אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם לימי הולדת

קוסם לימי הולדת

הארי פוטר, הקוסם הכי מפורסם בעולם, הצית את דימיונם של ילדים רבים. גם היום, שנים רבות אחרי שיצא הספר הראשון לאוויר העולם, עדיין רבים מוקסמים ממנו ורוצים קצת מהקסם בספר ההוא גם ביום ההולדת שלהם. לא משנה אם מדובר במבוגרים או ילדים, הזמנה של קוסם לימי הולדת תמיד תהפוך את החגיגה לבלתי נשכחת.

אי שם בשנת 1997 יצא הספר הראשון בסדרת הארי פוטר, שהפך את הדמות הבדיונית לקוסם המפורסם בעולם. מאז ועד היום, רבים רוצים להנות קצת מיכולת הקסם הזאת ולו רק לכמה שעות. גם מהסיבה הזאת, הרצון להזמין קוסם לימי הולדת גדל והדבר הפך פופולארי כל כך.

למה להזמין קוסם לימי הולדת בכל גיל

ילדים ומבוגרים כאחד אוהבים לראות קסמים. אפקט ההפתעה, הרצון להבין את הקסם ולדעת איך זה קרה, הפך את הקוסמים למצרך מבוקש בימי הולדת.

גם עידן הרשתות החברתיות שבו כולם משתפים את החוויות שלהם און ליין, גרם לאנשים רבים לזנוח את ההפעלות הפשוטות של פעם, שהיו הפעלות בסגנון חבילה עוברת ומשחק הכיסאות הזכורים לטוב ולהעדיף להזמין קוסם לימי הולדת, שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

מה ההבדל בין להזמין קוסם לימי הולדת לבין קוסם לאירועים אחרים

ימי הולדת מתאפיינים בקבוצת אנשים המכירים אחד את השני, ואם מדובר בימי הולדת של ילדים, בדרך כלל קבוצת הגיל תהיה זהה. האירוע המרכזי יהיה מופע הקסמים, בניגוד לאירועים אחרים בהם יש אירוע מרכזי כמו טקס כלשהו ומופע הקסמים נחשב לאטרקציה נוספת באירוע, כדי לבדר את הצעירים שבחבורה.

עניין זה יכול להשפיע על בחירת הקסמים והשילוב בניהם וכן על אורך המופע, שילוב הקהל במופע, התלבושות של הקוסם ואפילו על המוזיקה במהלך המופע.

התאמת המופע לגיל החוגגים כשמזמינים קוסם לימי הולדת בגילאים שונים

לפעמים כמה ילדים מתאחדים יחדיו כדי לחגוג יום הולדת. זה קורה בבתי ספר  שבהם כמה ילדים מהשכבה נולדו בסמיכות ורוצים להוזיל עלויות.

במצב כזה יכולים להיות באירוע אחד ילדים מקבוצות גיל שונות. כך, קוסם לימי הולדת בעל ניסיון, כמו הקוסם אסף סלומון, יידע להתאים את המופע לגילאים השונים כך שכל הילדים החוגגים יהנו ויפיקו ערך מהמופע וישלב מספר קסמים ופעילויות שידברו אל כל הילדים.

הדבר נפוץ גם במשפחות בהן יש סמיכות של ימי הולדת ורצון לחגוג ביחד. לכן קוסם מנוסה שמציע הופעות לילדים ומבוגרים, יידע להתאים את סוג הקסמים לגילאי החוגגים.

מה לבדוק לפני שמזמינים קוסם לימי הולדת בכל גיל

מאז שהארי פוטר צבר פופולאריות גדולה כל כך, עולם הקסמים זכה לעדנה מחודשת ולכן צצו קוסמים רבים. חלק מהקוסמים עושים זאת בצורה חובבנית, לצד עבודה בתחום אחר לגמרי. קוסמים אלו ישקיעו פחות שעות באימונים, פחות זמן בחזרות לפני המופע יהיה להם לרוב פחות ניסיון ופחות המלצות. לכן חשוב לבדוק אם הקוסם שמזמינים ליום ההולדת הוא קוסם מקצועי אשר זו פרנסתו העיקרית, אשר מקפיד להתעדכן בקסמים, הולך להופעות של קוסמים אחרים ומופיע בקביעות.

לסיכום, ימי ההולדת של פעם, אשר בהם היו מסתפקים בהפעלות פשוטות כמו משחקי חבילה עוברת ומשחק הכיסאות, פינו את מקומם לטובת ימי הולדת מושקעים, אשר נערכת סביבם הפקה לכל דבר. כדי להזמין קוסם לימי הולדת, חשוב לבדוק אם הקוסם מקצועי, אם הוא יודע להתאים את המופע לגילאים והאם הוא מעודכן ומשקיע זמן באימונים. הקוסם אסף סלומון מזמין אתכם ליצור איתו קשר כדי להזמין מופע של קוסם לימי הולדת.

דילוג לתוכן