אמן חושים באשדוד אמן חושים אסף סלומון

אמן חושים באשדוד – אסף סלומון

כ – 40 דקות דרומית מתל אביב, מערבית לכביש 4, ממוקמת עיר הנמל עם הנמל הפעיל ביותר אשר קיים בישראל כיום, אשדוד כמובן. ללא ספק חופי הים של אשדוד הופכים את אשדוד למה שהיא – עיר חוף תוססת ערה ומתפתחת. על הטיילת עשרות מקומות בילוי, מסעדות ופאבים, הופעות חיות, הופעות של אמנים כגון אמן חושים באשדוד, בתי ספר לגלישת רוח וגלישת גלים ועוד מקומות מפגש לתושבי העיר ותיירים מבחוץ.

כיאה לעיר חוף, בכל שנה מתקיים בעיר פסטיבל הבירה אשר משלב הרבה מופעים, ים מוזיקה ואווירה צעירה ותוססת, הפסטיבל מתקיים בחודשי הקיץ ומושך אליו אלפי אנשים שמגיעים לעיר במיוחד כדי ליהנות מבירה טובה ואווירה קיצית בעיר חוף. חיי התרבות באשדוד עשירים ומגוונים וניתן ליהנות משלל סוגי אמנות בעיר ומשלל הופעות של אמנים כמו אמן חושים באשדוד, בין היתר- מוזיאון אשדוד לאמנות שנבנה בהשראת הלובר בפריז, מוזיאון לתרבות הפלישתים, להקת הבלט "בלט פאנוב" ועוד. במרכז אשדוד ישנו מועדון ספורט שנחשב לאחד ממקומות המפגש האטרקטיביים ביותר בעיר ומכיל בו, בריכה על גג הבניין ומתקני ספורט מגוונים.

העיר מחולקת לרובעים והמעבר מרובע לרובע על ידי תחבורה ציבורית מאוד נוח, כאשר עיקר התחבורה הציבורית בתוך העיר היא אוטובוסים אשר תחנותיהם פזורות בכל רחבי העיר. שלושה קניונים גדולים ממוקמים בתוך העיר – קניון "הסיטי", קניון "לב אשדוד" וקניון "סי-מול" בהם אפשר ליהנות מחוויית קניות מלאה ושופעת מסעדות נהדרות, בתי קפה וחנויות בגדים והנעלה של מיטב המותגים.

אמן חושים לאירועים – מופע שלא תשכחו לעולם

אנשים רבים בטוחים שהדבר החשוב ביותר כאשר מקיימים אירוע הוא שיהיה אוכל טוב, וכמובן שאין להמעיט בערכו של האוכל המוגש באירוע, יחד עם זאת, הסיבה העיקרית בגינה האירוע שלכם ייזכר או יישכח היא בחירת התוכן. אם כן איך הופכים את התוכן לטוב? איך בוחרים את התוכן לאירוע כך שכל המוזמנים ייהנו? כמובן שיש מגוון מופעים שאפשר להביא כדי להרים את המוזמנים שלכם, אבל כל התוכן לא יניע את האורחים שלכם, מיד אחרי האירוע הם כבר ישכחו מה היה.

הדרך ליצור אירוע שזוכרים היא לשלב מופע שמפעיל את המשתתפים, במיוחד כשמדובר בקהל צעיר באירועים עמן בר מצווה או בת מצווה. איזה נער לא חלם פעם להיות מנטליסט או להיות קוסם גדול? מופע של אמן חושים באשדוד בהחלט קולע למטרה זו, שכן במופע של אמן חושים באשדוד הקהל הוא לחלוטין חלק מהמופע, האינטראקציה עם הנוכחים במופע של אמן חושים הכרחית לקיומו של המופע ויוצרת התרגשות גם אצל אלו שלא עולים לבמה אלא רק רואים את חבריהם או מישהו מבני המשפחה משולב במופע. ניתן לשלב מופע של אמן חושים באשדוד בכל סוג אירוע, החל מיום הולדת ועד לאירועים עסקיים.

אמן חושים למבוגרים – מופע מרהיב של פעם בחיים

בין אם תבחרו לשלב מופע של אמן חושים לבר מצווה, אמן חושים ליום הולדת או אמן חושים באשדוד לאירועים עסקיים, מובטחת למוזמנים לאירוע חוויה של פעם בחיים! יכולתו של אמן חושים באשדוד להגיע לכל לב ללא קשר לגיל האדם או למינו אינה אופיינית לכל תחום אמנות. במופע של אמן חושים באשדוד יש שילוב של מספר אלמנטים שמבטיחים את ההצלחה של המופע ושל האירוע.

ראשית, המופע אינו משאיר את האורחים יושבים ופסיביים, אלא משתף אותם בכל אחד מחלקי המופע, שנית, בהתאם לסוג האירוע יתאים אמן החושים את התוכן של המופע, לדוגמה כאשר מדובר בבר מצווה, המופע יתחיל כבר בזמן קבלת הפנים כאשר אמן החושים יסתובב בין השולחנות ויתערבב עם האורחים בעזרת קסמי קלפים ותעתועי מוח קצרים, לכן כבר מתחילת אירוע כזה תיווצר אווירה מיוחדת שאין אדם אשר יכול להישאר אדיש אליה ובוודאי שלא למופע המלא של אמן חושים באשדוד.

עוד מידע על אמן חושים ביבנה

דילוג לתוכן