אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם ליום הולדת 6

קוסם ליום הולדת 6

אחד מימי ההולדת היותר מרגשים אותם אנו נוהגים לציין בגאווה גדולה עבור ילדנו הוא יום הולדת 6. זוהיא השנה שבה ילדנו עולים לכתה א׳, דבר המסמל הן עבורם והן עבורנו ההורים סימן לבגרות ולשינוי ניכר בתהליך הצמיחה וההתפתחות של הילד או הילדה. המעבר לכתה א׳ היישר מהגן הוא מעבר שמלא בהתרגשות גדולה, שמחה ויחד עם זאת עם חששות. אז כאשר אנו מתכננים את יום ההולדת 6 במספר, קוסם יכול להיות בהחלט הפעילות המושלמת עבור כל המשתתפים והלוקחים חלק באירוע – גדולים וקטנים. זה כבר השלב שבו אפשר להפעיל את ההגיון, ללכת על פעילויות קצת יותר מורכבות ולאפשר לילדים להיות חלק פעיל ביום ההולדת.

קוסם ליום הולדת 6 – מה בתכנית?

אז קודם כל חשוב לציין שכוכב יום ההולדת הוא גם זה שלוקח חלק פעיל בכל ההפקה, הקסמים והרעיונות. עצם היותו של בעל האירוע לוקח חלק בהפעלתו גורמת לו לחוש מיוחד, שם אותו במרכז העניינים מה שכמובן מעצים את ההתרגשות אפילו יותר ומחזקת את בטחונו ודימויו העצמי שזה באמת אחד הדברים החשובים בגיל הזה. אותו ילד או ילדה יקבלו על עצמם אחריות ויבצעו קסם אמיתי מול כל האורחים ממש בעצמם. לאורך כל המופע אנו מעודדים את הילדים להשתתף וכמובן שיש המון התרגשות כי מה יותר משמח ממופע קסמים חד פעמי.

קוסם ליום הולדת 6 – מפעילים את כל החושים

אחד היתרונות שבמופע קסמים ביום הולדת טמון בכך שאנו מפעילים את כל החושים עם דגש בעיקר על חוש הראייה, המישוש וכמובן השמיעה. הרעיון הוא לאפשר לילדים להפעיל את הדמיון, את ההיגיון, הזיכרון ועוד מגוון של כלים ומיומנויות שעובדים ומחזקים כישורים קוגנטיביים. הקסמים עוזרים לילדים לצאת קצת מחוץ לקופסא, להפעיל את חוש היצירתיות ולהמריא לשמיים. מאז ומתמיד קסמים ריגשו ילדים אך השנים עברו ואני מביא איתי ניסיון של למעלה מ-15 שנים כך שתיראו הרבה יותר מיונה שיוצאת מכובע או ממטפחת צבעונית שיוצאת לה מהגרון.

אז אם גם אתם מתלבטים לגבי יום הולדת 6 עבור ילדכם או ילדתכם, אני – אסף סלומון מזמין אתכם ליצור איתי קשר ואשמח לספר לכם עוד על המופע הייחודי שיצרתי עבור הילדים. אינספור ימי הולדת כבר עברו בהצלחה אז מה עוד אפשר לומר? הקסמים פשוט עובדים…

דילוג לתוכן