אטרקציות לימי הולדת

מחפשים אטרקציות לימי הולדת? מופעי אמן חושים יצליחו לרתק ילדים ומבוגרים כאחד ויבטיחו לכם אירוע בלתי נשכח

הורים רבים כיום בוחרים לשלב אטרקציות לימי הולדת ולהבטיח לילדיהם ולכל חבריהם אירוע מהנה במיוחד. אז אם גם אתם רוצים לערוך יום הולדת לילדכם המשלב אטרקציות לימי הולדת שיבטיחו את הנאתו עם כל חבריו, חשוב שתכירו את אחת האפשרויות המבוקשות ביותר כיום, אמן חושים ליום הולדת. עד לפני מספר שנים בודדות רוב אירועי ימי ההולדת כללו מופעי קוסמים. מופעי אמן חושים ליום הולדת עמדו בצילם של מופעי הקוסמים במשך שנים ארוכות עד לרגע הפריצה בתוכנית פריים טיים שחשפה את התחום לעיני רבים. התוכנית כללה תחרות בין מספר אמני חושים מקצועיים שביצעו לא מעט אלמנטים מרשימים ועוצרי נשימה. מיד בתום התוכנית החלה עליית ביקוש חדה להופעותיהם של אמני החושים שהחלו להתאים את עצמם ולייצר מופעים מותאמים לכך אירוע. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן מזה שנים רבות, מציע אטרקציות לימי הולדת לכל הגילאים. בשונה ממופעי הקוסמים המזוהים בעיקר עם ילדים, מופעי אמן חושים ליום הולדת יצליחו לרתק גם מבוגרים לכל אורך ההופעה ולכן ישנם גם מבוגרים המזמינים מופעי אמו חושים ליום הולדת, לחתונות, לערבי צוות ועוד. רגע לפני שגם אתם בוחרים אמן חושים מקצועי ליום ההולדת שלכם או של ילדיכם, חשוב שתכירו את ההבדל המהותי בין אטרקציות לימי הולדת הכוללות אמן חושים לבין אטרקציות לימי הולדת הכוללות קוסם.

אמן חושים זה לא רק שם נרדף לקוסם? ממש לא! הכירו את ההבדל המשמעותי בין קוסם לבין אמן חושים

כפי שהזכרנו מעלה, כל עולם אומנות החושים עמד בצילו של עולם הקוסמים במשך שנים ארוכות. את מופעי הקוסמים כולנו מכירים מגיל צעיר, אך את מופעי אמני החושים עדיין יש רבים שלא מכירים ולכן חשוב לחדד את ההבדל ביניהם. אטרקציות לימי הולדת על ידי קוסם מקצועי יכללו לא מעט אלמנטים מרשימים המבוצעים בעזרת זריזות ידיים בעיקר. במהלך הופעת הקוסמים משולבים לא מעט חפצים כמו קלפים, כובעים, כדורים או חבלים הכוללים כיסים נסתרים, קלפים דבוקים ועוד. כלל החפצים הללו אשר רק נראים תמימים לקהל, מסייעים לקוסם להשלים את כל הופעתו בהצלחה. לעומת זאת, מופע אמן חושים ליום הולדת בכל גיל, מתמקדים בעיקר בטריקים מחשבתיים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מזה שנים למד להכיר את אופן החשיבה של העומד מולו ולנצל אותה לטובתו. הטריקים המחשבתיים אינם תלויים בחפצים פיזיים מה שהופך את המופע למרשים הרבה יותר. אטרקציות לימי הולדת של אמן חושים מתאימים לכל הגילאים ויצליחו לרתק ילדים ומבוגרים כאחד לכל אורך ההופעה. העובדה שכמעט ואין שימוש בחפצים פיזיים גורמת לכך שהקהל לא יכול לתרץ לעצמו את הצלחת האלמנט בכך שבטח החפצים השונים לא באמת תמימים כמו שהם נראים, מה שמבטיח מופע מרשים ועוצר נשימה. אסף סלומון מציע אטרקציות לימי הולדת בכל הגילאים, אז רגע לפני שאתם בוחרים, אספנו עבורכם חלק מהשיטות השכיחות ביותר בעזרתם אסף סלומון מצליח לבצע את האלמנטים המרשימים ביותר.

אספנו עבורכם חלק מהשיטות השכיחות ביותר בעזרתן אמני חושים מצליחים לייצר אלמנטים עוצרי נשימה

השיטה הראשונה מסייעת לאסף סלומון במהלך אטרקציות לימי הולדת לכל הגילאים להצליח למשוך את כל תשומת הלב של הקהל ולהעלים מעיניהם שלל פעולות. אסף סלומון יודע שכל תנועה גדולה, גסה וקולנית במיוחד, תמשוך את תשומת לב הקהל באופן טבעי וכמעט בלתי רצוני. נתון זה מאפשר לו לייצר תנועות גדולות בחלק הימני של הבמה ולבצע פעולות קטנות, עדינות ושקטות בחלק השמאלי של הבמה בהן הקהל כלל לא יבחין. כל אטרקציות לימי הולדת על ידי אמני החושים יתמקדו בעיקר בפעילות מחשבתית ובדרכים יעילות לנצל פערים לטובת המופע. משיכת תשומת הלב לכל קהל הצופים בצורה כזו שהם כמעט ולא יוכלו להתנגד אליה, מאפשרת לאמני החושים להשלים פעולות נסתרות מעיני הקהל שיסייעו להם בהמשך המופע.

סיוע של שתולים מקצועיים, הסחות דעת מקצועיות וכמובן השתלת מסרים לתת מודע – השיטות להצלחה

שיטה נוספות ושכיחה לא פחות היא הסתייעות באנשי מקצוע שתולים בקהל. לא אחת אטרקציות לימי הולדת של אמני חושים כוללים אנשי מקצועי מיומנים המסייעים לאמן החושים על הבמה להשלים אלמנטים מורכבים במיוחד. שיטה זו פחות מתאימה לאירועים מצומצמים בהם כולם מכירים את כולם אך משתמשת אמני חושים רבים במופעים גדולים יותר. אם לא די בכך, אחת השיטות השכיחות ביותר של אמני חושים במופע אטרקציות לימי הולדת היא החדרת מסרים לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך. אסף סלומון, אמן חושים מיומן ומקצועי, יודע לנצל את הפער בין המודע לבין התת מודע ולהחדיר מסרים לתת מודע בלבד. מסר שהוחדר לתת מודע יגרום לכך שהמתנדב ישלוף אותו בעת שיתבקש, מה שמאפשר לאמן החושים שהחדיר את המסר לדעת בדיוק מה המתנדב עתיד לשלוף. אז איך עושים את זה? אחת הדרכים הטובות ביותר היא להציב תמונה בגודל מדוייק בשדה הראייה של המתנדב. התמונה צריכה להיות לא גדולה מידי בכדי שהמודע לא יבחין בה אך גם לא קטנה מידי בכדי שהתת מודע יספיק לצלם אותה היטב. אפשרות נוספת היא להציב תמונה במרחקים שונים ובכך למנוע מהמודע להתייחס אליה ובכך לאפשר לה לחדור לתת מודע של המתנדב ללא שהוא שם לב לכך. כלל השיטות הללו מאפשרות לאמן חושים מקצועי לבצע אלמנטים של חיזוי העתיד, העברת מסרים מאדם לאדם ללא מגע או מילים, ניחושים מדוייקים ועוד. אז אם גם אתם מחפשים אטרקציות לימי הולדת, מופעי אמן חושים יבטיחו לרתק אתכם לכל אורך המופע.

דילוג לתוכן