אמן חושים בזום

אסף סלומון הוא אחד מאמני החושים המובילים בישראל, כאשר מאחוריו שורה ארוכה של הופעות בארץ ובעולם. בשנים האחרונות ניתן לראות אמני חושים כמעט בכל אירוע, הם יהפכו את האירוע הבנאלי שלכם לאירוע מיוחד עם לא מעט דברים מיוחדים. אמן חושים מקצועי הוא כזה שיודע להפיק את המירב בכל הופעה לא משנה דרך איזה פלטפורמה היא מתבצעת. כך שאם תבחרו באסף סלומון אתם בוודאי לא תהיו מאוכזבים כי מדובר באיש מקצוע מקצועי שנמצא בתחום שנים רבות.

הופעות וסדנאות בזום

בימים סבוכים אלה, כל אמן חושים צריך לעשות חישוב מסלול מחדש על מנת להתאים את עצמו למצב הנוכחי. כיום המגבלות הקיימות אינן מאפשרות התקהלות של אנשים, אך זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות מאמן חושים איכותי במיוחד עבורכם. אסף סלומון יספק לכם מגוון רחב של שירותים דרך תוכנת זום, כך שתוכלו גם אתם למלא את הזמן הפנוי שיש לכל אחד מאיתנו.
על מנת שתוכלו לחגוג כמו שצריך תוכלו לקבל הופעות בזום ליום הולדת, כך שלא תצטרכו לוותר על החגיגה שלכם. בנוסף אסף סלומון מעביר סדנאות בזום, סדנאות שבמהלכן תוכלו ללמוד את כל הטריקים של אמנות החושים. אם לא די בכך, תוכלו גם למצוא מופעי טלפתיה בזום, כך שהזמן בבית יעבור לכם מבלי שאפילו תשימו לכך לב.

מה אנשים אומרים על הסדנאות וההופעות של אסף דרך הזום :

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

שוברים שגרה עם מופעי טלפתיה למבוגרים בזום

כבר נמאס לכם לשבת כל היום מול החדשות? הגיע הזמן שתעשו משהו קצת שונה בזמן הפנוי הרב שיש לרשותכם. מכיוון שעדיין אי אפשר לחזור ולצפות במופעי טלפתיה באולמות, אז למה שלא תראו מופעי טלפתיה בזום? אומנם ההרגשה היא קצת שונה, אך עדיין זוהי דרך מצוינת להעביר את הזמן.
מופעי טלפתיה בזום מועברים על ידי אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומנוסה אשר הופיע במקומות שונים בארץ ובעולם. כך שאתם לגמרי הולכים לראות קסמים וכל מיני פעלולים שעוד לא יצא לכם לראות, וכל זה יתרחש מבלי שאפילו תצטרכו לצאת מהבית או להתארגן שעות מול המראה.

בואו ללמוד לעשות קסמים עם סדנאות בזום

לפני שנעסוק בהופעות של אסף סלומון בזום, ראשית נציין בפניכם את היתרונות של הופעות בזום בעידן הנוכחי. אמן חושים שרוצה להופיע חייב לעשות זאת בצורה מוחשית אל מול הקהל, ולכן בזום ניתן לעשות זאת בצורה נוחה. כל הקהל יכול לקחת חלק בהופעה עצמה וגם להביע את דעתו עליה לטובה או לרע.
יתרון נוסף של הופעות בזום זה שניתן לשלוט בצורה מלאה על האורחים שנמצאים בחדר. אמן חושים חייב לשלוט בצורה מלאה בהופעה כולה, ובעזרת הזום ניתן לעשות זאת בצורה יחסית פשוטה.

אמן חושים בזום :

הופעות בזום ליום הולדת – החגיגה חייבת להימשך

עומדים לערוך יום הולדת בזמן הקורונה? רגע לפני שאתם מתבאסים, למה שלא תוציאו מהלימון לימונדה? כיום תוכלו להזמין את אסף סלומון על מנת שיבצע עבורכם הופעות בזום ליום הולדת. מדובר על הופעות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים בהופעה של אמן חושים ביחד עם כל החברים הטובים שלכם.
כולם יתאספו ביחד על מנת לחגוג את יום ההולדת, והחגיגה יכולה להיות כמעט כמו שרציתם שהיא תהיה. כמובן שברגע שהמצב יחזור לקדמותו, תוכלו לעשות את המסיבה שתמיד רציתם. אך גם בתקופה הזאת החגיגה חייבת להימשך עם הופעות בזום ליום הולדת על ידי אמן חושים מנוסה ומקצועי.

בואו ללמוד לעשות קסמים עם סדנאות בזום

בתקופת הקורונה ככל הנראה יש לכם המון זמן פנוי, ולכן אתם יכולים לנצל אותו על מנת לעשות דברים שאף פעם לא חשבתם לעשות. אחת מהאפשרויות הטובות ביותר עבורכם זה להתחבר אל סדנאות בזום, סדנאות שמועברות על ידי אחד מאמני החושים המובילים בישראל – אסף סלומון.
במהלך הסדנה תוכלו ללמוד כיצד לקרוא מחשבות, ואיך תוכלו להדהים את כל בני המשפחה והחברים הקרובים בעזרת ערכת קסמים שאפשר לרכוש באתר. אתם לא צריכים להיערך לסדנה הזאת בצורה מיוחדת, והעלות שלה הינו 49 שקל בלבד! חשוב לזכור כי מספר המקומות בכל סדנה מוגבל, ולכן מומלץ שתמהרו על מנת לשריין את מקומכם בסדנה הקרובה.

רוצים לדעת מתי הסדנה הבאה? צרו קשר דרך האתר או פשוט שלחו וואטאספ

הופעות קסמים בזום

דילוג לתוכן