אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם לאירועים הופך כל אירוע למיוחד ומהנה

קוסם לאירועים – הופך כל אירוע למיוחד ומהנה

שכירת קוסם לאירועים הופכת כל אירוע לחוויה ייחודית וכיפית במיוחד. קוסמים טובים לאירועים שמתמחים במגוון סוגים של הפעלות, מתאימים לשלל אירועים ביניהם: ימי הולדת, אירועי חברה, בר מצווה או בת מצווה, שבת חתן, ימי גיבוש ועוד. אז כיצד יהפוך האירוע שלכם למהנה במיוחד על ידי קוסם לאירועים, ואיך מתאימים את במופע של הקוסם לאירוע שלכם. כל התשובות בהמשך.

איך קוסם לאירועים יהפוך את האירוע שלכם למיוחד

קוסם לאירוע מצטיין בהפיכת כל אירוע לאטרקטיבי. קוסמים כיום, הם גם אמני חושים שמלבד הקסמים המרתקים שהם מציגים, הם לוקחים את הקהל למסע קסום אל הלא נודע. אמני חושים מתמחים בקריאת מחשבות, הפגנת אינטואיציה חזקה לגבי המשתתפים, הם מנחשים (בדרך כלל נכון) מגוון פרטים על המשתתפים ומשלבים את מופע האשליות עם קסמים מרתקים. אירוע הכולל קוסם הופך בין רגע מ'עוד' אירוע רגיל – לאירוע מרהיב שאין שני לו!

כיצד מתאים הקוסם את המופע לאירוע שלכם?

קוסמים מנוסים כמו הקוסם אסף סלומון מנוסים בהופעות במגוון סוגי אירועים, ולכן הם יודעים כיצד להתאים את המופע לאירוע שלכם:

אירוע חברה וגיבוש – חברות ועסקים רבים מעוניינים לגבש את העובדים שלהם אך לא ממש יודעים כיצד. מופע קסמים וטלפתיה מקרב בין העובדים, משלב הומור, והוא כולל משימות מגבשות. מופע מסוג זה, שובר את הקרח בין העובדים ועוזר להם לגלות קצת יותר אחד על השני.

מופע קסמים לימי הולדת – השאיפה בימי הולדת בשנים האחרונות היא להפוך את אירוע היומולדת לאטרקטיבי במיוחד. מופע קסמים ליומולדת מסייע להרים את האירוע לגבהים חדשים, עם הפתעות לילדים ומבוגרים, קסמים והפעלת המשתתפים שבראשם הפעלת ילד או ילדת היומולדת.

מופע קסמים לבר מצווה/בת מצווה

בר או בת מצווה הפכו לאירועים משמימים. האירועים בדרך כלל נראים אותו הדבר, המוזיקה הינה קבועה, והדרשות נשמעות כאילו נכתבו על ידי אדם אחד שכותב דרשה לכל ילדי העולם. מופע קסמים לבר או בת מצווה, ירים את האירוע שלכם ויהפוך אותו למעניין הרבה יותר. הקסמים שמתאימים גם לילדים וגם למבוגרים – עוצרי נשימה, מופע הטלפתיה – מרתק, וההפעלות של הקהל – הופכות את האירוע לאטרקטיבי הרבה יותר!

מופע קסמים – הזמינו עכשיו

מופע הקסמים של אסף סלומון הוא מופע מרהיב המתבצע בהתאמה מלאה לשלל אירועים. צרו קשר עכשיו! ותוכלו לארגן אירוע מושלם באמצעות אסף ורעיונותיו החדשניים והמפתיעים.

דילוג לתוכן