אמן חושים ליום הולדת אמן חושים אסף סלומון

חוגגים יום הולדת לאבא – אמן חושים ליום הולדת 60

לא כל יום מגיעים לגיל ששים! מחפשים אטרקציה מיוחדת לאבא או אימא, סבא או סבתא? אסף סלומון הוא אמן חושים ליום הולדת 60 שיהפוך את האירוע ליחיד במינו. המופע ריתק עד כה אלפי צופים שחזו בחוויה והשתתפו במופע. אסף סלומון מחשב אחד המנטליסטים ואומני החושים המוכרים והמצליחים בישראל. מופע אומן ליום הולדת 60 הוא הזדמנות נהדרת עבורכם להפתיע את כל המשפחה ואת אב המשפחה עם יום הולדת מהסרטים כולל אטרקציה מרכזית מיוחדת במינה, מופע טלפתיה, קריאת מחשבות וקסמים מקצועי, הפתעה נהדרת ליום ההולדת.

אסף סלומון – אמן חושים ליום הולדת 60

אמן חושים ליום הולדת זה רעיון נהדר, אטרקציה מדהימה ופעילות אינטנסיבית של שעה וחצי לפחות במהלכה האורחים והקהל משתתף במופע, מנסה להתקיל את אסף ולגלות איך הוא עושה את זה רק. זאת הזדמנות לכל המשפחה לחגוג יום הולדת לאב או אם המשפחה ואסף יכול לשלב במופע אנקדוטות וסיפורים אישיים מחייכם. כך אפשר להפוך את המופע מפתיע, אישי ומרגש ולגרום לכולם ליהנות מחוויה יוצאת דופן שלא רואים כל יום. מופע אמן חושים ליום הולדת 60 היא מתנה מושקעת מכל הלב שיכולה להתאים לכל יום הולדת, לילידם ומבוגרים, באירועים פרטיים או עסקיים. אסף סלומון הוא מבכירי אומני החושים בישראל כבר מעל 15 שנה והוא עושה את זה בהצלחה על במות בכל רחבי הארץ, מופיע בפני המגזר הדתי והחילוני ומוכר מפינתו בטלוויזיה ומיכולת החיזוי המדהימה שלו, בזכותה חזה את תוצאות הבחירות האחרונות!

קריאת מחשבות וטלפתיה – אמן חושים ליום הולדת 60

רוצים לדעת על מה המופע של אסף סלומון מבוסס? תצטרכו לחזור 5000 שנה אחורה בזמן לתקופת התנ"ך כבר שם אפשר לגלות ניצוצות של רוח מסתורית, קריאת מחשבות, יוסף והחלומות, הזזת חפצים ומה שרק תרצו. אין ספק שהמציאות עולה על כל דמיון ואסף סלומון הוא אומן חושים מיומן שיודע איך לתעתע במחשבות של כולם ולבצע קסמים אם תרצו לקרוא לזה כך, מדהימים שאיש לא יודע איך הם עובדים אבל הם עובדים! אמן חושים ליום הולדת היא מתנה מדהימה ומהנה שיכולה להיות מסמר הערב באירוע משפחתי גדול למשפחה ולחברים. אסף מעלה את מופע אומן החושים שלו בצורה מקצועית כבר כמעט שני עשורים ותמיד מצליח להפתיע מחדש עם קסם מסתורי כזה אחר, טריק בלתי נשכח של טלפתיה או תרגיל מנטליזם קלאסי שמצליח לשגע את האורחים במופע. 

סדנאות קסמים, הפתעות ושיגועים – אמן חושים ליום הולדת 60    

אסף סלומון למד וחקר את תורת המנטליזם ואת העולם הפרה פסיכולוגי דרך הופעתה ביהדות ובהיסטוריה ועד ימינו אנו. כישרונו הייחודי צץ כבר בגיל צעיר ומאז הוא נמצא בתחום והצליח להגיע לרמות הגבוהות ביותר וקנו לו שם התחום. היכנסו לאתר לקרוא המלצות וביקורות, לראות תמונות וללמוד עוד על מופע אומן החושים של אסף סלומון. רוצים להפתיע ולרגש את אב המשפחה? הזמינו את מופע אמן חושים ליום הולדת 60, המופע המסתורי והמדהים של אסף סלומון ותהנו מחוויה מיוחדת במינה ודרך קסומה וייחודית לשלב קטעים מחייו של בעל השמחה במופע בצורה מפתיעה ומרעננת עבור כל מי שמכיר אותו ושאר האורחים שייקחו חלק פעיל במופע.

מה זה מנטליזם

מנטליזם זו היכולת להשפיע על מחשבותיו של אדם כלשהוא, לשתול בתת המודע שלו מחשבות וברגע האמת לגרום לו להאמין שהוא חשב עליהן לבד. בצורה זו ניתן לבצע בעזרת אביזרים, מספקים, מלים, פתקאות וכל מיני עזרים נוספים, תרגילי מוח מדהימים שתמיד נראים כבלתי יאומנים אך יש להם הסבר מדעי. אסף לא מסתיר את כל הקלפים ואוהב ללמד ולהסביר כיצד הקסם פועל, מה עומד מאחורי התרגיל המחשבתי שזה עתה ביצע ואף מרצה ומעביר סדנאות קסמים בכל רחבי הארץ לילדים ולמבוגרים. באירוע משפחתי כמו בר מצווה או שבת חתן בהם אסף מרבה להופיע הוא מרבה לשתף את חתן השמחה ולהעביר לו מידע וללמד אותו כמה קסמים לביצוע במופע מול כל האורחים, יכולת שיוכל לפתח בהמשך אם יאהב זאת ולהתקדם בתחום.

למי מתאים מופע אומן החושים של אסף סלומון

אסף יצר מופע דינמי ומשתנה, המתאים לכל גיל, החל ממופע אמן חושים לברית ועד למופע אמן חושים ליום הולדת 60 ויותר. אסף סלומון יכול לרתק ילדים ובני נוער במהלך יום הולדת או בר מצווה אך גם מתאים למבוגרים. מופע אומן החושים של אסף סלומון מוכר בכל הארץ וזוכה לשבחים וביקורות טובות הן מאורחים שהזמינו וצפו במופע, הן מקולגות מפורסמות וחסרים בתחום והן על ידי ידוענים בעלי שם, פוליטיקאים וסלבריטאים. את כל המידע תוכלו למצוא באתר, לעבור על הנושאים, לראות את התמונות ולקרוא את הביקורות אבל אין טוב ממראה עיניים ורק אחרי שתחווה את מופע אומן החושים של אסף סלומון בעצמכם תבינו כמה מהנה ומסעיר המופע. 

יום הולדת למבוגרים – מופע אומן החושים של אסף סלומון

לא רק ילדים אוהבים קוסמים ולא רק לילדים מגיע לחגוג יום הולדת מושקע מהסרטים. כשאנחנו קטנים אנחנו מתרגשים מכל יום הולדת לפני ובמהלך היום. ההורים קונים לנו מתנות, מזמינים לנו קוסם או אטרקציה אחרת וחוגגים לנו את יום ההולדת בצורה מושקעת ומשמחת. ככל שהשנים עוברות אנו פחות מתלהבים מיום ההולדת של עצמנו וגן פחות חוגגים אותו. אבל לפחות אחת לעשור, כשאנחנו מחליפים קידומת, יש לנו הזדמנות לחגוג את יום ההולדת כמו פעם כשהיינו קטנים וכשיש לנו כבר משפחה, ילדים ואחר כך נכדים מה יותר טוב ומשמח מאשר לחגוג עם כולם באירוע מדהים. מופע אומן החושים של אסף סלומון זאת הזדמנות נהדרת לחגוג יום הולדת לגיל 60 לבעל השמחה אך למעשה לכל המשפחה ולחגוג את החיים, לראות כמה שהם לפעמים בלתי מוסברים ומדהימים ולגלות שאנחנו בעצם עדיין לא יודעים עליהם כלום כמו שאנחנו מתיימרים.

מופע אומן החושים של אסף סלומון היא מתנה נפלאה לכל משפחה שרוצה לשלב מופע מדהים בחגיגת יום הולדת גדולה ומכובדת, מהנה וסוחפת. המופע מתאים לגיל 60, לגיל 50, בגיל 13 ולכל גיל שתרצו אך בגיל ששים מותר לכם להשקיע ולו פעם אחת לפחות ולהראות לבעל המשפחה שעבד וחי בשבילכם כל השנים וגם חגג לכם עשרות ימי הולדת, שגם לו מגיע ליהנות ממסיבת הפתעה ואירוע בלתי נשכח במחיצת כל האהובים עליו.

נשמע מעניין? צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ושריון תאריך למופע אומן חושים מדהים ומרגש לכל אבא שלכם, אמא שלכם, בן או בת הזוג וכל מי שתרצו לשמח ולרגש ביום ההולדת שלו עם מופע חוויתי ועוצמתי שכולם ייהנו ממנו ללא יוצא מין הכלל. הזמינו את מופע אומן החושים של אסף סלומון בכייף ובאהבה גדולה, מזל טוב, בהצלחה ולהתראות בשמחות!

דילוג לתוכן