אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם ליום הולדת 7

קוסם ליום הולדת 7

משנה לשנה אירועי יום הולדת של ילדים הופכים להיות הפקות גדולות יותר ויותר, אם בעבר היה נהוג לערוך אירוע קטן בחיק המשפחה או בכיתה, הרי שכיום כבר מדובר על אירוע של ממש, עם אטרקציות, מפעילים וכדומה. החוכמה היא לדעת ולספק לילדים את מה שהם רוצים וצריכים בשביל שיום ההולדת יהיה מושלם.

קוסם ליום הולדת 7

אם ציפינו שעולם הקוסמות יאבד מזוהרו במהלך השנים, בזכות כניסתם של מפעילים חדשים, טכנולוגיות, ואינספור סיפורים וידיעות על כך שהקסמים הם לא באמת קסמים ולא ברור מה הם, הרי שטעינו. ילדים אוהבים קוסמים ובצדק, הם גם מציגים להם דברים בלתי נתפסים, דברים שצריך הרבה תחכום בשביל לקלוט ולהבין אותם, בוודאי בשביל לדעת היכן הטריק, בנוסף לכך הקוסמים יודעים להפעיל את הילדים, להצחיק ולבדר אותם. אז הילדים מרוצים, במשך שעה פלוס-מינוס, הם נהנים מחוויה ייחודית שהם לא זוכים לחוות כל יום, ההורים מן הסתם מרוצים כי הילדים שלהם נהנים, ובמיוחד מכך שהם לא צריכים לעבוד קשה ולהפעיל את הילדים.

כיצד בוחרים קוסם ליום הולדת 7?

חשוב להבהיר תחילה, ההמלצה היא לשכור את שירותיו של קוסם בגיל מסוים, כלומר, לא בכל מצב. הרי, סביר להניח שילד בן 3 יתקשה להבין מה עושה קוסם ומצד שני, ילד בן 13 כבר לא יתרגש מקסמים אלא יעניין אותו דברים אחרים. לכן רצוי להביא קוסם ליום הולדת של ילדים וילדות בני 6-7-8-9, לאחר מכן מרבית הילדים מתחילים להתעניין בדברים אחרים.

כשרוצים לבחור קוסם, רצוי לבחור בחור עם גישה לילדים, מישהו שידע להפעיל אותם, להצחיק ולהתרגש איתם. מן הסתם רצוי שיהיה זה קוסם עם מנעד רחב של קסמים וכאלה שיש בהם רמה גבוהה של טריקיות מחד ומאידך שיהיו אלו קסמים שיתאימו לילדים. כמובן שבשביל לבצע את הקסמים, יש צורך לוודא שיש מספיק שטח במקום בו עורכים את האירוע, וכן שיש מספיק זמן בשביל שהקסמים יושלמו במלואם.

יש לוודא עם הקוסם שהוא מביא את כל החומרים, ושהוא מספק גם את התפאורה המתאימה להפעלה. הקוסם צריך לזכור איננו רק קוסם אלא גם מפעיל ועל כן עליו להכין טקסטים מתאימים לשם כך. הקסמים וההפעלות צריכים להיות מותאמים לגיל הילדים באירוע, כמובן.

דילוג לתוכן