אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים ישראלי

אמן חושים ישראלי

ענף אמנות החושים בישראל הפך כבר מזמן לאפשרי ונגיש לכל מי שרוצה להרים אירוע עם חוויה מהנה ומרתקת. כיום, קיימים אמני חושים רבים, במגוון סקטורים וסגנונות, שמציעים חוויות עם הרבה הנאה וכיף לכל מי שמעוניין – מופעים עירוניים, אירועים חברתיים ואירועים פרטיים – כולם יכולים להכניס את האלמנט שיפתיע את האורחים ויהפוך את המסיבה לחוויה של ממש.

מחפשים אמן חושים לבר מצווה או בת מצווה? חוגגים יום הולדת רב משתתפים לאחד מיקיריכם? אירוע חברתי? מסיבה לעובדים? אם גם אתם רוצים להזמין אמן חושים לאירוע, מומלץ לדעת ולתכנן מספר דברים בהתאם.

אילו דברים כדאי לבדוק לפני שבוחרים אמן חושים?

זה יכול להיות אמן חושים, אמן טלפתי או קוסם – אבל לפני שאתם בוחרים, מומלץ לברר מספר דברים שיוכלו לתת לכם כיוון טוב, ולמנוע אכזבות מיותרות.

  • חיבור טוב – לפני כל בעל מקצוע שאתם מקבלים את שירותיו, מומלץ לבדוק שאתם מרגישים נוח בשיחה ובתכנון איתו לקראת האירוע. כשמדובר במישהו שהולך להרים מופע באירוע שלכם מומלץ לבדוק כשיש כימיה ודיבור טוב. כך ניתן לערוך תיאום ציפיות ולהתרשם בהתאם מהאדם שמולכם.
  • ניסיון – בררו איתו ועם אנשים נוספים (אולי גם ברשת) אודות הניסיון שלו. האם הוא אמן טלפתיה מתחיל? האם יש לו שנות ניסיון מאחוריו? ובכמה אירועים השתתף עד כה? וותק וניסיון רבים מגדילים את הסיכויים שיוכל להתאים את עצמו לאירועים מסוגים שונים – וגם יוכל להתמודד עם קהלים שונים או מצבים שבהם יצטרך לאלתר.
  • מקוריות – כולנו כבר ראינו תרגילים וקטעי הופעות שונות של אמני חושים בטלוויזיה, בהופעות רחוב ועוד. בדקו האם האמן שלפניכם מביא איתו משהו חדש? "קסם" ששייך רק לו? משהו שהאורחים שלכם עדיין לא ראו? התלהבות האורחים מהאמן תלויה מאוד במידת המקוריות והחדשנות שלו. תרגילים שכולם כבר ראו (גם אם עדיין לא פיענחו) בדרך כלל נוטים לשעמם.
  • אינטראקטיביות – בדקו עם האמן (ובקשו סרטונים להתרשמות) עד כמה המופע אינטראקטיבי ומשתף את הקהל? מופע שבו הקהל לוקח בו חלק – הופך את החוויה למהנה ומבדרת יותר, ואת האורחים למשתתפים פעילים בו.
  • זמינות – האם האמן נותן הופעה וחוזר הביתה? או שהוא פתוח לשאלות לאחר המופע? האורחים ייהנו הרבה יותר מאמן שנמצא ביניהם ואחר כך עולה לבמה (אולי בהפתעה) או מאמן טלפתיה שלפני רגע קרא את המחשבות שלהם – ועכשיו יורד מהבמה ומפטפט עם האורחים הסקרנים אודות הקסמים השונים שביצע. אמן שמאפשר את זה מאפשר לאורחים להרגיש בנוח ולהיפתח. זה אחד מהפרמטרים שבהם נמדדת מסיבה טובה – כשהקהל מרגיש בבית (במובן הטוב, כמובן). נקודה זו גם תתווסף לזכותו של האמן – כרטיסי הביקור שלו ייחטפו והשם שלו יעבור בהמלצות מפה לאוזן (או ממקלדת למסך..).
  • מקום לבעל החגיגה – באירועים כמו ימי הולדת, בר ובת מצווה וכל אירוע בהם ישנה חגיגה לאדם מסויים – מומלץ לבקש מהאמן "לתת מקום" לבעל החגיגה – אם זה אומר להזמין אותו אל הבמה ולשתף אותו באחד הקסמים, או כל רעיון אחר שיוכל לתת לבעל החגיגה הרגשה שהאירוע הוא בשבילו..
  • הומור – זה לא מותרות.. אחד הפרמטרים להנאת האורחים באירוע שלכם הוא צחוק –והרבה. לרוב, אמני חושים יודעים לשלב קטעי הומור במופעים שלהם, אבל יש כאלו שיודעים בחן אומנותי להפוך את כל המופע לצחוק מתגלגל. זה מגיע "בקטנות", בסגנון הדיבור והתקשורת עם הקהל, ובאווירה הטובה שמשרה סביבו האמן. יש אמנים שיודעים לעשות קסמים מלהיבים – אבל בסופו של דבר משאירים רושם רציני ופחות ידידותי, וחבל. אמן שיודע לשלב את כל אלו במופע ייתן ערך מוסף למופע ולאירוע כולו.

האירוע שלכם הוא חד פעמי. הוא יכול להיות עוד אירוע גנרי, או להיות אירוע שישאיר לחוגגים ולבעל החגיגה חוויה של הנאה, צחוק וכיף לעוד שנים רבות..
אמן חושים איכותי יכול להפוך את החוויה לכזו ואף יותר, ולכם נשאר רק ליהנות מהמופע. שיהיה בשמחות!

שאלות ותשובות

כאשר אתם עומדים להזמין אמן חושים ישראלי, אתם בוודאי רוצים לדעת היכן מתקיימת ההופעה? האם יש מקומות מסוימים או שמותר לכם לבחור כל מקום שבו אתם מעוניינים? הנתונים הללו משתנים בין אמני חושים שונים אך ברוב המקרים…

מרבית האנשים נוטים לחשוב כי הופעה של אמן חושים ישראלי כוללת אך ורק מופע טלפתיה. אך למען האמת הופעה של אמן חושים יכול לכלול עוד המון דברים אחרים שהופכים את המופע למיוחד יותר. למעט טלפתיה תוכלו למצוא גם…

החלטתם שאתם רוצים לשכור את שירותיו של אמן חושים ישראלי? זוהי בהחלט החלטה נבונה. אך הסוגייה המרכזית שאתם צריכים לתת עליה את הדעת היא העלות של ההופעה. בכדי שתוכלו לקבל מחיר משתלם במיוחד כל מה שאתם צריכים לעשות זה…

אתם בוודאי תהיו קצת זעירים כאשר אתם עומדים להזמין איש מקצוע שיופיע באירוע שלכם. כך יהיה גם כאשר תרצו להזמין אמן חושים ישראלי לאירוע שלכם, אתם בוודאי שואלים אם יש סיכונים כאשר מזמינים אמן חושים לאירוע. לאחר בדיקה הגענו למסקנה…

דילוג לתוכן