רעיונות ליום הולדת

רעיונות ליום הולדת – כך תבטיחו יום הולדת בלתי נשכח

הורים רבים כיום עורכים ימי הולדת מושקעים במיוחד עבור ילדיהם. אם עד לפני מספר שנים רוב ימי ההולדת הסתכמו בצפייה בסרט והזמנת פיצות, הרי לנו שכיום ישנם הורים הבוחרים לשלב מתנפחים, דוכני מזון מהיר לילדים ועוד. אם גם אתם רוצים לערוך יום הולדת מושקע עבור ילדיכם, כזה שלא ישכח במשך שנים ארוכות, חשוב שתכירו את אחת האפשרויות הטובות והשכיחות ביותר כיום, הזמנת אמן חושים ליום הולדת. הופעת אמן חושים ליום הולדת תבטיח כי הילדים וכלל חבריהם יהנו מכל רגע. בשנים האחרונות, בעקבות תוכנית בפריים טיים הכללה תחרות בין אמני חושים אשר ביצעו מגוון רחב של אלמנטים מרשימים, חלה עליית ביקוש משמיותית להופעותיהם. עליית הביקוש גרמה לאמני חושים רבים להציע מגוון רחב של סוגי הופעות המותאמות לכל הגילאים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מזה לא מעט שנים מציע מופעי אמן חושים ליום הולדת 60, לאירועי חברה, לאירועים פרטיים ולעוד שלל הרכבים שונים. מופעיו מותאמים לכל הגילאים כך שלא משנה בני כמה אתם ומה תחומי העניין שלכם, הופעותיו יצליחו להשאיר אתכם עצורי נשימה ופעורי פה לאורך כל מהלך ההופעה. אז בין אם אתם הורים הרוצים להבטיח יום הולדת בלתי נשכח לילדיהם ובין אם אתם רוצים לפרגן להוריכם במופע מרשים של אמן חושים ליום הולדת 60, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות אמני החושים, ההבדלים בינם ובין הקוסמים וכן השיטות השונות אשר מאפשרות להם לבצע בהצלחה את כל חלקי המופע.

אמני חושים מציעים מופעים לכל הגילאים – טריקים מחשבתיים שיותירו אתכם עצורי נשימה

ראשית נפתח בהבדלים בין מופעי קוסמים, אשר משמשים מזה שנים ארוכות רעיונות ליום הולדת מוצלח במיוחד,  לבין מופעי אמני חושים וטלפתיה. את מופעי הקוסמים כולנו מכירים לא מעט שנים. רוב ככל הופעתם כוללת חפצים פיזיים כמו קלפים, כדורים, במות שונות ועוד. הטריקים מתמקדים בעיקר בזריזות ידיים ובחפצים אשר רק נראים תמימים ובפועל כוללים כיסים בלתי נראים, חפצים נוספים או עצמים גמישים. לעומת זאת, מופעיו של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מתמקדים בעיקר בטריקים מחשבתיים הכוללים שימוש בתת מודע, בהובלה מחשבתית, בהסחות דעת וביצירת אשליות שונות. מופעי אמן חושים ליום הולדת הפכו מבוקשים יותר ויותר בשנים האחרונות בשל העובדה הפשוטה כי הם מותאמים לכל גיל. כמובן שישנם גם מופעי קוסמים המתאימים למבוגרים, אך רובם פונים לילדים צעירים. כמו כן מופעיו של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי אשר הפך לבחיר רעיונות ליום הולדת בשנים האחרונות, משאירים את כלל הצופים בו פעורי פה לאורך המופע כולו בשל העובדה שהוא וכלל חבריו אמני החושים ממעטים להשתמש בחפצים פיזיים, אשר בדרך כלל גורמים לקהל לתרץ את הצלחת האלמנט. ללא חפצים פיזיים כלל האלמנטים מרשימים הרבה יותר ולכן מופעיו של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, מתאימים לקהל יעד בכל גיל. אך בניגוד למה שגם אתם וודאי תחשבו במהלך המופע, גם אמני חושים אינם בעלי כוחות על, אז איך בכל זאת הם יודעים לנחש פעם אחר פעם על מה אתם חושבים? הנה לכם כמה מהשיטות השכיחות ביותר.

אחת השיטות השכיחות ביותר בהופעותיו של אמן חושים – החדרת מסרים לתת מודע

כפי שהזכרנו, מופעי אמני חושים הפכו לאחת האפשרויות הטובות ביותר בתור רעיונות ליום הולדת בלתי נשכח. רגע לפני שאתם בוחרים את המופע המתאים ביותר לכלל המוזמנים לאירוע שלכם, חשוב שתכירו כמה מהטריקים השכיחים ביותר בהם כל אמן חושים עושה שימוש רב במהלך הופעותיו. חשוב להקדים ולומר כי אמני חושים מקצועיים לומדים להכיר את אופן חשיבתו של האדם העומד מולם. היכרות עם אופן חשיבתו וכן עם הדרכים להחדיר מסרים לתת מודע שלו מאפשרת לאמני החושים לבצע מגוון אלמנטים שיותירו את כל הצופים בהם עצורי נשימה. אז השיטה הראשונה והשכיחה ביותר לביצוע לא מעט אלמנטים בהופעותיו של אמן חושים מקצועי היא החדרת מסרים לתת מודע. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, יודע כיצד לגרום למסרים שונים לעקוף את המודע ולחדור לתת מודע, כך שהקהל כלל לא מודע לכך שישנם מסרים שחדרו למוחו. את המסרים הללו הקהל ישלוף ברגע בקשתו של אמן החושים. הדרך המוכרת ביותר לעשות זאת כוללת הצבת תמונות של המסרים שאמן החושים רוצה להחדיר לתת מודע בטווח הראיה של העומד מולו אך במרחק או בגודל שלא יאפשר למודע להבחין בכך. המודע לא שם לב לתמונה אך התת מודע כבר הספיק לקלוט אותה כך שברגע שהוא ידרש, תוכן התמונה תשלף ממוחו. אלמנט זה גורם לקהל להרגיש כי האדם העומד מולם יודע לקרוא את מחשבותיהם, מה שגורם לרבים לבחור במופעים אלה בתור רעיונות ליום הולדת.

הסחת דעת הקהל על ידי תנועות גדולות וקולניות 

שיטה נוספת בה אמני חושים רבים עושים שימוש במהלך רעיונות ליום הולדת היא משיכת תשומת לב הקהל על ידי תנועות גדולות וקולניות. אמני החושים יודעים כי דעת הקהל מוסחת באופן טבעי כאשר ישנן תנועות גדולות וקולניות, אשר מושכות את מלוא תשומת הלב. תנועות אלה מאפשרות להם לבצע תנועות קטנות ושקטות אשר נעלמות מעיני הקהל. לכן, אם אתם שמים לב שכל תשומת הלב שלכם נמשכת אחר תנועה גדולה או טונים צורמים במהלך המופע, קיים סיכוי סביר שברגעים אלה הושלמו פעולות קטנות שלא הצלחתם להבחין בהם. כמו כן לא מעט אמני חושים אשר הוזמנו בתור רעיונות ליום הולדת בלתי נשכח נעזרים באנשי מקצוע שתולים אשר מסייעים להם לבצע בהצלחה מגוון אלמנטים מסובכים מתוך הקהל. חשוב להדגיש כי אמני חושים היושבים בקהל יכולים לסייע גם ללא שיתוף פעולה מלא עם אמן החושים עומד על הבמה. נוסף על כך, רבים בוחרים להיעזר בחפצים שונים אשר רק נראים תמימים ובפועל טומנים בחובם כיסים נסתרים או שלל טריקים המאפשרים ליצור את האלמנט המושלם. כפי שהזכרנו מעלה, חפצים אלה שכיחים בעיקר במופעיהם של קוסמים, אך ישנם גם אמני חושים שלא מוותרים על חפצים אלה. גם יצירת אשליות היא אחת מהדרכים של אמני החושים להשלים את מופעיהם בהצלחה. במהלך לימודי התחום, הם מכירים היטב את אופן חשיבת הקהל כך שמכירים מגוון דרכים ליצירת אשליות המטעות את הצופים בהם.

רעיונות ליום הולדת – הבטיחו אירוע בלתי נשכח עם מופע של אמן חושים מקצועי

אם גם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת שיהפכו את האירוע למוצלח במיוחד, חשוב לדעת כי מופעי אמני חושים היא אחת התשובות הטובות והמבוקשות ביותר כיום. אסף סלומון, אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע מגוון סוגי מופעים אשר מתאימים לכל קהל יעד ולכל גיל. אז בין אם אתם הורים שרוצים לפנק את ילדיהם באירוע בלתי נשכח ובין אם אתם ילדים שרוצים לפנק את הוריכם במופע עוצר נשימה, תוכלו לבחור מופע של אמן חושים מותאם במדוייק לצרכים שלכם.

דילוג לתוכן