רעיונות לערב גיבוש

מחפשים רעיונות לערב גיבוש? מופעי אמני חושים לערבי צוות הכוללים שיתופי פעולה ואלמנטים עוצרי נשימה הם התשובה עבורכם! 

לא מעט מנהלים מקפידים לערוך ערבי גיבוש חברתיים לכלל העובדים שלכם בכדי לשפר את האווירה החברתית ולהנעים את שעות העבודה לכולם. האינטראקציה החברתית שנוצרת בין העובדים בערבי גיבוש שונה בתכלית מהקשרים הטכניים שנרקמים במהלך יום העבודה ולכן ערבי הגיבוש הללו מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם כמחוללי שינוי ניכר באווירה הכללית והחברתית במקומות עבודה. אז אם גם אתם מחפשים רעיונות לערב גיבוש מוצלח במיוחד שיבטיח את הנאתם של כלל העובדים, מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן מזה לא מעט שנים מציע לכל לקוחותיו מבחר עשיר של מופעים מותאמים כמעט לכל צורך. מופעי אמן חושים לערב צוות, אמן חושים לאירועים עסקיים, לחתונות ולימי הולדת הם רק חלק קטן מרשימת המופעים המוכנים שאמן חושים מקצועי מציע ללקוחותיו. רעיונות לערב גיבוש מוצלח הכוללים את תחומי העניין של כלל העובדים יבטיחו לכם הצלחה של ממש ושיפור ניכר באווירה החברתית כולה. רגע לפני שאתם כוללים מופעי אמן חושים לאירועים עסקיים בין כלל רעיונות לערב גיבוש, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות כל עולם אומנות החושים.

מופעים מותאמים של אמן חושים מקצועי יצליחו לרתק כל קהל ובכל גיל – בחרו נכון אמן חושים לערבי גיבוש והבטיחו גיבוש והנאה לכלל המשתתפים! 

אומנות החושים החלה את דרכה לפני לא מעט שנים אך עמדה בצילם של מופעי הקוסמים במשך שנים ארוכות, עד שפרצה לתודעה של כולנו בתוכנית פריים טיים ששידרה תחרות בין אמני חושים מקצועיים. אמני החושים הציגו אלמנטים מרשימים במיוחד, מה שהביא לעליית ביקוש להופעותיהם מיד בתום התוכנית אך עדיין ישנם רבים שלא באמת מכירים בהבדל המהותי בין קוסם לבין אמן חושים. בשונה ממופעי הקוסמים המזוהים בעיקר עם ילדים ומתמקדים בזריזות ידיים, מופעי אמני החושים מתאימים לכל גיל ומתמקדים בעיקר בטריקים מחשבתיים. הקוסם מגיע להופעותיו מצוייד בלא מעט חפצים כמו קלפים, כובעים, סכינים, חבלים או כדורים המסייעים לו להשלים את כל הופעתו. החפצים הללו לרוב אינם באמת תמימים כפי שהם נראים וכוללים כיסים נסתרים, קלפים דבוקים או כפולים וחפצים קשיחים עם חלקים גמישים. מעבר לכך שרוב ככל האלמנטים מסתכמים בזריזות ידיים בלבד, קהל הצופים תמיד יכול "להאשים" את הצלחת האלמנט בחפץ הכולל טריקים שונים ובלתי נראים לעין הקהל. לעומת זאת, רעיונות לערב גיבוש עם אסף סלומון, אמן חושים מקצועי יכללו אלמנטים ללא חפצים פיזיים הכוללים טריקים מחשבתיים ומרשימים במיוחד. אסף סלומון למד להכיר את אופן חשיבתו ופעילותו המוחית של העומד מולו כך שהוא יודע להשתיל מחשבות, למשוך את תשומת הלב בצורה מקצועית ובלתי נשלטת ולייצר לא מעט אשליות שונות. רוב האלמנטים אינם כוללים חפצים פיזיים מה שיבטיח לכם את הנאתם של כל הקהל, בכל גיל ולאורך המופע כולו.

תנועות גדולות וקולניות יצליחו להוציא את תשומת הלב שלכם מאיזון – כך אמני החושים מצליחים להעלים פעולות רבות מעיני הקהל!

אז לאחר שכללתם את אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, ברשימת רעיונות לערב גיבוש, כדאי שתכירו כמה שיטות שכיחות בעזרתן אמן חושים מקצועי מצליח לבצע אלמנטים עוצרי נשימה. השיטה הראשונה בעזרתה אסף סלומון מצליח להעלים תנועות רבות מעיני הקהל היא הסחות דעת מקצועיות. אמן חושים שלמד להכיר היטב את אופן חשיבת קהל הצופים בו יודע כי תנועות גדולות וקולניות במיוחד מושכות את כל תשומת הלב כמעט ללא שליטה. בעזרת שיטה זו אמני חושים רבים בוחרים לייצר תנועות גדולות בצד הימני של הבמה ובמקביל מעלימים מעיני הקהל תנועות קטנות שנעשות בצד השמאלי של הבמה. העלמת תנועות קטנות מעיני הקהל מאפשרת לאמן החושים להשלים מגוון אלמנטים מרשימים ומורכבים לאחר מכן. שיטה נוספת היא השתלת מסרים בתת מודע של הקהל ללא שהמודע שלהן מבחין בכך. אסף סלומון יודע שקיים פער בין קליטת התת מודע לבין קליטת המודע, שמושפע רבות מהסביבה. בעת הופעתו הוא מנצל היטב את הפער לטובתו ומצליח להחדיר מסרים לתת מודע בלבד. כיצד זה עובד אתם שואלים? ישנן מספר אפשרויות, והמרכזית שבהן היא הצבת תמונות בגדלים ובמרחקים מדוייקים כך שהתת מודע יצליח לתפוס אותן בקלות אך המודע כלל לא יבחין בהן.

הפער בין המודע לתת מודע – כך אמני החושים מצליחים להחדיר מסרים לתת מודע שלנו בלי שנבחין בכך

כאשר התת מודע יצלם את תוכן התמונה, הקהל ידע לשלוף ממוחו את המספר, השם או השיר שהופיע בתמונה ללא ידיעה שהתוכן הוחדר למוחם כמה רגעים קודם לכן. בעזרת שיטה זו, אסף סלומון המציע מבחר מופעים מקצועיים של אמן חושים מצליח לייצר אלמנטים עוצרי נשימה הכוללים קריאת מחשבות, ניחושים מדוייקים, העברת מסרים ללא מילים או מגע ועוד. ללא כל צל של ספק, אמן חושים לערב צוות חייב להיכלל ברשימת רעיונות לערב גיבוש. מנהלים רבים המחפשים אחר רעיונות לערב גיבוש ובוחרים באמני החושים, מדווחים על ערב מגבש ומהנה במיוחד שהצליח לרתק את כולם לכל אורך המופע. רעיונות לערב גיבוש חייבים לכלול את השתתפותם של הקהל, קשר בין כל חברי הקבוצה וכמובן תחומי עניין שירתקו את כלל המשתתפים. אמן חושים לערב צוות עונה על כלל ההגדרות הללו ויבטיח לכם ערב מוצלח ובלתי נשכח. אסף סלומון מציע מבחר מופעים ייעודיים ומותאמים לכל אירוע כך שבחירה מותאמת באמן חושים לערבי צוות תרתק את הצופים אך לא פחות חשוב, תחבר ביניהם מבחינה חברתית.

דילוג לתוכן