אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים לבר מצווה

אמן חושים לבר מצווה

אירוע בר מצווה זהו אירוע יחודי וחד פעמי ועל כן יש להתייחס לארגון האירוע באופן מקצועי, אמנם לא חובה לעשות הפקה יקרה, אך כדאי להיעזר במפעילים המציעים שרותים להפוך את אירוע בר המצווה שלכם לאירוע שלא ישכח.

אמן חושים לבר מצווה – כן, מה ששמעתם – לבטח אתם שואלים את עצמכם מה הקשר בין אמן חושים לבר מצווה ?

התשובה מאוד פשוטה:  אמן חושים עם ניסיון בד"כ יתאים את מופע טלפתיה שלו לחגיגת בר המצווה. אמן חושים עם ניסיון הוא אסף סלומון – בעל ניסיון עשיר בהופעות על במות בארץ, ובעל פינה בטלויזיה.

אמן חושים והקשר שלו לבר מצווה, הילד הגיע למצוות – שיהיה במזל

אז איך בכל זאת אמן חושים ישדרג לכם את בר המצווה? התוכנית של אמן חושים, אסף סלומון מתחילה עוד בתחילת האירוע, בשעת קבלת הפנים – אסף מסתובב בין האורחים – מקבל את פניהם ומכניס אותם לאווירה החגיגית של בר המצווה, וזאת ע"י קטעי טלפתיה וקסמים שנעשים כמעבר בין שולחנות, או בין יחידים – הכל קורה ממש מתחת לענייהם ההמומות של הצופים.

כל זה עד לרגע שניגשים לשולחנות ומתחיל האירוע. לאחר שהתיישבו, ונהנים  מהסעודה , בד"כ לאחר המנה העיקרית – מגיע הדובדבן שבקצפת.

מופע טלפתיה של אמן חושים אסף סלומון – מופע שנתפר במיוחד לבר המצווה – מדובר על מופע על חושי בשיתוף הקהל עם דגש כמובן על חתן השמחה וחבריו.

א – קסמי קלוז אפ – כדי להנעים את זמנם של האורחים בזמן קבלת הפנים עד תחילת בר המצווה/בת המצווה . אסף יכניס את האורחים לאווירה החגיגית של האירוע. הוא יעבור בין שולחנות יציג בפניהם קסמי קלוז-אפ (קסמי תקריב). קסמים אלו מתבצעים באמצעות אביזרים רגילים מחיי היומיום, כגון קלפים, מטבעות, גומיות, שעונים וכ"ו.

ב – הופעת טלפתיה- קריאת מחשבות- המופע המרכזי בבר המצווה/בת המצווה שלכם: הופעת טלפתיה, בשילוב חתן/כלת השמחה ובשלוב של הרבה הומור וצחוק. במהלך ההופעה יחשוף אסף פרטים לא ידועים על אנשים בקהל, יגלה קלפים שאנשים חושבים עליהם, יעביר תחושות ורגשות בין אנשים. את בר/בת המצווה הזה האורחים לא ישכחו.

ג –שילוב של קסמי קלוז אפ והופעת טלפתיה – קבלת האורחים בקסמי קלוז אפ, ובמהלך הערב הופעת טלפתיה – קריאת מחשבות עם בר המצווה / בת המצווה החוגג/ת. לעוד פרטים על בר/בת מצווה לחץ כאן..

אסף כ-אמן חושים ותיק נוהג לקבל פרטים אודות תחביביו של החתן לפני השמחה, עיסוקיו השונים וכ"ו – וממש "תופר" קטעי טלפתיה מיוחדים לכל אירוע ועל כן כל מופע טלפתיה בבר מצווה שונה אחד מהשני. אין ספק שאטרקציה של אמן חושים לבר מצווה – היא הדבר הבא!

שאלות ותשובות

יש לא מעט יתרונות שתוכלו להשיג על ידי הזמנת אמן חושים לבר מצווה. מהסיבה הזאת ניתן לראות כיום לא מעט אירועים שבהם מופיעים אמני חושים. אמן חושים לבר מצווה מביא איתו מופע ייחודי שלא יהיה ניתן לראות בשום מקום אחר בנוסף…

אם אתם עומדים להזמין אמן חושים לבר מצווה, ככל הנראה אתם תרצו לדעת מתי מומלץ לכם לפנות אליו על מנת לשריין אותו. הכול תלוי בעיקר במועד שבו אמור להתקיים האירוע עצמו, אך בכדי שלא תאחרו את הרכבת מוטב להזמין אותו כ…

לא מעט הורים ירצו לדעת עד כמה חתן השמחה יכול לקחת חלק פעיל כאשר הם מזמינים אמן חושים לבר מצווה. אנו בהחלט יכולים להבין את החשש הזה, אך חשוב להבהיר כי הכול תלוי בדרישות וברצונות שלכם. נכון להיום חתן השמחה…

בלא מעט אירועי בר מצווה יגיעו אורחים מכל שכבות הגיל, ולכן לא מעט הורים ירצו לדעת האם אמן חושים לבר מצווה מתאים גם לילדים קטנים. בעבר היה נדמה כי מופעים של אמני חושים מתאימים רק למבוגרים שמבינים את הקסמים אך נכון להיום…

דילוג לתוכן