אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים לשבת בר מצווה

אמן חושים לשבת בר מצווה

שבת בר מצווה מתוכננת עם אסף סלומון היא שבת בר מצווה שעוד לא ראיתם. מדובר באמן קוסם ברמה מיוחדת, שאף אחד עוד לא חווה. המציאות מדברת מתוך עצמה, כולם נשארים פעורי פה מרוב הלם! – והכי חשוב לשבת בר מצווה – הכל בגדר ההלכה ותואם את דרישות הרבנים, כך שגם אם יש אורחים דתיים  – הכל בסדר, אין חשש לחילול שבת!

שבת בר מצווה דתית

שבת בר מצווה דתית מאופיינת באוירה הולמת. האורחים המגיעים הם שומרי שבת וכשרות שכולם מחפשים תוכנית ייחודית שמתאימה דווקא להם. לא כל מה שמתאים לאוכלוסיה הכללית, מתאים גם לאנשים דתיים, וזה בדיוק היתרון הגדול של אסף סלומון שמארגן שבת בר מצווה דתית עם התאמה ספציפית למגזר הזה.

התכנים והקסמים, הטלפתיה והאומנות הם בדיוק מה שהצבור הזה רוצה לראות. מתאים למבוגרים וילדים, עם המון שעשועים, טלפתיה וקסמים מענינים.

לקוחות ממליצים
Shay Sheferman
Shay Sheferman
סקירה אחת
קרא עוד
אמן הטלפתיה אסף סלומון הופיע אצלנו בבר מצווה, עד היום אין לנו מושג איך עשה את כל הדברים האלו! מומלץ בחום!!!
ורד כלטוב
ורד כלטוב
סקירה אחת
קרא עוד
מנסיוננו במספר ארועים נהדרים עם אסף סלומון - הוא הטוב ביותר ! לא חדל להפתיע, לרתק ולהקסים את כל המוזמנים, מקטן ועד גדול. בכל אירוע - קסמים חדשים והפתעות נוספות. לא נח לרגע וחושב על הכל. מתאים את עצמו לציבור וללוח הזמנים. עד היום לא מפסיקים לדבר על המופע שלו ולנסות (ללא הצלחה) להבין איך הוא עושה זאת !! בקיצור, מומלץ מאוד ונשמח לתת פרטים נוספים. משפחת כלטוב (ירושלים)
Shay Sheferman
Shay Sheferman
3 סקירות
קרא עוד
הייתי במופע של אמן החושים והטלפתיה אסף סלומון- מה שהוא עשה לקהל - טירוף . מעבר לכך שהמופע מושקע מאןד, הוא התאים את תוכנו לאירוע שהייתי - מומלץ בחום:-)
Galit Lendner
Galit Lendner
2 סקירות
קרא עוד
לפני שבועיים חגגנו בר מצווה שניה בהפרש של שנתיים. חיפשנו דרך לגוון והגענו לאסף דרך המלצה של חברים. אסף הצליח להפתיע את כולם, ולעניין את כל הגילאים. אירחנו את אסף לכל השבת, וזה הצדיק את ההחלטה. ממליצה בחום
חגי גלנט
חגי גלנט
סקירה אחת
קרא עוד
יצא לי לצפות בהופעה של אסף. אין ספק שמדובר בפרפורמנס מעולה. אסף פונה למבוגרים ולילדים כאחד. מצחיק, מפתיע ומעורר תדהמה. מומלץ מאד לכל מי שרוצה 'לשדרג' את האירוע שלו.
Inbal Turgeman
Inbal Turgeman
סקירה אחת
קרא עוד
אירחנו את אסף בשבת בר מצווה במלון כינר וזו הייתה הצלחה וחוויה נהדרת. המופע בעונג שבת היה מוצלח, ריתק את האורחים והדהים את כולם. הסדנת קסמים לילדים הייתה חוויה, הערכות שאסף חילק היו מאוד מרשימות והיוו מזכרת נוספת מהשבת. בנוסף אסף עבר בין האורחים בקבלת הפנים ובמהלך הארוחות, הוסיף עניין וסיקרן את כולם. מעבר לכך, אסף הוא בחור חביב, סימפטי ונעים , מתחבר בקלות לכולם. זו הזדמנות נוספת לומר לך תודה !!
שלי סאנברג
שלי סאנברג
10 סקירות
קרא עוד
הוזמנתי לאירוע חברה שאסף הופיע בו ואני פשוט לא יכלתי להירגע שבוע אחרי זה. פשוט הופעה מדהימה שיכולה להסיר כל שבב ציניות ולהתפעל מהתופעה. מומלץ בחום!
Elana Rubinstein
Elana Rubinstein
סקירה אחת
קרא עוד
שבוע שעבר ב-8.6 חגגנו לביתנו בת מצוה , אסף סלומון נתן הופעה מרתקת לבנות הכיתה ולמשפחה, כולם מאוד נהנו מהערב ומההופעה שהוסיפה הרבה תוכן לערב המרגש, לא הפסקנו לקבל פידבקים חיוביים על ההופעה עוד כמה ימים אחרי שהערב נגמר, יישר כוח ותודה רבה, משפחת בן יהודה.
ינון ואורטל טובי
ינון ואורטל טובי
9 סקירות
קרא עוד
אחד מאומני חושים הטובים בארץ!!! היינו שותפים בדירת סטודנטים ולא הייתה כפית אחת ישרה בדירה...
Tzachi Unger
Tzachi Unger
סקירה אחת
קרא עוד
הזמנו את אסף לשבת בר מצוה של הילד, לאחר שבילנו איתו שבת באירוע של חברים. לבד מזאת שהילדים ראו בו כוכב על והעביר להם תוכנית מלאה, בסוף יצא שכל המבוגרים נשארו מהופנטים ליכולות הוירטואזיות שלו. מקפיץ כל אירוע בכמה רמות.
איציק שמש
איציק שמש
2 סקירות
קרא עוד
אסף היקר תודה רבה על מופע מדהים בחגיגת בת המצווה של בתנו. החברות של הילדה היו מוקסמות והאורחים נהנו מאוד תוספת נפלאה לחגיגה ברכה והצלחה בכל איציק ומיכל שמש, נתניה
משפחת שמעיה
משפחת שמעיה
סקירה אחת
קרא עוד
הזמנו את אסף לאירוע בר מצווה, כבר מהרגע הראשון בשיחת הטלפון הבנתי שעומד מולי אדם עם לב ענק שאוהב את מה שהוא עושה, וכמובן שלא התבדתי, המופע של אסף בבר המצווה היה יותר ממושלם, המבוגרים והילדים נהנו כאחד, בצורה בלתי רגילה, והכי כיף זה שאסף משתף את הקהל במהלך כל המופע, בניגוד להרבה אחריםשרק מראים קטעי טלפתיה וקסמים וכ' , אסףממש שיתף את הקהל , בקיצור היה מושלם, אני אישית ממליץ בחום אדם ישר, מקצועי, אלוף בתחומו, ואין ספק שעוד נתראה
Israel Niburg
Israel Niburg
סקירה אחת
קרא עוד
***אין על אסף סלומון*** לקחנו את אסף לבר מצווה של הבן הבכור שלנו לפני 7 שנים. אסף נתן מופע מדהים ו הלהיב את הילדים והמבוגרים כאחד. במהלך סעודות השבת הסתובב אסף בין האורחים ועשה קסמים. אסף פשוט הרים לנו את הארוע. בבר המצווה של הבן הקטן שנה שעברה כבר היה לנו ברור ש ניקח אותו שוב. מעבר למופע נפלא ו מושקע אסף אדם מקסים ו עדין, פשוט ממליצים בחום!!!! ישראל וגילה
Otiyot Sukariyot
Otiyot Sukariyot
2 סקירות
קרא עוד
הזמנו את אסף לבת המצוה של בתנו, שהיו בה צעירים ומבוגרים גם יחד. הוא הצליח לרתק באופן שווה את כולם, בלי לשעמם אפילו לרגע! ההופעה שלו פשוט מדהימה. האורחים ואנחנו נותרנו פעורי פה.. משהו שממשיכים לדבר עליו. מומלץ מאד מאד! לירון ויוחאי כהן, גבעת שמואל
יואב דיליאון
יואב דיליאון
3 סקירות
קרא עוד
הייתי בעשרות הופעות של אסף סלומון וכל פעם נדהם מחדש גם מהטלפטיה כל מה שעושה עם הקהל הגישה שלו לאנשים באולם מדהימה קשר מיוחד נרקם בינו ובינם מופע מצד אחד צוחקים ומצד שני נשארים פעורי פה.עושה דברים לא מובנים. יכול לכתוב המון על מה שמבצע על הבמה אבל חייבים לראות בעין . ממשיך ללכת לראות וכל פעם נהנה ונפעם מחדש.מומלץ מאוד .שמעתי מאנשים שלקחו אותו לשבתות והאורחים לא רצו ללכת במוצש הביתה .בקיצור שווה כל סכום אל תפספסו
kobi cohen
kobi cohen
4 סקירות
קרא עוד
היינו בבר מצווה, לא ראיתי דברים כאלה מעולם...אפילו לא בטלויזיה. הוא הזמין לבמה אותי ומתנדב נוסף מהקהל ופשוט ידע על מה אנחנו חושבים. אנחנו כמה שבועות אח"כ וכל החברים בעבודה עדיין מנסים להבין איך הוא עשה את זה. המומים. כל הכבוד.
Zion Agiv
Zion Agiv
סקירה אחת
קרא עוד
חגגנו היום בר מצווה לבן שלנו והזמנו את אסף להופיע. המופע היה מעולה והותיר את כולם פעורי פה ומנסים להבין איך זה קרה. מעבר לכך, אסף אדם מקסים, נעים וסבלני שזה רק מחזק את ההמלצה. לסיכום - ממליץ בחום!
אורטל קופמן
אורטל קופמן
4 סקירות
קרא עוד
אסף היקר, אתמול הופעת בהתנדבות באירוע ההתרמה של עמותת "שישי שמח" שהפקתי. רציתי לשבח ולהלל אותך, הדהמת אותי עם הקטע שמצולם, לא היה לי זמן להתעמק ולנסות לפענח איך הצלחת לקרוא את המחשבות , אבל מבטיחה לנסות לפענח את התעלומה.. תודה שהיית מעולה ונכון לתת מעצמך למען הצלחת האירוע !!
Efrat Matnas
Efrat Matnas
סקירה אחת
קרא עוד
אסף הגיע אלינו להופעה כחלק מאירוע פרידה ממנהלת יוצאת. הוא הצליח לרתק את כל הנוכחים ואף שילב קטעים שהותאמו במיוחד לאירוע. הבחירה באסף הייתה מעולה! זה הוסיף הרבה תוכן ועיניין מלבד דברי הברכה הרגילים. ממליצה בחום!!!!!!!!
הקודם
הבא

שבת בר מצווה – מה זה אומר?

שבת בר מצווה של אסף סלומון הם הופעות בלתי רגילות עבור האורחים המוזמנים כולם.

במהלך השבת חווים האורחים רגעים קסומים וטלפתיים –  בלתי פוסקים ובלתי שגרתים בכלל. כחלק מהתוכנית "שומרת השבת" של אסף – אסף עובר בין השולחנות ומאפשר לכולם להנות מקטעי טלפתיה, מקסמי CLOSE-UP כאשר היתרון במעבר בין השולחנות – הכל מתבצע ממש מתחת לעיני, מעבר בין השולחנות נערך הן בסעודת שבת בערב והן בסעודת הבוקר.

מעבר למופע בין השולחנות – אסף במה מופע על חושי – מופע טלפתיה שומר שבת – מופע זה נעשה בד"כ לאחר הסעודה במסגרת עונג שבת או מיד לאחר הקידוש בבוקר לאחר העליה לתורה – מופע טלפתיה מעין זה  – הינו מופע סוחף אשר ישאיר את האורחים בהלם!

ועוד במסגרת "שבת חתן" אסף בד"כ נוהג להיפגש עם חתן השמחה ולהכין אותו וללמד אותו מספר קסמים וקטעי טלפתיה – אותם הוא .. כן כן הוא – יבצע אל מול האורחים – דבר זה מוסיף לחתן ביטחון עצמי רב!

ולסיום בזמן שההורים והחברים ישנים…אסף גם דאג לחלק הזה – אסף מרכז את כל הילדים לסדנת קסמים על חושית – במסגרתה אסף חושף את סודות הקסמים, בסיום הסדנה כל ילד מקבל ערכה הנושאת את תמונת חתן השמחה   – מזכרת מיוחדת משבת קסומה.

בין המופעים ישנם מופעי קסמים, כאשר הילדים נוטלים חלק פעיל בהפעלה, תוך מתן דגש לחתן הבר מצווה שהוא יקבל את מלוא תשומת הלב שמגיע לו ביום המיוחד שלו.

אסף משתמש עם הרבה אביזרים שעוזרים לו לממש את הקסמים והטלפתיה, כמו למשל קלפים, ואביזירים שאסף התאים במיוחד לצורך "שמירת השבת".

במהלך האירוע הוא משתף את הקטנים והן את הגדולים, הופעות הקסמים מתאימים לכל הגילאים וכולם מרגישים שותפים.

דרשת בר המצווה

כזו שתכיל רעיון מעניין שאהוב גם על נער בר המצווה עצמו, כך הוא יוכל להעביר אותה בחשק ולא ירגישו לאות במהלך הדרשה.

תפילות

אם רוב האורחים הם חובבי חזנות- מה טוב.
תעלו גם את סבא גרשון. אבל אם מדובר
במשפחות עם ילדים ברוך ה' שימו לב
לשעות התפילה ולאורכן. שהאורחים ירגישו
שהם גם באו לבית מלון ולא רק לבר המצווה

חדר האוכל

ברוב המקרים המשפחה המארחת
זוכה למקום משלה בבית ההארחה ,
השעות הם פרטיות ואין הפרעות
אם אין אפשרות כזו כדאי לבקש לפחות
לרכז את השולחנות במקום אחד שמור
וליצור שם "חדר אוכל" מלאכותי

מזכרת מהשבת

מזכרות השבת החל מסידור וחומשים דרך ממתקים וכו'
הם עסק לא זול, כדאי לבחור משהו במסגרת התקציב לשבת אבל הכי חשוב –שיתאים לכמה שיותר אורחים.
אחד מהדברים שיצרתי אצלי בשבתות הם ערכות הקסמים שאני מחלק לחברי חתן הבר מצווה שקיבלו המון מחמאות ואני יודע שההשקעה שלי בהם השתלמה.

שאלות ותשובות

זוהי אולי השאלה החשובה ביותר שתרצו לקבל עליה מענה, שכן שבת חתן של בר מצווה מאופיינת באווירה מסורתית ומגיעים אליה לרוב שומרי מסורת. לכן כאשר אתם מזמינים אמן חושים לשבת בר מצווה שמיועד להופיע בפני שומרי מסורת אתם יכולים לדעת בטוחים ש…

בשונה מבר מצווה שאליו האורחים מביאים מתנות וכסף, בשבת חתן של בר מצווה הסיפור שונה. לכן לא מעט משפחות אינן יודעות האם באמת משתלם להן להזמין אמן חושים לשבת בר מצווה. אז אנו יכולים לספר לכם שאמן חושים לשבת חתן הוא…

יש לכם המון זמן פנוי בשבת חתן, ואתם מחפשים אחר תוכנית אומנותית שתמלא את כל הזמן הפנוי? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. מהסיבה הזאת ככל הנראה יצא לכם לחשוב להזמין אמן חושים לשבת בר מצווה. הופעה של אמן חושים נמשכת…

דילוג לתוכן