אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם ליום הולדת 4

קוסם ליום הולדת 4

הילדים שלנו קטנים וסקרנים והם זקוקים לגירויים מנטליים בכל זמן. ימי ההולדת של הילדים הופכים עם השנים לחשובים יותר והם דורשים משהו מיוחד. קוסם ליומולדת 4 יכול להתאים כמו כפפה ליד הקטנה של ילדכם. אז מה כולל מופע קסמים ליומולדת 4? הכל בהמשך.

מחפשים קוסם ליום הולדת 4? ראשית כל חשוב לדעת כי יום הולדת עם קוסם חייב בתכנון. הקוסם מדבר עם ההורים וביחד הם מתכננים את האירוע ומבצעים את התאמתו לילדים בגיל 4. קוסם כמו אסף סלומון יודע כיצד להתאים את התכנים לילדים בגיל זה.

מה כולל מופע הקסמים?

מופע קסמים ליומולדת 4 כולל מגוון רב של הפתעות ביניהם: מופע קסמים קלאסי של העלמת חפצים והחזרתם, משחקים המותאמים לילדים, מופע קסמים מרתק בו הקוסם מפתיע את הילדים עם פעולות שונות שמשאירות את הילדים פעורי פה וסקרנים. וגם אביזרים מדליקים כמו: בלונים, מתנות, שלל הפתעות, מוזיקה כיפית ומרגיעה, ויחס אישי לילדים הקטנטנים המשתתפים באירוע.

כיצד מתאימים מופע קסמים לילדים בגיל 4?

מופע קסמים שמתבצע על ידי קוסם מומחה מותאם במיוחד לילדים בגיל זה שרוצים לגעת בכל דבר, לשמוע צלילים חדשים ולראות מחזות מפתיעים. הקסמים הינם צבעוניים, מהפנטים ומשעשעים, את התפאורה מתאימים בהתאם למסיבה, הקוסם מלמד את הילדים קסמים וטריקים ייחודיים וקלים, ברקע מוזיקה מרגיעה וכיפית, והקסמים הם קסמים מקוריים שהילדים נהנים מהם ואף מנסים לבצע אותם לאחר המסיבה בביתם.

למה חשוב לשים לב בבחירת קוסם ליומולדת 4?

חשוב לשים דגש על כך שהקוסם שם לב לילד או ילדת היומולדת ומלבד תשומת הלב לילד וילדת היומולדת הקוסם גם נותן יחס לשאר הילדים. עוד יש לבחור עם הקוסם מוזיקה מתאימה, וגם חלוקת פרסים קטנים למשתתפים שהופכת את המסיבה לכיפית ומרשימה.

כיצד מתכננים יומולדת 4?

מלבד שכירת הקוסם לשעה מלהיבה במיוחד, חשוב לקשט את הבית בבלונים ובקישוטים נוצצים, להכין עוגת קונספט בהתאם למסיבה (כמו למשל עוגה בצורה של כובע קוסמים, עוגה של כוכב גדול ונוצף, עוגת שפן לבן ועוד) יש לשים מוזיקת רקע שילדים אוהבים, לארגן תחרות ריקודים, להרים את ילד היומולדת על כיסא 5 פעמים! לצאת להפסקת אוכל עם כיבוד צבעוני וטעים, ולא לשכוח לשלוח את הילדים לביתם עם שקית הפתעה…

דילוג לתוכן