנה כמה סטים של מופע המתאימים למופע אישי בקרב המשפחה ומופע נוסף המתאים לתחום העסקי. במופע אומן החושים האישי אסף סלומון הופך את חתן השמחה  לכוכב האירוע, מלמד אותו כמה טריקים ונותן לו להופיע איתם מול האורחים שלו. במופע העסקי אסף סלומון יוצר תוך כדי שיתוף פעולה עם בעלי החברה או מזמיני האירוע תוכנית שלמה הקשורה ישירות לחברה, מסרים עסקיים ועובדים בחברה, ומשלב פרטים אישיים משעשעים וכדומה. בשני המופעים הקהל חווה את המופע מקרוב ולוקח בו חלק פעיל שתורם להצלחת המופע כל פעם מחדש בשל הזדהות הקהל והשתתפותו המופע.

זה קוסם? זה אומן חושים? זה מנטליסט לאירועים!

אסף סלומון הוא אמן חושים ומנטליסט לאירועים מפורסם שמופיע בכל רחבי הארץ, מרצה בכנסים ובאירועים עסקיים ומופיע עם מופע אומן החושים המסחרר שלו במגוון אירועים פרטיים ועסקיים בקרב הקהל הדתי חרדי וחילוני. לאסף יש כישרון מיוחד ויכולות על טבעיות שהובילו אותו לעסוק במקצוע, ללמוד ולחקור את התחום ולשכלל אותו לכדי אומנות ייחודית. באמת שצריך לראות כדי להאמין וכדי ליהנות ולא מספיק להתרשם מביקורות והמלצות אך בכל זאת, יש כל כך הרבה כאלה שכדאי להקשיב למי שכבר ראה את המופע, לצפות בקטעים ביו יו טיוב וכדומה על מנת להתרשם מהמופע ולהזמין אותו לאירוע הבא שלכם.

אסף סלומון מוכר בתעשייה וזוכה לשבחים רבים מקולגות ואנשים בולטים בתחום כמו אורי גלר ואחרים. אסף הצליח לכבוד את הלבבות של אלפי צופים נלהבים בכל רחבי הארץ אך הוא שומר על דרך ארץ ותמיד דואג לשמור על מופע בגובה העיניים עם הקהל שלו. מופע אומן החושים של אסף סלומון נוגע בכל התחומים הקשורים לעולם הרוח והנסתר, יוצר קסמי של קריאת מחשבות, מסביר על טלפתיה ביהדות והופך את המופע לחוויה מלמדת ומבדרת כאחד.

מנטליסט לאירועים משמחים במשפחה – אסף סלומון

מופע אומן החושים של אסף סלומון הוא לא עוד מופע קסמים פשוט. המופע מושקע ומתאים לילדים ולמבוגרים ונותן ערך מוסף מלבד היותו מבדר ומשעשע, מדהים ומיוחד במינו וכולל כל פעם קסמים חדשים הנוגעים בעולם היהדות למשל, במספרים, שמות, צורות ומשלב אביזרים מיוחדים התורמים להצלחת המופע יחד עם שילוב הקהל לאורך המופע כולו.

היכנסו לאתר וקראו עוד ועוד המלצות מלקוחות מרוצים שחוו כבר את מופע אומן החושים הייחודי של אסף סלומון, אשר מרבה לשמח ילדים ולבצע את המופע שלו גם בקרב אוכלוסיות מיוחדות בעלי צרכים מיוחדים שם הוא מתחבר אל הקהל בצורה על חושית מדהימה ומצליח להעלות חיוך גדול לכולם. אסף אירח בטלוויזיה סלבריטאים רבים ומוכר בתעשייה כאומן חושים ייחודי ואנרגטי שרותם את היכולות והכישרון האישי שלו לטובת הכלל והפיכת מופע שלו לחוויה מקרבת לבבות ומהנה במיוחד.

"אני לא מאמינה!"

הרבה צופים נשארו המומים לאחר שהשתתפו במופע אומן החושים המיוחד של אסף סלומון. יש הרבה דברים בלתי מוסרים במופע אבל גם דברים שאפשר להסביר אותם בקלות ואסף לא מהסס לחשוף את סודותיו ולהראות לקהל כמה קל לתעתע במוח האנושי אם רוצים בכך. זאת הסיבה שהמופע של אסף סלומון ייחודי כל כך, הוא לא שומר את כל הקלפים לעצמו וחושף את דרכי הפעולה שלו ומלמד על מנטליזם, טלפתיה, קריאת מחשבות ועוד.

מספיק לראות את התמונות מאירועים קודמים באתר כדי להבין כמה הקהל נהנה, משתתף במופע והופך אותו לחוויה בלעדית ובלתי נשכחת. כל אירוע שונה ובעל דינמיקה אחרת ואסף מתאים את עצמו לסוג הקהל כמו זיקית, בין אם מדובר במופע לילדים, בני נוער או מבוגרים, מופע פרטי לחגיגת שמחה או מופע עסקי לגיבוש חברתי.

מופע אומן החושים של אסף סלומון כשמו כן הוא – מופע שעובד על כל החושים ויוצר עבור הקהל דברים שקשה להסביר אותם. מדובר במופע קסמים חכם ברמה הגבוהה ביותר בארץ ובעולם, מופע שאסף מריץ כבר 15 שנה ב כל רחבי הארץ וכבש קבל מעריצים גדול אך אסף לא שוקט על השמרים וכל הזמן מחדש ומשדרג את המופע עם דברים חדשים עליהם הוא עובד במהלך השנה וכתוצאה מהניסיון הרב שצבר בתחום, המופע רץ בצורה חלקה, גדוש באירועים ומרתק כל מי שצופה בו לשעה וחצי של הנאה צרופה.

רוצים ללמוד עוד על מנטליזם ולהזמין אסף סלומון לאירוע הבא שלכם? בשמחה! השאירו פרטים באתר או חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים על מופע אומן החושים והסדנאות המיוחדות של אסף סלומון ולשריון תאריך לאירוע הבא שלכם. מזל טוב, להתראות ובהצלחה!

דילוג לתוכן