אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון שבת בת מצווה שבת בת מצווה דתית

שבת בת מצווה שבת בת מצווה דתית

הנערה שלכם בת שתים עשרה? מחפשים חויה בשבילה? אסף סלומון הוא התשובה!

אם אתם עומדים לפני מסיבת בת מצווה ורוצים משהו מרתק באמת, אתם מוזמנים להנות עם אסף סלומון במופע קסמים מרהיב שאף פעם עוד לא חוויתם. בכתבה שלפנינו נסביר מה תקבלו במופע ולמה זה כל כך מומלץ.

מה זה שבת בת מצווה?

שבת בת מצווה היא שבת במחיצת הנערה הבוגרת זו שחוגגת זה עתה את גיל שתים עשרה ואת יומה הגדול בשמחה. לשבת זו אתם מזמינים את האורחים שלכם, ידידים ובני משפחה, חברות של הנערה כלת הארוע, וכמובן כל השאר – סבא וסבתא, דודים, ואולי חברות מן השכונה.

בשבת זו, שנושאת אופי מובהק של אירוע משפחתי אתם אמורים לבלות בחברת כולם, לתת להם הנאה מרובה ולספק להם תוכנית ייחודית שמתאימה לקהל היעד.

יש אנשים שנלחצים מן המשימה, הם לא יודעים מה להביא לאורחים. איזו תוכנית כדאי להציע למוזמנים? מה ידבר אליהם? מה יסקרן ומה ילהיב?

הפתרון  – שבת עם אמן החושים הדתי – הטלפת אסף סלומון

שבת עם אמן הקסמים אסף סלומון יכולה להיות תשובה מוחצת. הוא מתאים את התכנים שלו לרמה הדתית ויודע לרדת אל קהל היעד בצורה מדויקת. בכשרונו הגדול הוא יפעיל קבוצות של ילדים ושל מבוגרים בעת ובעונה אחת, יספק לכולם את הקסם המלהיב ואת מה שהם אוהבים לראות עכשיו.

כך הוא ישלב מופעי קסמים במהלך השבת עם מלא אטרקציות לילדים, הם מצידם ישתפו פעולה בשמחה ולא יפסיקו להנות מן החויה.

מצד שני, גם המבוגרים לא יטמנו את ידם בצלחת, גם הם יקבלו את הקסמים המיוחדים להם. אסף סלומון מוצלח מאד בהופעות לאנשים מבוגרים, ומצליח לרתק בני משפחה אחת צמודים לכסא.

החיוך לא נמחה מעל הפנים, ההנאה צוברת תאוצה. מול התגלות הקסם של טלפתיה וניחושים מדהימים אי אפשר להשאר שווי נפש.

שבת בת מצווה דתית

כל זה באוירה דתית ובסגנון מתאים ומחושב, תוך מתן דגש לשמירת שבת מקסימלית, ושיתוף הילדים בצורה נעימה.

כולם יוצאים בסיום השבת מרוצים ונרגשים – הילדים והמבוגרים גם יחד. שבת בת מצווה כזו, אף אחד עוד לא חווה מעולם!

דילוג לתוכן