אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם וטלפת למגזר החרדי

קוסם וטלפת למגזר החרדי

אסף סלומון – הילד מבני ברק שכבש את ירושלים וכל רחבי הארץ

אסף סלומון הינו בחור דתי צעיר, אשר יחגוג בקרוב 35 שנות חיים. את ילדותו העביר סלומון בבני ברק, שם, כפי שהעיד על עצמו, החל להתאהב בעולם הקסם והטלפתיה. בתוך זמן קצר, החל העלם הצעיר להופיע בפני משפחתו ומכריו, וזכה לתגובות אוהדות ולפרגון רב. עד מהרה, החל להופיע בפני ילדים מבית ספרו, והפגין יכולות שהצליחו להרשים כל ילד ונער אשר צפו בו.

בימי בגרותו צבר סלומון ידע והכשרה בעולם המסתורי והקסום הזה, בעיקר באמצעות קריאה מרובה של ספרים ומאמרים בתחומי הפסיכולוגיה, דמיון מודרך, התת מודע ועוד. לא חלף זמן רב וקהל בוגר מכל רחבי הארץ החל להיחשף בהדרגה, ומאז סיפור ההצלחה רק הולך ומתעצם. עבור ישראלים רבים, אסף הוא הבחור החייכן שהצליח לשבור את כוס חופתו באמצעות כוח המחשבה בלבד, באירוע ששודר בטלוויזיה בשנת 2012.

מדהים! כיום, אסף סלומון מתגורר בירושלים, ומלבד היותו קוסם וטלפת למגזר החרדי הוא מופיע גם בפינות קסם בתכניות טלוויזיה ובעיקר, מכתת רגליו בין במות המופעים בכל רחבי הארץ.

מופע הקסמים והטלפתיה של אסף – הזיקה היהודית מורגשת בכל הופעה

אסף הקוסם מופיע בפני קהל מגוון, אך ידוע בין ביתר בזכות המופע הייחודי והייעודי שהתאים במיוחד לקהל הצופים החרדי הקרוב לליבו. המופע נמשך קרוב לשעה וחצי וכולל מספר רב של קטעים מדהימים מעולם הטלפתיה והקסם בשילוב של אלמנטים יהודיים, ישראלים ועבריים. למשל, שימוש בפסוקים וציטוטים מהתורה והגמרא. או ניחוש תאריך ימי הולדת עבריים של הצופים. בנוסף, קיימים אזכורים של חגי ישראל, שימוש באותיות עבריות בקסמים שונים ועוד. המופע יש לציין, מתקיים בימי חול בלבד או לפני ואחרי כניסת/יציאת השבת, ומתאים לבר/ת מצווה, שבת חתן, כנסים למיניהם ועוד.

"הופעה מדהימה. צריך לראות כדי להאמין"; "מופע מדהים לכל המשפחה. קטנים וגדולים גם יחד!"; "כל כך מוכשר! כל כך חביב! מתחבר לקהל, ומשאיר את הצופים בפה פעור". אלו רק חלק מהתגובות של אנשים שחזו בפלא של סלומון במו עיניהם. אז הצטרפו גם אתם להמונים שכבר נהנו ממופע רב גוני וייחודי שמשלב בין קסם, טלפתיה וזיקה יהודית. אסף סלומון – קוסם וטלפת למגזר החרדי שישאיר אתכם נדהמים לחלוטין.

דילוג לתוכן