אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם ליום הולדת שהוא גם אמן על חושי

קוסם ליום הולדת שהוא גם אמן על חושי

הילד/הילדה חוגגים יום הולדת 9 ומעלה?

הזמנתם את החברים והחברות מהכיתה  – אתם רוצים פעילות משעשעת לילדים, חשבתם לקחת קוסם – אך אתם חושבים שזה ילדותי מידי.

האמת אתם צודקים!

אספר לכם קצת מהכובע שלי – כאמן חושים וכקוסם, כפי שאתם יודעים אמן חושים – מתעסק בעיקר בטלפתיה – קריאת מחשבות, ופחות קסמים, בעוד שקוסם – מבצע נטו קסמים, למה אני מספר לכם את כל זה? בדיוק בכדי לעניין אתכם שניתן לשלב גם קסמים וגם אמנות חושים במופע של ילדיכם.

לפני כמה שנים קבלתי פנייה של הורה שרצה לחגוג  לבנו יום הולדת 9 – (אציין כי עד לאותו אירוע לא הופעתי לגיל זה, הופעתי בהופעת קסמים עד גיל 8, ובהופעת טלפתיה מגיל 13 ומעלה ) בשיחת הטלפון עם אותו הורה אכן הסכמתי איתו שקוסם לגיל זה – זה לא מתאים וכי יש למצוא כיוון אחר שעדין יתאים לגיל זה, אכן גיל 9 הינו גיל מעבר.

ישבתי במשך כמה ימים ופיתחתי מופע ייחודי לגילאי 9 ומעלה – מופע המשלב בין קסמים מתוחכמים לבין טלפתיה  – התואמת את גילאי הילדים, כמובן שמופע הטלפתיה לילדים שונה מהמופע למבוגרים – אך אינו יורד ברמתו, המופע מדהים ותואם את גילאי הילדים.

במופע המשולב של קסמים וטלפתיה – הילדים משתתפים לאורך כל הפעילות, תוך מתן דגש על חתן/כלת השמחה , במופע יש קטעי קריאת מחשבות המותאמים לגילאי הילדים, לדוגמא אני מנחש את שמם של המורים שלהם, מגלה קלפים ושמות שחושבים עליהם וכ"ו.

לסיכום לכל גיל יש פתרון, בין אם זו הופעת קוסם לבד – שמומלצת לגילאים הקטנים, לבין מופע קסמים משולב טלפתיה – המותאם לגילאים היותר גדולים, לבין מופע על חושי – המותאם לגילאי 12 ונוער.

דילוג לתוכן