אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון שבת בר מצווה באווירה קסומה

שבת בר מצווה באווירה קסומה

אירוע בר המצווה הוא אחד מנקודות הציון החשובות בחייו של כל אדם, כיאה לרגע בו הופך הילד לנער, או אפילו (כמעט) לאדם בוגר. שבת בר מצווה, בתנאים האלה, חייבת להיות חגיגית בכל קנה מידה, כאשר ההורים והילד גם יחד מעוניינים ליצור את האירוע המושלם. החדשות הטובות היא שיש בנמצא אטרקציה לשבת בר מצווה איתה פשוט אי אפשר לטעות, והיא הזמנה של אמן חושים דתי – לחלק האומנותי של הערב.

כך משפרים את האירוע

שבת בר מצווה הוא אירוע שיכול להיות מושלם כאשר בוחרים באטרקציות הנכונות. מופע בידור המשלהב את כל האורחים, צעירים ומבוגרים גם יחד, הוא בגדר חובה בתנאים האלה. החדשות הטובות הן שיש הרבה מאד אפשרויות: מופע טלפתיה, מופע על חושי, סדנת קסמים לילדים ועוד, והכל תוך כדי שמירה על הלכות שבת , כאשר ניתן בהחלט לחשוב על שילובו של חתן השמחה במופע (אפילו בתור ה"קוסם" או העוזר של האמן עצמו)

המופע יכול להתבצע כחלק אינטגרלי בלוח הזמנים של האירוע, כלומר, כמופע נפרד אשר נמשך למשך פרק זמן קסום. אופציה מרשימה אחרת היא מופע העובר בין השולחנות במהלך הארוחה ומאפשר לאורחים להתרשם מקסמים או מהפתעות אחרות בצורה אישית יותר. בכל מקרה, אמן חושים עשוי בהחלט להציע מופע המותאם אישית לרצונות הספציפיים של חתן השמחה, כמו גם של קהל היעד.

אופציה חשובה: התאמה לקהל דתי

מופע בשבת בר מצווה יכול להיות מותאם גם לקהל הדתי, כמובן. לא חייבים להמתין עם המופע עד צאת השבת – יש אמני חושים דתיים שיכולים להופיע במהלך השבת עצמה, אם המופע שומר שבת ובאישור רבנים. כך, למשל, אפשר להזמין מופע טלפתיה שמתאים לשבת, וליהנות משבת חווייתית תוך כדי ששומרים על קדושת השבת. מופע מבדר ושבת כהלכתה – מה יכול להיות יותר טוב מזה?

דילוג לתוכן