הפעלה ליום הולדת

מחפשים הפעלה ליום הולדת? אמן חושים מקצועי יצליח לרתק אתכם לאורך מופע שלם ולהבטיח את הנאתו של כל משתתף בכל גיל!

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב הפעלה ליום הולדת, לחתונות, לאירועי חברה ולערבים חברתיים במטרה להפוך את האירוע למהנה הרבה יותר. אם גם אתם רוצים להפוך את האירוע שלכם לכזה שאי אפשר לשכוח, חשוב שתכירו את אחת ההפעלות המבוקשות ביותר בשנים האחרונות, אמן חושים ליום הולדת. עד לפני מספר שנים לא רבות אמני החושים עמדו בצילם של הקוסמים. רוב ככל הציבור לא הכיר את המושג אומנות חושים עד שהחלה תוכנית תחרותית ששודרה בפריים טיים הכללה אמני חושים מכל רחבי הארץ שעולים לבצע אלמנטים מרשימים ועוצרי נשימה בזה אחר זה. לאחר תום התוכנית החלה הפריצה הגדולה של אמני החושים שאט אט התאימו את עצמם לכל צורכי קהל לקוחותיהם וכיום תוכלו ליהנות ממגוון עשיר של מופעים מותאמים לכל אירוע. חשוב להדגיש כי הפעלה ליום הולדת של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, אינה מיועדת לצעירים בלבד. אמן חושים מקצועי מצליח לרתק את כל קהל הצופים בו לאורך ההופעה כולה, ולא משנה בני כמה הם. אז אם גם אתם רוצים הפעלה ליום הולדת, כזאת שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ותהפנט את כל קהל המוזמנים, ללא כל צל של ספק הפעלה ליום הולדת של אמן חושים היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. אז רגע לפני שאתם ממהרים לבחור את המופע המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו עוד מספר פרטים חשובים אודות הופעותיהם של אמני החושים.

היכרות עמוקה עם הפעילות המוחית ואופן החשיבה הטבעית – כך אמן חושים מקצועי מצליח לבצע שלל אלמנטים עוצרי נשימה

תחילה חשוב לדעת כי בניגוד להופעותיהם של קוסמים רבים, אמני חושים ממעטים לעשות שימוש בחפצים פיזיים ובזריזות ידיים. קוסמים רבים נעזרים בציוד רב לרבות כדורים, טבעות, כובעים וקלפים במהלך הופעותיהם. חלק גדול מהציוד אינו באמת "תמים" כמו שהוא נראה וכולל כיסים נסתרים, קלפים דבוקים וכפולים, חלקים גמישים בחפצים קשיחים ועוד. כלל החפצים הללו גורמים לקהל הצופים במופע לחשוד כי כל הצלחתו של הקוסם נובעת מהעובדה שהחפץ בו הוא משתמש כולל חלקים שאינם נראים לעין הקהל. מסיבה זו מופעי קסמים מזוהים בעיקר עם ילדים שעדיין לא הספיקו להכיר את כל החפצים המיוחדים בהם הקוסמים נוהגים לעשות שימוש. עצם העובדה שניתן "להאשים" חפץ כלשהו בהצלחתו של מופע קסמים הופכת את המופע כולו לפחות מרשים ומלהיב. לעומתם, הפעלה ליום הולדת של אמן חושים מקצועי תתמקד בעיקר בטריקים מחשבתיים הכוללים מעט מאוד חפצים פיזיים. ההבדל המרכזי בין מופע קסמים לבין מופע של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי הוא טריקים פיזיים של זריזות ידיים ושימוש בחפצים מפוקפקים לעומת טריקים מחשבתיים העובדים בעיקר על הפעילות המוחית ואופן החשיבה הטבעית של הקהל. אמן חושים ליום הולדת 50, אמן חושים לחתונות, לאירועים עסקיים, לערבי חברה ולגיבושים חברתיים יצליחו להותיר גם אתכם פעורי פה ללא כל הבנה כיצד הם מצליחים לעשות את מה שהם עושים על הבמה, וממש לא משנה בני כמה אתם. רבים שבחרו הפעלה ליום הולדת, הפעלה לחתונה או לכל אירוע של אמן חושים מקצועי, מדווחים על הצלחה שריתקה את כל המוזמנים בכל הגילאים והפכה כל אירוע שגרתי לכזה שאי אפשר לשכוח. אז רגע לפני שאתם רצים לבחור מופע של אמן חושים מותאם לאופי האירוע וגילאי המשתתפים בו, חשוב שתכירו כמה נקודות אודות שיטות העבודה של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי.

הסחות דעת מקצועיות – לא תצליחו לשלוט בהסתת תשומת הלב שלכם!

במהלך הכשרתו של אסף סלומון הוא למד להכיר לעומק את אופן החשיבה הטבעית של בני אדם. הפעלה ליום הולדת של אמן חושים מקצועי עובדת בעיקר על הראש ולכן כל אמן חושים מכיר היטב את אופן חשיבתם של קהל הצופים בו כך שהוא יודע לנצל זאת לטובתו. אחת השיטות הטובות ביותר בהן אסף סלומון עושה שימוש תדיר בהופעותיו היא הסחת דעת ללא יכולת התנגדות. אמן חושים ליום הולדת או לכל אירוע אחר יודע כי כח תשומת הלב של קהל הצופים בו מוסתת באופן טבעי ובלתי נשלט לתנועות גדולות, אירועים חריגים וקולות גבוהים במיוחד. כלומר, במידה ובצד השמאלי של הבמה תהיה תנועה גדולה, מפתיעה וקולנית במיוחד, כל תשומת הלב תוסת אליה באופן אוטומטי ובלתי רצוני. נתון זה מאפשר לכל אמן חושים ליום הולדת, לחתונות או לאירועים חברתיים לייצר תנועה גדולה וקולנית בכדי להעלים מעין הקהל תנועה קטנה ועדינה המתרחשת בצד השני של הבמה. אז אם אתם חושבים שאתם שולטים בתשומת הלב שלכם, תחשבו שוב, הפעלה ליום הולדת של אמן חושים מקצועי תצליח לנווט את כל תשומת הלב שלכם בהתאם לצורכי ההפעלה. אסף סלומון קשוב לצורכי לקוחותיו ומציע מבחר עשיר של מופעים מותאמים לכל אירוע. אמן חושים ליום הולדת 50, אמן חושים לחתונה או לאירועים עסקיים הם רק חלק קטן מהופעותיו לאירועים שונים. 

אמן חושים מקצועי יצליח להחדיר מסרים לתת מודע שלכם בלי שתבחינו בכך! הכירו את השיטה השכיחה ביותר לעשות זאת

שיטה נוספת ליצירת לא מעט אלמנטים מרשימים ועוצרי נשימה היא החדרת מסרים לתת מודע ללא יכולת המודע להבחין בכך. אלמנטים רבים בהפעלה ליום הולדת של אמן חושים מקצועי, כוללים ניצול הפער הקיים בין המודע לבין התת מודע שלנו. כפי שהזכרנו מעלה, אמן חושים מקצועי מכיר היטב את אופן החשיבה והפעילות המוחית של האדם כך שהוא יודע לנצל אותה לטובתו, וכך הוא מצליח להחדיר מסרים לתת מודע בלבד. אסף סלומון יודע כי ישנם מסרים רבים שהמודע יפספס בשלל סיבות שונות, אך התת מודע לעומת זאת, יצלם וישמור. הפער הזה מאפשר לכל אמן חושים להצליח להחדיר מסרים לתת מודע של האדם העומד מולו ללא שהוא מבחין בכך, מה שכמובן יגרום לו לפלוט בדיוק את המידע שהוחדר ברגע שיתבקש. אפשרות זו מאפשרת לכל אמן חושים לבצע אלמנטים של קריאת מחשבות, ניחושים מדוייקים והעברת מידע מאדם לאדם ללא מילים בכל הפעלה ליום הולדת. אחת הדרכים הטובות ביותר להחדרת מסרים לתת מודע ללא שהמודע יבחין בכך היא להציב תמונה הכוללת תוכן מסויים במרחק כזה שהמודע לא יבחין בה אך התת מודע יצלם אותה היטב. אמן חושים מקצועי יודע בדיוק מה המרחק הסביר להצבת תמונה שתיעלם מעין הקהל אך תקלט היטב בתת מודע שלהם. לאחר שאמן החושים מוודא שהתמונה אכן נכנסה בזווית הראייה של הקהל, הוא יודע שתוכן התמונה יכול לשמש אותו למגוון רחב של אלמנטים עוצרי נשימה. אז אם גם אתם רוצים הפעלה ליום הולדת שתותיר אתכם ואת כל קהל המוזמנים ללא מילים, אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. חשוב לחזור ולהדגיש כי מופעיו של אמן חושים מקצועי אינם פונים לפלח אוכלוסייה בגיל מוגדר אלא יצליחו לרתק כל קהל בכל גיל.

דילוג לתוכן