אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים לברית

אמן חושים לברית

"אמא מתי הולכים?" השאלה הזאת, ששמעת בפעם העשרים מאז שהגעתם לאירוע הברית, נשאלת שוב ובזמן הכי לא מתאים: בדיוק ראית קרובת משפחה שהרבה זמן לא נפגשתן. המסר בשאלות האלו ברור: לילדה משעמם. אם חווית את הסיטואציה הזאת, את מבינה שהזמנת אמן חושים לברית היא לא סתם פינוק אלא משהו הכרחי כדי שהילדים יוכלו להנות גם.

השיחה סביב השולחן קולחת. זה עתה הסתיים טקס הברית עצמו, הרגע המלחיץ עבר בשלום והכל עסוקים באוכל הזורם לשולחנות. הילדים מתרוצצים בין השולחנות, מחפשים חברים ומכרים משלהם ולרגע נדמה שהם נהנים גם, אף שהם קטנים מכדי להבין למה בעצם גררו אותם לשם. ואז נשמעת שוב השאלה שכבר הספקת לשכוח: "אמא מתי הולכים?" ואת מבינה שאת כבר תזמיני אמן חושים לברית של התינוק או לבריתה של התינוקת שלך.

למה צריך אמן חושים לברית ומה הוא עושה?

הסעודה הנערכת לאחר קיום טקס הברית התחילה מברית המילה של יצחק. לפי הכתובים, לאחר המילה ערך אברהם משתה גדול לציון המילה. בזמן הטקס עצמו, הלדים, שאין להם תפקיד בטקס, משתעממים לרוב, מאחר שהם עדיין קטנים מלהבין את המתרחש ובאירועים רבים הם  מרעישים מאוד עד כדי כך שאי אפשר לשמוע את טקס הברית עצמו, ובעיקר רוצים ללכת הביתה.

התפקיד של אמן חושים לברית הוא לעזור לילדים להנות מטקס הברית בדרך של הפעלה הכוללת קסמים משולבים בטלפתיה התואמת את גילאי הילדים. כך הילדים יכולים להינות מהאירוע ולחוות אותו כאירוע כייפי ומהנה.

מה ההבדל בין אמן חושים לברית לבין אמן חושים ליום הולדת?

ההבדל בין אמן חושים לברית לבין אמן חושים לבר מצווה או ליום הולדת טמון באופי האירוע, במעורבות והכרות הילדים אחד עם השני. ברית היא אירוע שנועד בעיקר למבוגרים ,הוא כמעט אינו כולל מעורבות ילדים בטקס עצמו ובזמן הברכות הילדים מתרוצצים משועממים בין השולחנות.

בנוסף, במקרים רבים הילדים לא מכירים אחד את השני, בעיקר במשפחה המורחבת או כשיש חברים רבים של הזוג בין המוזמנים, לכן הילדים לא יכולים ליצור קשרים אחד עם השני.

הקסמים אשר יהיו במופע כזה יתאימו לאופי האירוע ויעזרו לילדים ליצור קשרים אחד עם השני וילהיב אותם כך שירצו להישאר עוד ועוד.

מה כוללת הופעה של אמן חושים לברית ומה הילדים מקבלים?

בניגוד להופעה של אמן חושים למבוגרים, הופעה של אמן חושים לברית כוללת קסמים משולבי טלפתיה ברמה המותאמת להם, והקסמים במופע כוללים אש, מטפחות ובמקרה של אמן החושים אסף סלומון, הילדים יקבלו במתנה בלון מעוצב בצורה כלשהי. השילוב בין אש ומטפחת הוא שילוב אשר מלהיב את הילדים בכל גיל כמעט ויוצר אירוע שהם יזכרו כאירוע מהנה למשך זמן רב.

לא רק לילדים: אמן חושים לברית גם למבוגרים

גם מבוגרים רבים יכולים להשתעמם בזמן אירוע הברית, בין אם משום שהם לא מבינים את השפה כמו שצריך או שהם באים רק מטעמי אי נעימות, ולכן הזמנת אמן חושים לברית יתאים גם למבוגרים ולא רק לילדים שבנינו.

פה כבר המופע יכלול קסמים מורכבים יותר ומופע טלפתיה עם תכנים המתאימים למבוגרים שייהנו ממופע מיוחד שייזכר לזמן רב.

לסיכום, להזמין אמן חושים לברית זה לא פינוק אלא דבר הכרחי, לא רק בשביל הילדים, אלא גם בשביל המבוגרים, שיזכרו את האירוע לעוד הרבה זמן. אמן החושים אסף סלומון מציע מופע לברית שיכול לפנות למבוגרים או לילדים כך שכולם ייצאו מרוצים מהאירוע שנולד בכלל למילוי מצווה עיקרית בעולם היהדות.

דילוג לתוכן