הפעלה של אמן חושים לאירועים

הפעלה של אמן חושים לאירועים היא הדרך הפשוטה ביותר לשדרג כל אירוע – כל קהל בכל גיל יישאר מרותק לאורך מופע שלם

לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב הפעלה של אמן חושים לאירועים. אמני החושים מציעים מגוון עשיר של מופעים מותאמים לאירועי יומי הולדת לכל הגילאים, חתונות, ערבי חברה, ערבי גיבוש חברתי ועוד. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם אומנות החושים עמד בצילו של עולם הקוסמים, שהיו מוכרים ומבוקשים הרבה יותר. השינוי הגדול שהביא לפריצה החל בתוכנית פריים טיים שכללה תחרות בין אמני חושים שהצליחו להותיר את כל צופי התוכנית ללא נשימה. מיד עם תום התוכנית החלה עליית ביקוש משמעותית להופעות מגוונות של אמן חושים מקצועי, כך שכיום תוכלו ליהנות מהפעלה של אמן חושים לאירועים מגוונים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי העוסק בתחום מזה לא מעט שנים מציע מגוון רחב של מופעים מותאמים לכל צורך, לרבות אמן חושים לערב צוות, אמן חושים לאירועים עסקיים, מופעים לימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונה, ערבי חברה, גיבוש חברתי ועוד. אז רגע לפני שאתם ממהרים לבחור את המופע המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין מופעיו של אסף סלומון אמן חושים מקצועי, לבין מופעים של קוסמים מקצועיים.

מופעי הקסמים המזוהים יותר עם גילאים צעירים לעומת מופעי אמני החושים המתאימים לכל הגילאים – ההבדלים שאתם חייבים להכיר

מופעי הקסמים מזוהים יותר עם הגילאים הצעירים ולא בכדי. מופעים אלה כוללים לא מעט חפצים פיזיים כמו קלפים, כובעים, כדורים, טבעות או אף בעלי חיים. רוב החפצים המשולבים במופע כוללים כיסים נסתרים, קלפים דבוקים או כפולים ועוד. בעזרת שילוב מנצח של זריזות ידיים וחפצים נכונים, קוסם מקצועי מצליח לייצר לא מעט אלמנטים מרשימים. אך המבוגרים בקהל, שכבר הספיקו לצפות בכמה וכמה מופעי קוסמים בחייהם, יודעים כי בסבירות גבוהה, החפץ בו הקוסם עושה שימוש אינו באמת תמים כמו שהוא נראה. הצופים המבוגרים יצליחו לנמק לעצמם את הצלחת האלמנט בכך שהחפץ בו הקוסם עושה שימוש כולל כיסים בלתי נראים או תכונות שונות המסייעות לביצוע כל שלבי האלמנט. נימוקים אלה מצליחים להשפיע על רמת ההתלהבות של הצופים כך שהבוגרים שמצליחים לנמק לעצמם כמה שיותר אלמנטים, אט אט מתחילים לאבד עניין במופעי הקוסמים. לעומת זאת, הפעלה של אמן חושים לאירועים מתמקדת בעיקר באלמנטים מחשבתיים ללא שימוש בחפצים פיזיים כמעט בכלל. שימוש מועט בחפצים פיזיים גורם לכך שכל הצופים לא יצליחו להסביר לעצמם כיצד אמן החושים מצליח לעשות את מה שהוא עושה, מה שיגרום להם להישאר פעורי פה לאורך המופע כולו.

עבודה על המוח – חושבים שאתם שולטים במחשבות שלכם? תחשבו שוב!

הפעלה של אמן חושים לאירועים מתמקדת בעיקר בטריקים מחשבתיים שעובדים על המוח שלכם. אסף סלומון אמן חושים מקצועי ומיומן המציע הפעלה של אמן חושים לאירועים שונים למד להכיר היטב את אופן חשיבתו של העומד מולו, כך שהוא יודע לנצל את זה לטובתו ולהשלים אלמנטים עוצרי נשימה. בין כלל האלמנטים השכיחים ביותר של כל אמן חושים מקצועי ניתן למנות את קריאת המחשבות, ניחושים מדוייקים להפליא, העברת מידע מאדם לאדם ללא מילים או מגע ועוד. אז איך אמן חושים מקצועי המציע הפעלה של אמן חושים לאירועים עושה את זה אתם שואלים? אספנו עבורכם חלק מהשיטות השכיחות ביותר בהם אסף סלומון עושה לא מעט שימוש בהופעותיו.  השיטה הראשונה היא הסחות דעת מקצועיות שלא תוכלו להתנגד אליהם. אסף סלומון המציע הפעלה של אמן חושים לאירועים, יודע כי כל תשומת הלב של הקהל מופנית לאירועים חריגים, גדולים, בולטים או קולניים במיוחד ללא שליטתם. היכרות עם נתון זה מאפשרת לאסף סלומון לייצר תנועות גדולות, מפתיעות וקולניות בחלקה הימני של הבמה, וכך הוא מצליח להעלים מעיני הקהל תנועות קטנות, מהירות ושקטות שנעשות בצד השמאלי של הבמה. שיטה זו אכן מצליחה למשוך את כל תשומת לב הקהל באופן טבעי וללא רצונם כך שאמן החושים יכול להשלים פעולות שיסייעו לו באלמנט כולו.

כך אמן חושים מקצועי מצליח להחדיר מסרים לתת מודע שלכם

מעבר לכך, הפעלה של אמן חושים לאירועים תכלול גם השתלות של מילים, מספרים או שמות לתת מודע של מתנדבים אקראיים. כל אמן חושים מקצועי המציע הפעלה של אמן חושים לאירועים, אמן חושים לאירועים עסקיים, אמן חושים לערב צוות ועוד, יודע כי קיים פער בין המודע לבין התת מודע. המודע נוטה לפספס לא מעט פרטים שהתת מודע מצלם ושומר היטב. את הפער הזה אסף סלומון יודע לנצל לטובתו כך שהוא מצליח להשתיל פרטים שונים לתת מודע של העומד מולו, ללא שהמודע שלו מבחין בכך. בעזרת שיטה זו המתנדב ישלוף בדיוק את המילה שאמן החושים ידע שישלוף בעת שיתבקש, מה שמאפשר לייצר אלמנטים רבים של קריאת מחשבות, העברת מידע מאדם לאדם ללא מילים, ניחושים מדויקים ועוד. ישנן מספר שיטות לעשות זאת, אחת השכיחות ביותר היא הצבת תמונה הכוללת מילה, או ציור כלשהו במרחק כזה שהמודע לא יבחין בה אך התת מודע יצליח לצלם אותה היטב. אז כל שנותר לכם לעשות זה לבחור הפעלה של אמן חושים לאירועים וליהנות מאירוע עוצר נשימה. חשוב להדגיש כי אסף סלומון, אמן חושים מקצועי מציע מבחר עשיר של מופעים מותאמים לכל צורך ויצליח לרתק קהל בכל גיל. 

דילוג לתוכן