אמן-חושים-וטלפתיה-אסף-סלומון-קוסם-לועדי-עובדים

קוסם לועדי עובדים

לא רבים האנשים אשר מודעים לרמת ההשקעה של וועדי עובדים במקום עבודה. בדרך כלל וועדי עובדים הם הכוח במקומות עבודה גדולים כמו ארגונים ומפעלים אשר בעלי יכולת לקבל החלטות בכל מה שקשור לתנאים הסוציאליים של העובדים במקום העבודה. בין השאר וועדי העובדים מביאים נושאים שונים למרכז הבמה ומקבלים החלטות בכל מה שקשור לתנאי העבודה, לשעות העבודה, לשכר ושאר תהליכים המשפיעים על מה שקורה יום אחרי יום במקום העבודה. יחד עם זאת ועדי העובדים גם אחראים על ארגון ימי כייף וגיבוש של הצוותים השונים בארגון ואז באמת יש את התחושה שיש שם מישהו מאחורי הקלעים שמושך את החוטים לכיוונים הנכונים. אז בין אם אתם מחפשים לארגן יום לועד העובדים עצמו ובין אם אתם המקור שאחראי על קיום ימי כייף וגיבוש לעובדים שלכם שמי אסף סלומון ואני אמן חושים, קוסם ומפיק ערבים ואירועים על בסיס טלפתיה החושים והתת המודע.

אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם לועדי עובדים

הרי אם נודה באמת נבין כי לא פשוט להפיק ערב שיגרום לכולם לחוש שבעי רצון ומסופקים כי כל אחד מאיתנו אוהב דברים אחרים לגמרי. איתי זה בהחלט אפשרי מסיבה אחת – כולם יוצאים המומים מהמופע בשל הייחודיות שלו. אז אם גם אתם מחפשים להפיק אירוע לעובדים שלכם, משהו קצת שונה, ייחודי ויוצא דופן שישאיר את כולם פעורי פה, קוסם לועדי העובדים יכול להיות הפתרון המושלם.

הרי לכולנו מטרה אחת: לגרום שהיום או הערב הזה אותו אנו מתכננים עבור הצוותים או העובדים שלנו יהיה מקורי, ייחודי וחד פעמי. אין ספק כי קוסם לועדי עובדים היא דרך מדהימה להפתיע את כל המשתתפים ולגרום להם לצאת עם חיוך ולזכור את החוויה כבלתי נשכחת. זו ההזדמנות לצאת מהשגרה עם פעילות קצת שונה, קצת אחרת וליצור אינטרקציה אמיתית בין כולם שלוקחים כמובן חלק פעיל במופע עצמו לכל אורכו. מופע קסמים המשלב את נפלאות הטלפתיה הוא הזדמנות לצאת קצת מהשגרה היומיומית ולהכיר לעומק את האנשים איתם אנו עובדים כל כך הרבה שעות. אשמח לבנות עבורכם מופע ייחודי שיתאים באופן ספיציפי לצרכים ולמטרות של העובדים. בבניית המופע אני לוקח כמובן בחשבון את כמות המשתתפים, הגילאים שלהם וכמובן את מטרות האירוע. אני מזמין אתכם לאירוע שכולו קסמים תרתי משמע, אנרגיות חיוביות והרבה פליאה.

דילוג לתוכן