אמן חושים לערב צוות

מרגישים שערב גיבוש לא יזיק לקירוב העובדים? מופעי אמן חושים לערב צוות יבטיחו לכם ערב מהנה ומגבש במיוחד!

לא מעט אנשים כיום בוחרים להזמין אמן חושים לערב צוות במטרה להבטיח את הנאתם של כלל המשתתפים. אמני החושים החלו את דרכם לפני שנים ארוכות אך עמדו בצילם של הקוסמים עד למועד עליית תחרות אמני חושים בתוכנית פריים טיים שערכה היכרות נרחבת בין הצופים הנלהבים לבין כל עולם אומנות החושים. במהלך התוכנית אמני חושים רבים הציגו אלמנטים עוצרי נשימה שגרמו לעליית ביקוש משמעותית להופעותיהם. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מזה לא מעט שנים קשוב לצורכי לקוחותיו ומציע מבחר עשיר של מופעים לשלל אירועים. מופעי אמן חושים לערב צוות, אמן חושים לאירועים עסקיים, לימי הולדת, לחתונות ולערבי גיבוש חברתי הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה של מופעים לכל אירוע. חשוב להדגיש כי בשונה ממופעי הקוסמים אשר מזוהים בעיקר עם ילדים, אמן חושים לערב צוות מבטיח לרתק כל קהל בכל גיל לאורך המופע כולו. אז רגע לפני שאתם בוחרים להזמין אמן חושים לערב צוות, אמן חושים לאירועים עסקיים או לשלל אירועים נוספים, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות ההבדלים בינם לבין הקוסמים.

אם אני לא אוהב קסמים, מופעי אמן חושים יעניינו אותי? בהחלט כן! ריכזנו עבורכם את כל ההבדלים המשמעותיים בין קוסמים לאמני חושים

את מופעי הקוסמים כולנו מכירים מזה שנים ארוכות. מופעיהם כוללים אלמנטים רבים בשילוב חפצים פיזיים שונים כמו קלפים, כובעים, כדורים או חבלים. ברוב המקרים, החפצים הללו לא באמת תמימים כמו שהם נראים וכוללים כיסים נסתרים, קלפים כפולים או דבוקים וחלקים גמישים בחפצים קשיחים. בעזרת החפצים הללו וזריזות ידיים ניתן לייצר אלמנטים רבים ומרשימים במיוחד, אך לאחר שמכירים בעובדה שהחפצים לא באמת תמימים ופשוטים כמו שהם נראים, אפקט הוואו של המופע הולך ודועך. לעומתם, אמן חושים לערב צוות, אמן חושים לאירועים עסקיים או לכל צורך ממקד את הופעתו בטריקים מחשבתיים שאינם כוללים כלל חפצים פיזיים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מזה לא מעט שנים מכיר היטב את אופן החשיבה והפעילות המוחית של העומדים מולו, מה שמאפשר לו לייצר אלמנטים מרשימים ללא צורך בסיוע של חפצים "תמימים". קהל הצופים כבר לא יכול "להאשים" את הצלחתו של המופע בקופסת קלפים מיוחדת או בכובע הכולל כיסים נסתרים, מה שהופך כל מופע אמן חושים לערב צוות למרתק במיוחד. רבים המחפשים רעיונות לערב גיבוש חברתי, ערבי צוות אירועים חברתיים או עסקיים בוחרים במופעי אמן חושים מותאמים ומדווחים על אירוע מוצלח ובלתי נשכח. אסף סלומון עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומציע עבור לקוחותיו מופעי אמן חושים לערב צוות, אמן חושים לאירועים עסקיים, לבר/בת מצווה, חתונות ועוד כך שגם אתם תוכלו למצוא מופע ייעודי המתאים במדויק לצרכים שלכם. חשוב להדגיש ולומר כי כלל המופעים יצליחו לרתק ילדים ומבוגרים כאחד.

חושבים שאתם שולטים על תשומת הלב שלכם? אמן חושים מקצועי יגרום לכם לחשוב אחרת!

אז רגע לפני שאתם בוחרים את המופע המתאים ביותר עבור הרכב המשתתפים באירוע שלכם, חשוב שתכירו מספר שיטות מרכזיות בעזרתן אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, מצליח לבצע אלמנטים רבים עוצרי נשימה. השיטה הראשונה היא הסחת דעת מקצועית וכפויה. כפי שציינו מעלה, אמן חושים מקצועי לומד להכיר היטב את אופן החשיבה והפעילות המוחית של העומד מולו. במהלך לימודיו הוא מכיר בעובדה שניתן למשוך את מלוא תשומת לב הקהל כמעט ללא יכולתו להתנגד לכך. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא ביצוע תנועה גדולה, מפתיעה וקולנית במיוחד. תנועות גדולות וקולניות תופסות את כל תשומת הלב שלנו כמעט ללא יכולת שליטה על כך. נתון זה מאפשר לכל אמן חושים לערב צוות ולשלל אירועים נוספים לייצר תנועה גדולה וקולנית בצד ימין של הבמה ובמקביל לבצע פעולות קטנות ועדינות בצד השמאלי של הבמה ללא הבחנתם של הצופים. התנועות הקטנות הללו שנעלמו מעיני הקהל, מאפשרות לו להשלים אלמנטים מורכבים ומאשימים במיוחד.

הדרך לקריאת מחשבות – השתלת מסרים לתת מודע ללא הבחנתו של המודע בכך

אם לא די בכך, שיטה נוספת מאפשרת למופעי אמן חושים לערב צוות, אמן חושים לאירועים עסקיים או לכל אירוע אחר שתבחרו לכלול אלמנטים של קריאת מחשבות, העברת מידע ללא מילים או מגע, ניחושים מדוייקים ועוד. אמן חושים מקצועי יודע להשתיל מסרים שונים לתת מודע של העומד מולו ללא שהמודע מבחין בכך. השתלמת מסרים לתת מודע ללא הבחנתו של המודע, תגרום לאותו אדם לשלוף את המסרים שהשתילו לו בלי שהוא מודע לכך. אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת זה להציב תמונות במרחק מסויים כך שהמודע לא יבחין בהן אך התת מודע יצלם אותן היטב. כאשר התת מודע קלט את המופיע בתמונה אך המודע כלל לא התייחס אליה, אותו מתנדב ידע לשלוף בדיוק את מה שאמן החושים רוצה שהוא ישלוף ברגע שיתבקש. במידה ובוחרים בתמונה בגודל מסויים חשוב שהיא תהיה גדולה מספיק בכדי שהתת מודע יבחין בה וקטנה מספיק בכדי שהמודע יפספס אותה. בעזרת שיטה זו ועוד רבות נוספות מופעי אמן חושים לערב צוות בפרט ולכל אירוע בכלל כוללים אלמנטים עוצרי נשימה המשלבים קריאת מחשבות, ניחושים מדוייקים והעברת מסרים מאדם לאדם ללא מילים. אז אם גם אתם מחפשים רעיונות לערב גיבוש, אסף סלומון המציע מבחר עשיר של מופעים מותאמים לכל אירוע הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. מופעיו יהפכו כל אירוע שגרתי למוצלח במיוחד שיסב הנאה גדולה לכלל המשתתפים.

דילוג לתוכן