אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מפעיל ליום הולדת מומלץ​

מפעיל ליום הולדת מומלץ

עם החזרה לשגרה, חוזרת גם שגרת החברים והמסיבות: ימי ההולדת שינו את פניהם בעשור האחרון, והפכו 'מתיחת פנים' משמעותית בקרב ילדים ומשפחות רבות: מפעיל או קוסם ליום הולדת הפכו לדבר נפוץ מאוד (וגם יותר אפשרי מבחינה כספית), מה שהופך את יום ההולדת לחוויה של ממש עבור הילדים, ולהורים העייפים יכול לחסוך הרבה התרוצצויות ומאמצים בבידור הילדים.

עלות מול תועלת

הילד או הילדה חוגגים יום הולדת? מזל טוב! לפני שתתחילו להכין את המסיבה, מומלץ לתכנן את התקציב מראש ולדעת מה גובה הסכום אותו אתם מעוניינים להשקיע במסיבה. מסיבות יום הולדת כוללות לרוב כיבוד, קישוטים שונים (כמו בלונים, סרטים), עוגת יום הולדת (בהזמנה או אפייה ביתית) ועוד. אך בסופו של דבר – ההפעלה היא המרכיב הכי חשוב במסיבה.

כדאי לזכור שמפעיל ליום הולדת הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין. וכן, לא כל אחד יכול לרכז את תשומת לב הילדים להפעלה, קל וחומר להעניק להם חוויה כיפית ומהנה.. בנוסף, קיימים כיום מפעילים רבים בשוק ההפעלות, ובכדי לקבל מפעיל שיוכל לעשות היטב את העבודה ולהוציא אתכם (ואת ילד יום ההולדת כמובן) מרוצים – מומלץ לשכור את שירותיו של מפעיל שצבר ניסיון עם ילדים, שתוכלו לקבל המלצות לגביו וגם לדעת שיש לו תוכן איכותי ומהנה להעביר. ייתכן שהעלות שלו תהיה יותר גבוהה מעלות של מפעילים מתחילים – אבל אתם תוכלו להיות בטוחים שהילדים ייהנו מחוויה איכותית.

מנקודות שכדאי להתייחס אליהן

מפעיל ילדים איכותי אמור להיות ערוך ומוכן עם כל הציוד הנדרש להפעלה – ועם לוח הפעלה מסודר. כן, למפעילים טובים יש סדר של פעילויות, וגם אם הוא בוחר להיות ספונטני ולאו דווקא להיצמד לרשימה – תמיד עדיף שתהיה אחת כזו.

כדאי שלמפעיל יהיה מראש 'ארסנל' של פעילויות חלופיות למקרה שהילדים מאבדים עניין או ריכוז בפעילות. כך יוכל לאלתר ביתר קלות במידה וזה קורה.

מומלץ לבחור מפעיל שיוכל להגיע ולהפעיל את הילדים בתחומי הבית (בחצר או בבית) ולא בפארק ציבורי. היציאה החוצה לרוב מסיחה את דעתם של הילדים וגורמת לפיזור.

בטרם הסגירה ע מפעיל מסויים מומלץ לבדוק עימו מספר דברים: 1. האם ברשותו מערכת הגברה מתאימה? 2. אילו הפעלות יש לו להציע בהתאם לגיל הילדים? 3. בררו על משך זמן הפעילות ותאמו עימו. 4. איזה ציוד הוא מביא עימו להפעלה? מתנפח? טרמפולינה? כדורים? מומלץ להיות ערוכים לציוד בשטח הבית או החצר. 5. האם מחולקים פרסים לילדים בסוף האירוע ומהם?

אפשר לבקש מהמפעיל המלצות מאנשים שקיבלו את שירותיו במסיבות שונות, או אפילו לבקש להגיע להופעה קרובה שיש לו ביום ההולדת, בהסכמת המשפחה כמובן. במקרה כזה תוכלו לקבל את התמונה המלאה ולראות האם סגנון הפעילות שלו יכול להתאים ליום ההולדת של ילדכם.

מה לגביי הופעות לבר מצווה?

אם אתם מחפשים הופעה לבר מצווה או במת מצווה, ייתכן מאוד שלמפעילי יום הולדת יש מה להציע בעניין, או לפחות דמות אחרת שאליה יוכלו להפנות אתכם.

בשונה מהפעלות יום הולדת, הופעה לבר או בת מצווה תהיה מותאמת לטווח גילאים אחר, ולכן יש צורך בכישרון אחר: אמן חושים, סטנדאפיסט, רקדני ברייקדאנס, רקדניות ועוד. שוק ההופעות לבר מצווה עשיר בסוגים שונים ומגוונים של הופעות ורעיונות.

להופעה כזו, יש צורך לברר את העלויות הנדרשות מראש, ולהכליל אותם בתקציב להופעה בהתאם. אם יש סוג של הופעה שאתם מעוניינים בה, אבל העלות יקרה מידי- תמיד תוכלו לחפש אמנים אחרים המציעים את אותו סוג של מופע – אולי במחיר זול יותר.

עם זאת, המחיר הוא לא חזות הכל, וכדי שגם תצאו מרוצים מומלץ לבקש המלצות או לברר עם אנשים אחרים שקיבלו את ההופעה שלאותו אמן על מנת לקבל רושם כללי. לרובם של האמנים יש סרטונים של הופעותיהם באירועים שונים, שמהם תוכלו להסיק אודות עבודתו של האמן וההתאמה שלה לאירוע בר או בת המצווה. שיהיה במזל טוב!

דילוג לתוכן