קוסם לילדים בבני ברק

קוסם לילדים בבני ברק – חוויה בלתי נשכחת

מי מאיתנו לא מתגעגע קצת להיות ילד. מי מאיתנו לא היה רוצה לחזור לימים בהם צחקנו מדברים פעוטים, התרגשנו ממילים חדשות, ממגע, מטעמים שלא הכרנו. מי מאיתנו לא מתגעגע קצת להפלא, לא להאמין שמשהו קורה? אנחנו מציעים לכם ולילדים שלכם לחזור בדיוק לנקודה הזו. קוסם לילדים בבני ברק הוא מי שיכול להפוך שורה של אירועים לאירועים בלתי נשכחים. אני, אסף סלומון, קוסם לילדים בבני ברק בקיא בעולם הילדים וכמובן מכיר את רזי העולם החרדי ויודע להתאים את ההופעות שלי לצרכים הייחודיים של הקהילה הזו. ביחד, נצא למסע מסתורי ומרגש שיהפוך כל אירוע לאירוע שאף אחד לא יישכח.

מתי להזמין קוסם לילדים בבני ברק

אני, אסף סלומון מצאתי את עצמי מופיע בשורה של אירועים מפתיעים בכל פעם מחדש. לכן, לפני שאפרט מה האפשרויות העומדות בפניכם כאשר אתם מזמינים קוסם לילדים בבני ברק לעניות דעתי, אני יכול להגיד גם באופן פשוט שאשמח יותר מכל שתפתיעו אותי. אתם מוזמנים למעשה להזמין אותי באמת לשורה ארוכה של אירועים מפתיעים ומרגשים, לילדים מגילאים שונים. בכל פעם מחדש הצחוק וההפתעה של הילדים מהקהל הוא מה שמשאיר אותי חי, הוא הדבר שאני מתרגש ממנו ועבורו קם לעבודה בכל יום עם חיוך.

בין היתר אני, קוסם לילדים בבני ברק מציע כמה סוגים של הופעות שיכולות להתאים לכל מיני מקרים:

הראשון, הופעה שלמה באמצע אירוע: זה יכול להיות מופע של אמן חושים לבר מצווה בבני ברק וזה יכול להיות אמן חושים בבני ברק שמגיע לכנס מיוחד או למסיבה ספציפית. אני, קוסם לילדים בבני ברק, כמובן זמין לימי הולדת ולכל מה שהוא פשוט לבוא, להביא את הציוד ולתת הופעה שלמה מההתחלה ועד הסוף.

האפשרות השנייה היא ההנחיה: בתור קוסם לילדים בבני ברק אני לא פעם ולא פעמיים עומד בעמדת המנחה של הערב. אני שמח להיות מי שיכול פשוט ללוות אירוע שלם בין כל מיני אפיזודות קטנות. למשל, אני יכול ללוות ולהיות אמן חושים לבר מצווה בבני ברק, כך שאני יעלה את הדוברים לבמה, אתן כמה קטעי קישור באמצע ועוד. אני יכול להיות גם זה שמלווה את הילדים שמסיימים את שנת הלימודים או אלו שנמצאים בבילוי משותף בקיץ. ההנחיה היא תמיד דרך נחמדה להנגיש לילדים אירועים שיכולים להיות מעט ארוכים ולא פשוטים לעיכול עבור מי שמחפשים קצת לצחוק ולהפיג את המתח. כך שבתור קוסם בבני ברק יש לי גם את האפשרות פשוט להצחיק ולהדהים בין דברי תורה, נאומים ועוד.

האפשרות השלישית היא לבוא להופעה קצרה: אני מכיר את הצרכים השונים של כל קהילה ולכן בתור קוסם לילדים בבני ברק אני פשוט חייב בכל פעם לבוא עם כל ארגז הכלים שלי ולאפשר לכל קבוצה לקבל את הצרכים המלאים עבורה באופן פרטני. כך שאני יכול לתת הופעה ארוכה של שעה וחצי לעיתים ואני יכול להעניק כמה דקות בלבד. האמינו לי, בתור קוסם לילדים בבני ברק לא צריך הרבה כדי להשאיר ילד עם פה פעור.

למה דווקא אמן חושים בבני ברק

שאלה ששואלים אותי, אסף סלומון, הרבה ואני תמיד שמח לענות. בתור אמן חושים בבני ברק אני יודע שיש לי את היכולת להביא טוב להרבה מאוד ילדים. הרי הרבה פעמים אנחנו דורשים מהילדים שלנו יותר מדי. הם צריכים להצטיין בשורה של נושאים, הם צריכים ללמוד הרבה שעות ביום. אנחנו רוצים כמובן שיתנהגו יפה ויענו בנימוס אבל אנחנו לא תמיד נותנים להם את מה שהם צריכים גם כן. זה את ההזדמנות להסתקרן, לשאול שאלות, לראות כל מיני טריקים שסתם יאפשרו להם רגע לצחוק.

לא רק זה, אלא שבתור קוסם לילדים בבני ברק, בתור מה שהוא שבירה של השיגרה, יש לי גם את ההזדמנות פשוט להיות מי שמאפשר לילדים הללו להיות בקשר האחד עם השני. אנחנו הרי, בתור מבוגרים, יודעים כבר כי לא אחת החברויות המשמעותיות שלנו נוצרו כאשר חווינו חוויה יוצאת דופן עם אדם אחר. כאן יש לי הזדמנות להדגים פטנטים על שורה של תלמידים. חלקם אולי אלו שלא מקבלים את הבכורה בדרך כלל, מה שמאפשר לי ליצור ממש חברויות חדשות. כמו שכבר אמרו חזל: או חברותא או מיתותא. לי יש את הזכות ואני שמח על כך, ליצור את החברותא הזו, לחבר בין ילדים שונים.

בתור קוסם לילדים בבני ברק אני מחויב לשפה מסוימת

אני, אסף סלומון מכיר את הקהילה ומכיר את הצרכים הייחודיים שלה. לכן חשוב לי לאפשר לכולם ליהנות ממופע נפלא תוך שהגבולות החשובים נשמרים כל העת. המטרה שלי היא פשוט להביא טוב. לראות ילדים צוחקים בקול זו השמחה שלי. אני אוהב להביא שמחה וכיף ולאפשר לשורה של ילדים להרגיש בסוף היום אחרת. לכן, בתור קוסם לילדים בבני ברק אני תמיד מקפיד על יצירה של מופע בגובה העיניים, כזה שמותאם לתכנים אותם צורכים הילדים שאני פוגש. כך בכל פעם מחדש אני יכול להוריד את החומות ולהעניק מהדבר אותו אני יודע לעשות.

את המופע אני מעלה ואחראי בו לכל

אני, אסף סלומון, אמן חושים בבני ברק אחרי להופעה מההתחלה ועד הסוף. כך שאתם כמובן לא צריכים להביא ציוד מיוחד או לעבוד קשה. ביחד נבין מה התנאים העומדים לרשותכם ואיך ביחד נוכל ליצור מופע מהנה.

דילוג לתוכן