אמן חושים מקצועי לאירועים

אמן חושים מקצועי לאירועים – הבטיחו לכל המוזמנים שלכם מופע עוצר נשימה

עד לפני מספר שנים לא רבות, רוב המופעים החווייתיים הועברו על ידי קוסמים בלבד. בשנים האחרונות חלה עליית ביקוש למופעיו של אמן חושים מקצועי לאירועים אשר מתמקד בעיקר בטריקים מחשבתיים. אם גם אתם מעוניינים ליהנות ממופע עוצר נשימה הכולל מגוון אלמנטים שיותירו אתכם פעורי פה, חשוב שתכירו את מופעיו של אמן חושים מקצועי לאירועים. אסף סלומון אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע מגוון מופעים המיועדים לילדים, למבוגרים או לכל בני המשפחה. לפני שניגע בכמה נקודות חשובות אודות ההבדלים בין מופעי אמן חושים מקצועי לאירועים לבין מופעי הקוסמים אותם אנו מכירים מזה שנים ארוכות, חשוב לדעת כי עליית המודעות לכל נושא מופעי הטלפתיה ואומנות החושים עלתה משמעותית עקב תוכנית תחרותית ששודרה בפריים טיים לפני מספר שנים. תחרות זו כללה אך ורק אמני חושים אשר ביצעו בזה אחר זה מופעים מרשימים ומרתקים במיוחד. מרגע שידור התוכנית הביקוש למופעי אמן חושים מקצועי לאירועים נמצא בעלייה מתמדת, מה שמאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של מופעים מותאמים לכל סוגי וגילאי קהל היעד. לא מעט אנשים הבוחרים להזמין אמן חושים לאירוע פרטי מדווחים על הופעה בלתי נשכחת ששידרגה את האירוע עשרת מונים.

טריקים מחשבתיים לעומת טריקים פיזיים הכוללים מגוון חפצים וזריזות ידיים

באשר להבדלים בין מופעי אמן חושים מקצועי לאירועים לבין מופעי קוסם מקצועי ישנן מספר נקודות שחשוב להדגיש. ראשית, חשוב להבין כי מופעי אמן חושים מקצועי לאירועים מתמקדים בעיקר בטריקים מחשבתיים. בשונה ממופעי קוסמים הכוללים שימוש תדיר בחפצים שונים כמו קלפים, כדורים קובעים או במות שונות, מופעי אמן חושים מקצועי לאירועים מתמקדים בעיקר במחשבה. אלמנטים מחשבתיים הנעשים בצורה מקצועית מרשימים הרבה יותר מטריקים בעזרת חפצים שונים המשאירים לקהל את היכולת להתחקות אחר אופן הפעולה. הטריקים המחשבתיים פעמים רבות לא כוללים שום מוצר פיזי, מה שמותיר את הקהל המום לחלוטין. לעומת זאת, מופעי קוסמים על פי רוב כוללים טריקים של זריזות ידיים או שימוש בחפצים אשר רק נראים תמימים ובפועל כוללים כיסים בלתי נראים או עצמים גמישים שרק נראים קשיחים. אסף סלומון מציע מבחר מופעי אמן חושים מקצועי לאירועים כך שתוכלו ליהנות ממופעיו בכל הרכב ובכל גיל.

כל השיטות בעזרתן אמני חושים מצליחים להמם את הקהל

אז לאחר שהכרנו כמה נקודות בסיסיות אודות מופעי אמן חושים מקצועי לאירועים, חשוב לגעת במספר טריקים שכיחים בעזרתם אמני חושים מצליחים לייצר מופעים עוצרי נשימה. אך עוד קודם לכן חשוב להקדים ולומר כי אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, מכיר היטב את אופן החשיבה והשפעת פעילות התת מודע על האדם. היכרות מעמיקה עם הנתונים הללו מאפשרת לכל אמן חושים מקצועי להצליח להחדיר למוחם של הקהל מסרים, מספרים, שמות וציורים שיגרמו לכל היושבים לקהל להרגיש שהאדם העומד מולם בעל יכולות על טבעיות. בין כלל הטריקים השכיחים ביותר במופעי אמן חושים מקצועי לאירועים יש מגוון דרכים להסחת דעת הקהל, החדרת מסרים לתת מודע, יצירת אשליות, שימוש באמני חושים שתולים בקהל ועוד. בעזרת כלל השיטות הללו, אסף סלומון, אמן חושים מקצועי יצליח להותיר אתכם פעורי פה. אחת השיטות הטובות ביותר להסחת דעת הקהל היא עשיית תנועות גדולות וקולניות למשיכת תשומת הלב מתנועות קטנות ושקטות יותר. כחלק מהכירותם של אמני חושים מקצועיים עם אופן חשיבתנו, הם יודעים שהקשב נמשך באופן טבעי לתנועות גדולות וקולניות במיוחד ואף נוטה לפספס תנועות קטנות ופחות בולטות. שימוש נכון בידיעות אלה מאפשר לאמני החושים להבליע פעולות רבות במהלך הופעתם ללא תשומת לב הקהל.

החדרת מסרים לתת מודע – כך אמני החושים מצליחים לעשות זאת

אפשרות נוספת שציינו לעיל היא החדרת מסרים לתת מודע ללא ידיעת הקהל. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי לאירועים יודע בדיוק כיצד להטמיע בתת מודע של האדם העומד מולו מספרים, שמות או ציורים, כך שכאשר האדם יתבקש לשלוף מספר, לנקוב בשם או לצייר ציור, הוא יבחר בדיוק את מה שאמן החושים החדיר לתת המודע שלו. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להציב תמונה של הציור, המספר או השם בטווח הראיה של הקהל אך בגודל או במרחק שלא יאפשרו להם לשים לב לתמונה באופן מודע. על אף העובדה שהם כלל לא הבחינו בתמונה באופן מודע, התת מודע כבר הספיק לקלוט אותה ופעמים רבות שהם יתבקשו לנקוב בשם, לשלוף מספר או לצייר ציור הם יבחרו בדיוק את מה שהופיע בתמונה. כמו כן שימוש באנשי מקצוע בתחום הנמצאים בין הקהל אף הוא שכיח במופעי אמני חושים. שתולים בקהל מסייעים לאמן להשלים לא מעט אלמנטים מסובכים על הצד הטוב ביותר עם סיכויי כישלון נמוכים במיוחד. השתולים המקצועיים יודעים בדיוק מה עתיד לקרות ומה עליהם לעשות בכדי לסייע להצלחתו של אמן החושים על הבמה. ישנם גם אלמנטיים המשלבים חפצים אשר רק נראים תמימים ומאפשרים לאמן החושים ליצור מעין אשליה בעיניהם של הצופים. כפי שהזכרנו לעיל, השימוש בחפצים פיזיים שכיח במיוחד במופעי קוסמים אך גם מופעי אמן חושים מקצועי לאירועים אינו חף ממנו לגמרי. כל שנותר לכם הוא לבחור נכון אמן חושים לאירוע פרטי או כללי בהתאם לצרכים שלכם. אסף סלומון מציע מבחר מופעים המתאימים לכל הגילאים.

דילוג לתוכן