קוסם אמן חושים ליום הולדת אמן חושים אסף סלומון

כל מה שרציתם לדעת על מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת והתביישתם לשאול

נכון, אין חגיגה בלי עוגה וכל ילד יודע זאת – שהדבר החשוב ביותר ביום הולדת, בעיקר כאשר מדובר ביום הולדת של ילדים זה העוגה כמובן. אבל ללא ספק, גם ביום הולדת של ילד או ילדה, חשוב מאוד לספק את התוכן המותאם לחבר'ה הצעירים שהגיעו ליהנות מחגיגת יום הולדת. אחת האטרקציות אשר יכולות להלהיב כל ילד ולהפוך את יום הולדתו ליום הולדת מיוחד ובלתי נשכח עבורו ועבור חבריו היא, הזמנת קוסם אמן חושים ליום הולדת. אסף סלומון עוסק שנים רבות בתחום של אמנות חושים והוא קוסם אמן חושים ליום הולדת בעצמו לכל הגילאים. אמנם מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת, הוא מופע שמשלב בו הרבה קסמים של זריזות ידיים וקלפים, אבל בנוסף לכל אלו ובניגוד לקוסם שיודע לבצע רק טריקים ברמה הפיזית, קוסם שהוא גם קוסם אמן חושים ליום הולדת מבצע גם טריקים פסיכולוגים שמדהימים כל אדם בכל גיל.

מה ההבדל אמן חושים ובין קוסם ליום הולדת?

מי מאיתנו לא צפה לפחות פעם אחת בחייו בהופעה של קוסם, בין אם היה זה ביום הולדת או בין אם היה זה בכל אירוע אחר? ודאי שכולם. תרבות הקוסמות היא מאוד עתיקה ומאז ומתמיד היו הקוסמים יוצאים במופעים באירועים מיוחדים ונחשבו לאנשי המסתורין ואנשי הידע הגבוה. אולם, כיום בנוסף לקוסמים הרגילים שאנחנו מכירים, אלו ששלופים את השפן מהכובע והופכים את זר הפרחים ליונה שמעופפת ברחבי החדר, ישנו סוג נוסף של קוסמים ואילו הם אמני החושים. בניגוד לטריקים שעושה קוסם ליום הולדת שכוללים הרבה דברים שמדהימים אותנו במישור הפיזי וקשורים בעיקר בטכניקות של זריזות ידיים, קוסם אמן חושים ליום הולדת עושה בנוסף לטריקים אלו, גם טריקים שהם מעבר לפיזי.

קוסם אמן חושים ליום הולדת יתעתע את מוחכם ויערער את תפיסת עולמכם בכך שהוא יצליח לגלות מה תאמרו עוד לפני שתאמרו זאת ומה אתם חושבים עוד לפניכם. איך הוא עושה זאת?  בדיוק כמו שישנם סודות של קוסם ליום הולדת שלעולם לא נדע אלא אם כן נלמד את רזי המקצוע, כך גם לאמן חושים ישנם סודות מקצועיים שבכדי לדעת אותם צריך ללמוד את המקצוע וכמובן להחזיק בעוד מספר כישורים הקשורים בהבנת התנהגויות ומחשבות אנושיות.  אסף סלומון שהוא גם קוסם וגם אמן חושים, מתאים את הופעתו על פי דרישת האדם שמזמין אותו וקהל היעד.

מתי כדאי להזמין מופע של קוסם ליום הולדת?

קוסם ליום הולדת מתאים במקרים בהם הקהל צעיר יותר, למשל קהל של ילדים קטנים יכול היהנות מאוד ממופע של קוסם ואין לו את הצורך ולעתים גם לא את ההבנה ליהנות ממופע של אמן חושים. כאשר אתם מזמינים קוסם אמן חושים ליום הולדת של אדם בוגר, קרוב לודאי שהמופע ישלב גם מספר קסמים, אך הנתח הגדול יותר של המופע יורכב מתעתועי מוח הקשורים לאמנות חושים וטלפתיה.

האם אפשר להזמין קוסם אמן חושים לאירוע פרטי?

בהחלט ניתן להזמין מופע שמשלב גם קסמים וגם קטעים של אמן חושים בכל אירוע פרטי או אירוע של חברה. כיום, הביקוש עבור קוסם אמן חושים ליום הולדת הוא מאוד גבוה. אם בעבר היה נהוג להזמין ליום הולדת קוסם שכל המופע שלו מבוסס על טריקים מעולם הקוסמות – העלמת דברים והחזרתם, אחיזת עיניים וזריזות ידיים, כיום יש ביקוש רב שמעבר לקסמים הללו יהיו גם קסמים מעולם הטלפתיה ותעתועים פסיכולוגיים, שלרוב מתאימים לקהל הבוגר יותר. באירועים פרטיים יש ביקוש רב למופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת עגולה של אדם בוגר ולשילוב של בעל השמחה במופע. מכיוון שהמופע הוא חוויתי ויוצר אינטראקציה לכל אורכו בין הקהל לאמן, יש לכך ביקוש רב. אנשים כיום אינם אוהבים להישאר פסיביים ואוהבים לקחת חלק אקטיבי ביום ההולדת שלהם במיוחד בחלק המרכזי והאמנותי שלו.

האם הזמנת מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת מתאימה גם לאירועים מסוג אחר?

מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת, יכול להתאים לכל אירוע בו ישנה קבוצת אנשים שמעוניינים בערב מהנה ומאוד חוויתי. כפי שנאמר מוקדם יותר במאמר זה, מופע של קוסם ליום הולדת יכול להיות מאוד פסיבי עבור הקהל, לעומת זאת מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת יכול לשלב כמעט כל אדם בקהל, כמובן זאת בתנאי שמדובר באירוע קטן אשר לא מונה מאות אנשים. מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת יכול להתאים לערבי גיבוש חברתיים, ימי הולדת, מסיבת רווקות או מסיבת רווקים, בר מצוות או בת מצוות ולמעשה כל אירוע פרטי או חברתי אשר יש בו רצון ליצור חלק אמנותי אקטיבי וחוויתי עבור המוזמנים.

מה אפשר לצפות ממופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת?

אם אתם מעוניינים באמת להבין מה אתם מקבלים כאשר אתם מזמינים לאירוע שלכם מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת, כמובן שעליכם לשאול את אותו אדם – אמן חושים –אותו אתם מזמינים לאירוע. כל מופע של קוסם אמן חושים ליום הולדת שונה זה מזה, כאשר מדובר באדם אחר ובנוסף האמן יתאים את המופע שלו לסוג הקהל ולדרישת המזמין. אסף סלומון, בעל ניסיון רב בעבודה עם סוגי קהלים שונים ויכול לייעץ לכם מה יתאים ביותר עבור החגיגה או הערב שלכם. על אף השוני בין מופע למופע ובין אמן חושים אחד לאחר, ברוב המקרים, במופע מסוג זה, תחילה תצפו במספר קסמים קלאסיים שיחממו את האווירה ולאחר מכן המופע העל חושי יתחיל במלואו. בנוסף נהוג לשלב במופע את חתן או כלת השמחה, אם זה במספר קסמים בעת החימום, אם זה בקטע אמנותי שהוכן מראש בתיאום בין האדם החוגג לאמן החושים ואם זה בקטע ספונטני בעת המופע.

לסיכום נאמר כי הזמנת מופע של קוסם ליום הולדת או של אמן חושים ליום הולדת, יוצרת הרבה ריגוש בין המוזמנים, מחברת בין המשתתפים, פורקת מתח ומלווה בהמון תדהמה והתרגשות. בין אם תבחרו להזמין רק קוסם או שתבחרו להזמין קוסם שמתמחה גם באמנות חושים ויצירת תדהמה מסוג אחר בקהל, זה תלוי בכם וכמובן בקהל המוזמנים שלכם. מופע של קוסם ליום הולדת יכול להתאים מאוד לקהל הצעיר יותר שסף ההתרגשות שלו עדיין נמוך יותר מאדם בוגר. במידה ומדובר באירוע פרטי כמו יום הולדת לאדם מבוגר, מסיבת רווקים או רווקות וכד' או באירוע של חברה כגון ערב גיבוש או הרמת כוסית משותפת, יהיה זה מאוד מומלץ לשלב במופע גם אמן חושים. אסף סלומון מופיע מזה שנים הן באירועים פרטיים כמו ימי הולדת, בר מצוות ובת מצוות ועוד והן באירועים חברתיים, תוכלו להיוועץ בו בכל שאלה העולה בכם וליהנות ממופע שיהפוך את הערב שתכננתם לבלית נשכח לאף אחד מהמשתתפים בו.

דילוג לתוכן