הופעת קוסם ליום הולדת אמן חושים אסף סלומון

הופעת קוסם ליום הולדת מהסרטים – אסף סלומון

משהיינו ילדים קטנים קוסמים תמיד היה הדבר הכי מרתק ומעניין. בכל יום הולדת הקוסם הוא האטרקציה של האירוע ובין אם הוא שולף יונה מהכובע או מטפחת צבעונית ארוכה מהשרוול, אף פעם לא הבנו איך זה עובד ותמיד מחאנו כפיים בהתלהבות רק רוצים עוד ועוד קסמים יותר ויותר מרהיבים.

הופעת קוסם ליום הולדת הדור הבא – אסף סלומון

היום כשאנחנו כבר גדולים והורים בעצמנו אנו רוצים לתת לילדים שלנו את אותה חוויה שהייתה לנו כשהיינו קטנים לכן הופעת קוסם ליום הולדת היא כמעוט חובה לפחות ביום הולדת אחד לקטנטנים שלנו, ואם יש לנו כמה וכמה ילדים בוודאי נמצא הזדמנות להזמין לאחד מהם הופעת קוסם ליום הולדת במוקדם או במאוחר.

מנטליסט ואומן חושים – ככה מזמינים היום הופעת קוסם ליום הולדת

רוצים להזמין הופעת קוסם ליום הולדת היום? היום החוויה משודרגת בהרבה. היום קוסמים רבים משלבים בהופעה שלהם מעבר לטריקים של אחיזת עיניים וקסמים פשוטים גם דברים יותר מתוחכמים כמו קריאת מחשבות, טלפתיה וכדומה.

הופעת קוסם ליום הולדת היום יכולה בקלות להפוך למופע מרהיב שמרכז תשומת לב גם בקרב הילדים וגם אצל ההורים. טרנד המנטליסטים ואומני החושים מצליח מאוד בישראל וכשאתם מזמינים הופעת קוסם ליום הולדת כיום זה כבר לא מספיק קוסם פשוט.

חוויה בלתי נשכחת – אסף סלומון: הופעת קוסם ליום הולדת

אם אתם רוצים באמת להרשים את המוזמנים שלכם לאירוע ואת הילדים ביום ההולדת הופעת קוסם ליום הולדת לא מספיקה, צריך לשדרג לאומן חושים שחווית המופע שלו הרבה יותר מסעירה ומרתקת. מספיק להסתכל בתמונות פרצופי הילדים באתר ובתגובות על ההופעה כדי להבין שהופעת אומן החושים של אסף סלומון היא לא עוד הופעת קוסם רגילה אלך חוויה מעולם אחר שתשאיר את האורחים שלכם עם חיוך על הפנים זמן רב אחרי שכבר ילכו הביתה.

הילדים משתתפים, ההורים משתתפים כולם מרוצים

חווית ההופעה של אסף סלומון לא מסתכמת בצפייה, ההורים והילדים הם למעשה חלק בלתי נפרד מההופעה וזה מה שהופך אותה לכל כך טובה ומיוחדת. הקסמים, קריאת המחשבות, המספרים והאותיות, הכול מתערבב לחוויה חושית אחת בה אף אחד מהמשתתפים לא יודע מה יהיה הדבר הבא ושמחים להיות מופתעים כל פעם מחדש.

אסף מפגיז את האורחים בקסמי במה, אלוזיות, קסמי קלוז-אפ, קסמי טלפתיה ועוד ולא משאיר רגע דל אחד במשך כל דקות ההופעה. הילדים לא יודעים מה עומד להיות מוצג בפניהם ולא מאמינים לקסמים מסוימים שכבר הפכו לסימן ההיכר של האומן.

הופעות אומן החושים של אסף סלומון מספקות את כל החבילה וניתן להזמין מראש לתאריכים פנויים גם להופעות ביתיות וגם להופעות באולמות אירועים לאירועים כמו בר מצווה, בת מצווה, שבת חתן וכדומה כמו גם למבוגרים לחברות ואירועים עסקיים שם אסף מפעיל את הקהל באותה מידה עם קסמי טלפתיה וקסמי כסף יוצאי דופן המשאירים את הקהל נפעם וכל אחד מצפה לתורו להשתתף בקסמים אלה.

תכננו מראש – הזמינו מופע אומן חושים מוביל לאירוע הבא שלכם!

רוצים להפתיע את הילד או הילדה שלכם בגדול? הביאו לו הופעה מושקעת ומדהימה של אומן חושים מהמובילים במדינה והפכו את האירוע שלו לבלתי נשכח בקרב החברים לכיתה שלו והמשפחה.

אתם יותר ממוזמנים לקבל מושג מי הוא אסף באמצעות גלישה באתר, קריאת מידע על הקסמים וההופעה, מעבר על ביקורות של לקוחות מרוצים ודברי שבח מקולגות כמו אורי גלר ואחרים.

אסף סלומון יוצא דופן וייחודי בתחום גם בשל העובדה שיש לו שני סטים של הופעה: אחד לילדים ואחד למבוגרים והוא נהנה להופיע באותה מידה עבור שני הקהלים הללו, כל אחד והתגובה שלו להופעה. כך שאם אתם מחפשים הופעה מהפנטת שתתפוס את כולם באירוע, גם את הקטנים וגם את הגדולים ובא לכם ללכת על הטוב ביותר הפעם, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ותאם הופעה לתאריך פנוי או להתקשר כבר עכשיו ולקבל את כל הפרטים על ההופעה, המחיר וכדומה.

קריאת מחשבות, כספי מספרים, טלפתיה, מנטליזם – הכול בחבילה מהנה אחת

אסף סלומון הוא אומן חושים עם 15 שנה ניסיון בתחום שכל הזמן לומד, מחדש ומוסיף לארגז הכלים שלו ביצועים חדשים שלא נראו במחוזותינו מעולם. היצירתיות של האסף לצד המעורבות הרבה של הקהל בהופעה, הופכים את ההופעה לייחודית במינה, מהנה וסוחפת ואנו בטוחים שתהנו בה!

רוצים לדעת עוד על אסף סלומון? היכנסו לדף האודות באתר הבית של אסף וקראו על כך בהרחבה. עוד באפשרותכם להבין מה זה מנטליזם ולקרוא קטעי עיתונות שנאספו על אסף לאחר שהופיע בפינת הטלוויזיה הקבועה שלו בערוץ 12 ולאחר שהתפרסם בזכות החיזוי המדויק שלו לתוצאות הבחירות בשנת 2019. מזל טוב ובהצלחה!

דילוג לתוכן