אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים ליום הולדת

אמן חושים ליום הולדת

אם אתם מתכננים חגיגת יום הולדת בהפתעה לאדם קרוב ואהוב, אתם בוודאי דואגים לכל מה שצריך, על מנת לארגן לו חגיגת יום הולדת מפתיעה ובלתי נשכחת. לא מעט אנשים אשר מארגנים יום הולדת בהפתעה לאדם קרוב ויקר לליבם, דואגים לפן הטכני הכרוך באירוע כגון: בחירת המקום שבו יערך האירוע, הזמנת כלל האורחים הרלוונטיים לאירוע, עיצוב המקום, עיסוק בפן הקולינרי ועוד. בשל העיסוק האינטנסיבי בפן הטכני, לא מעט אנשים המארגנים יום הולדת בהפתעה, שוכחים לדאוג לפעילות אטרקטיבית כלשהי באירוע עצמו. חשוב מאוד לבחור בפעילות אטרקטיבית מאוד ליום הולדת, בכדי להפוך את יום ההולדת לאירוע מיוחד ובלתי נשכח עבור חתן או כלת השמחה ועבור כלל המשתתפים. אמן חושים ליום הולדת יכול להוות את הדבר הטוב ביותר עבור כל חגיגה.

מדוע דווקא אמן חושים ליום הולדת?

שוק האטרקציות לאירועים, מוצף כיום במגוון רחב של אטרקציות. לכן, כאשר מדובר על אטרקציות ליום הולדת, מארגני האירוע תוהים איזו אטרקציה תהווה את הבחירה הטובה ביותר ליום ההולדת. אמן חושים ליום הולדת, ייצור בכל אירוע חוויה מטריפת חושים מאין כמותה. מופע של אמן חושים מקצועי, מנוסה ובעל ותק בתחום מופעים מעין אלה ובתחום אומנות החושים בכלל הוא מופע סוחף, מצחיק ומעניק לכל אדם שמשתתף במופע חוויה שלעולם לא ישכח. חשוב כמובן לבחור באמן חושים מומלץ. אסף סלומון יהפוך כל יום הולדת לאירוע שמח ומיוחד עבור חתן או כלת השמחה.

לקוחות ממליצים
Shay Sheferman
Shay Sheferman
סקירה אחת
קרא עוד
אמן הטלפתיה אסף סלומון הופיע אצלנו בבר מצווה, עד היום אין לנו מושג איך עשה את כל הדברים האלו! מומלץ בחום!!!
ורד כלטוב
ורד כלטוב
סקירה אחת
קרא עוד
מנסיוננו במספר ארועים נהדרים עם אסף סלומון - הוא הטוב ביותר ! לא חדל להפתיע, לרתק ולהקסים את כל המוזמנים, מקטן ועד גדול. בכל אירוע - קסמים חדשים והפתעות נוספות. לא נח לרגע וחושב על הכל. מתאים את עצמו לציבור וללוח הזמנים. עד היום לא מפסיקים לדבר על המופע שלו ולנסות (ללא הצלחה) להבין איך הוא עושה זאת !! בקיצור, מומלץ מאוד ונשמח לתת פרטים נוספים. משפחת כלטוב (ירושלים)
Shay Sheferman
Shay Sheferman
3 סקירות
קרא עוד
הייתי במופע של אמן החושים והטלפתיה אסף סלומון- מה שהוא עשה לקהל - טירוף . מעבר לכך שהמופע מושקע מאןד, הוא התאים את תוכנו לאירוע שהייתי - מומלץ בחום:-)
Galit Lendner
Galit Lendner
2 סקירות
קרא עוד
לפני שבועיים חגגנו בר מצווה שניה בהפרש של שנתיים. חיפשנו דרך לגוון והגענו לאסף דרך המלצה של חברים. אסף הצליח להפתיע את כולם, ולעניין את כל הגילאים. אירחנו את אסף לכל השבת, וזה הצדיק את ההחלטה. ממליצה בחום
חגי גלנט
חגי גלנט
סקירה אחת
קרא עוד
יצא לי לצפות בהופעה של אסף. אין ספק שמדובר בפרפורמנס מעולה. אסף פונה למבוגרים ולילדים כאחד. מצחיק, מפתיע ומעורר תדהמה. מומלץ מאד לכל מי שרוצה 'לשדרג' את האירוע שלו.
Inbal Turgeman
Inbal Turgeman
סקירה אחת
קרא עוד
אירחנו את אסף בשבת בר מצווה במלון כינר וזו הייתה הצלחה וחוויה נהדרת. המופע בעונג שבת היה מוצלח, ריתק את האורחים והדהים את כולם. הסדנת קסמים לילדים הייתה חוויה, הערכות שאסף חילק היו מאוד מרשימות והיוו מזכרת נוספת מהשבת. בנוסף אסף עבר בין האורחים בקבלת הפנים ובמהלך הארוחות, הוסיף עניין וסיקרן את כולם. מעבר לכך, אסף הוא בחור חביב, סימפטי ונעים , מתחבר בקלות לכולם. זו הזדמנות נוספת לומר לך תודה !!
שלי סאנברג
שלי סאנברג
10 סקירות
קרא עוד
הוזמנתי לאירוע חברה שאסף הופיע בו ואני פשוט לא יכלתי להירגע שבוע אחרי זה. פשוט הופעה מדהימה שיכולה להסיר כל שבב ציניות ולהתפעל מהתופעה. מומלץ בחום!
Elana Rubinstein
Elana Rubinstein
סקירה אחת
קרא עוד
שבוע שעבר ב-8.6 חגגנו לביתנו בת מצוה , אסף סלומון נתן הופעה מרתקת לבנות הכיתה ולמשפחה, כולם מאוד נהנו מהערב ומההופעה שהוסיפה הרבה תוכן לערב המרגש, לא הפסקנו לקבל פידבקים חיוביים על ההופעה עוד כמה ימים אחרי שהערב נגמר, יישר כוח ותודה רבה, משפחת בן יהודה.
ינון ואורטל טובי
ינון ואורטל טובי
9 סקירות
קרא עוד
אחד מאומני חושים הטובים בארץ!!! היינו שותפים בדירת סטודנטים ולא הייתה כפית אחת ישרה בדירה...
Tzachi Unger
Tzachi Unger
סקירה אחת
קרא עוד
הזמנו את אסף לשבת בר מצוה של הילד, לאחר שבילנו איתו שבת באירוע של חברים. לבד מזאת שהילדים ראו בו כוכב על והעביר להם תוכנית מלאה, בסוף יצא שכל המבוגרים נשארו מהופנטים ליכולות הוירטואזיות שלו. מקפיץ כל אירוע בכמה רמות.
איציק שמש
איציק שמש
2 סקירות
קרא עוד
אסף היקר תודה רבה על מופע מדהים בחגיגת בת המצווה של בתנו. החברות של הילדה היו מוקסמות והאורחים נהנו מאוד תוספת נפלאה לחגיגה ברכה והצלחה בכל איציק ומיכל שמש, נתניה
משפחת שמעיה
משפחת שמעיה
סקירה אחת
קרא עוד
הזמנו את אסף לאירוע בר מצווה, כבר מהרגע הראשון בשיחת הטלפון הבנתי שעומד מולי אדם עם לב ענק שאוהב את מה שהוא עושה, וכמובן שלא התבדתי, המופע של אסף בבר המצווה היה יותר ממושלם, המבוגרים והילדים נהנו כאחד, בצורה בלתי רגילה, והכי כיף זה שאסף משתף את הקהל במהלך כל המופע, בניגוד להרבה אחריםשרק מראים קטעי טלפתיה וקסמים וכ' , אסףממש שיתף את הקהל , בקיצור היה מושלם, אני אישית ממליץ בחום אדם ישר, מקצועי, אלוף בתחומו, ואין ספק שעוד נתראה
Israel Niburg
Israel Niburg
סקירה אחת
קרא עוד
***אין על אסף סלומון*** לקחנו את אסף לבר מצווה של הבן הבכור שלנו לפני 7 שנים. אסף נתן מופע מדהים ו הלהיב את הילדים והמבוגרים כאחד. במהלך סעודות השבת הסתובב אסף בין האורחים ועשה קסמים. אסף פשוט הרים לנו את הארוע. בבר המצווה של הבן הקטן שנה שעברה כבר היה לנו ברור ש ניקח אותו שוב. מעבר למופע נפלא ו מושקע אסף אדם מקסים ו עדין, פשוט ממליצים בחום!!!! ישראל וגילה
Otiyot Sukariyot
Otiyot Sukariyot
2 סקירות
קרא עוד
הזמנו את אסף לבת המצוה של בתנו, שהיו בה צעירים ומבוגרים גם יחד. הוא הצליח לרתק באופן שווה את כולם, בלי לשעמם אפילו לרגע! ההופעה שלו פשוט מדהימה. האורחים ואנחנו נותרנו פעורי פה.. משהו שממשיכים לדבר עליו. מומלץ מאד מאד! לירון ויוחאי כהן, גבעת שמואל
יואב דיליאון
יואב דיליאון
3 סקירות
קרא עוד
הייתי בעשרות הופעות של אסף סלומון וכל פעם נדהם מחדש גם מהטלפטיה כל מה שעושה עם הקהל הגישה שלו לאנשים באולם מדהימה קשר מיוחד נרקם בינו ובינם מופע מצד אחד צוחקים ומצד שני נשארים פעורי פה.עושה דברים לא מובנים. יכול לכתוב המון על מה שמבצע על הבמה אבל חייבים לראות בעין . ממשיך ללכת לראות וכל פעם נהנה ונפעם מחדש.מומלץ מאוד .שמעתי מאנשים שלקחו אותו לשבתות והאורחים לא רצו ללכת במוצש הביתה .בקיצור שווה כל סכום אל תפספסו
kobi cohen
kobi cohen
4 סקירות
קרא עוד
היינו בבר מצווה, לא ראיתי דברים כאלה מעולם...אפילו לא בטלויזיה. הוא הזמין לבמה אותי ומתנדב נוסף מהקהל ופשוט ידע על מה אנחנו חושבים. אנחנו כמה שבועות אח"כ וכל החברים בעבודה עדיין מנסים להבין איך הוא עשה את זה. המומים. כל הכבוד.
Zion Agiv
Zion Agiv
סקירה אחת
קרא עוד
חגגנו היום בר מצווה לבן שלנו והזמנו את אסף להופיע. המופע היה מעולה והותיר את כולם פעורי פה ומנסים להבין איך זה קרה. מעבר לכך, אסף אדם מקסים, נעים וסבלני שזה רק מחזק את ההמלצה. לסיכום - ממליץ בחום!
אורטל קופמן
אורטל קופמן
4 סקירות
קרא עוד
אסף היקר, אתמול הופעת בהתנדבות באירוע ההתרמה של עמותת "שישי שמח" שהפקתי. רציתי לשבח ולהלל אותך, הדהמת אותי עם הקטע שמצולם, לא היה לי זמן להתעמק ולנסות לפענח איך הצלחת לקרוא את המחשבות , אבל מבטיחה לנסות לפענח את התעלומה.. תודה שהיית מעולה ונכון לתת מעצמך למען הצלחת האירוע !!
Efrat Matnas
Efrat Matnas
סקירה אחת
קרא עוד
אסף הגיע אלינו להופעה כחלק מאירוע פרידה ממנהלת יוצאת. הוא הצליח לרתק את כל הנוכחים ואף שילב קטעים שהותאמו במיוחד לאירוע. הבחירה באסף הייתה מעולה! זה הוסיף הרבה תוכן ועיניין מלבד דברי הברכה הרגילים. ממליצה בחום!!!!!!!!
הקודם
הבא

אמן חושים - במה בעצם מדובר?

למי מכם שעדיין איננו יודע מיהו בכלל אמן החושים ומהו המופע שלו. מדובר על אדם אשר משתמש בידע רחב היקף בתחום התת מודע ובחמשת החושים באופן חד וממוקד, אשר מסייע לו ליצור אשליה במופע שיש לו חוש שישי, שכידוע הוא חוש נבואי. אמן חושים משתמש במופע שלו במגוון טכניקות שונות אשר גורמות לקהל להיות בטוחים שמדובר באדם בעל כוחות על טבעיים. במהלך המופע האמן יקרא מחשבות של אדם אקראי מהקהל, ייצור קשר טלפתי עם הקהל ועוד. אם עדיין לא הייתם בעבר במופע של אמן חושים, מדובר על מופע שיכול לרתק אתכם ולהותיר אתכם המומים בסוף המופע. כמובן שכאמור, אין לבחור אמן חושים בינוני בתחומו, אלא, חשוב מאוד לבחור מראש באמן חושים אשר ידוע כי המופעים שלו הם מופעים מיוחדים מאוד, מרגשים ומעוררי התפעלות. אם אתם מעוניינים להעניק לאדם שאתם מפתיעים אותו במסיבת יום הולדת חוויה בלתי נשכחת, כדאי שתבחרו אמן חושים למופע איכותי ביום ההולדת.

כיצד תבחרו אמן חושים ליום הולדת?

על מנת לבחור את אמן החושים הטוב ביותר לחגיגת יום הולדת, חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים:

• האם לאמן החושים יש ניסיון בתחום
• האם מדובר באמן חושים מומלץ, אשר הלקוחות שלו יכולים להעיד על הופעות מוצלחות שערך באירוע שלהם
• האם מדובר על אמן חושים אשר למד את התחום שנים רבות ומדובר לא מעט בתקשורת ובמדיה
• האם אמן החושים משתף את הקהל בהופעות שלו
• האם אמן החושים יודע לסחוף קהל ולגרום לו להיות מרותק לאורך כל המופע.
• האם אמן החושים יודע להתאים את המופע שלו לכל סוג של אוכלוסייה ולכל גיל
• האם אמן החושים מתאים גם לאירועי ימי הולדת

אם אתם מחפשים אמן אשליות ליום הולדת של אדם קרוב לכם, אשר יעניק צביון מיוחד מאוד לאירוע, כדאי שתבחרו באסף סלומון. אסף סלומון הוא אמן חושים ותיק, מדובר מאוד וכמובן, מומלץ, אשר יודע להתאים את ההופעות שלו לכל סוג של אירוע ולכל סוג של אוכלוסייה.

שאלות ותשובות

כל אחד יכול לחגוג יום הולדת, אך השאלה היא האם אמן חושים ליום הולדת מתאים לימי הולדת בכל הגילאים? לרוב אמן חושים מתאים את המופע שלו בהתאם לגילאי האורחים שמגיעים ליום הולדת עצמו. כך שהוא יכול להתאים לכל הגילאים אבל…

ישנה דעה רווחת שאמני חושים מופיעים אך ורק באולמות גדולים עם כמות גדולה של אורחים, ולכן הם לא בהכרח מתאימים לימי הולדת. לכן לא מעט אנשים רוצים לדעת האם אמן חושים ליום הולדת מופיע בכל מקום, אז התשובה היא כן. אסף סלומון מופיע בכל מקום ומעביר הופעות בזום כולל חידות ופרסים. זכית!

המשימה המשמעותית ביותר שעומדת לפניכם היא לבחור אמן חושים ליום הולדת. כיום ישנו מבחר ענק של אמני חושים, אך רק חלק מהם יכולים להיות מושלמים ליום ההולדת שאתם מתכננים. השלב הראשון שאתם צריכים לבצע הוא…

כאשר חושבים על תוכנית אומנותית ליום הולדת, ישנו רצון כי האורחים שמגיעים לאירוע יוכלו לקחת בו חלק. לכן עולה השאלה, האם במופע של אמן חושים ליום הולדת האורחים יכולים לקחת חלק? באופן כללי זה תלוי באומן חושים עצמו אך ברוב הפעמים…

ברור לכולם כי לרוב מומלץ שלא להיתקע ללא תוכנית אומנותית ליום הולדת, שכן זה מה שיהפוך את המסיבה להיות כל כך מיוחדת. אך אם נתקעתם ללא תוכנית אומנותית ליום הולדת הקרוב, ואתם רוצים להזמין אמן חושים ליום הולדת בדקה ה-90 אז…

דילוג לתוכן