אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון רעיונות לשבת בר מצווה

רעיונות לשבת בר מצווה

בר מצווה זו חגיגה שמסמלת חלק של התבגרות ושינויים רבים שיחולו החל מהרגע הזה.

בכדי לכבד את המעמד ולאפשר לילד שהופך לנער, לארח את חבריו באופן מהנה שלא ישכחו לעולם, הדרך הטובה ביותר היא להזמין אמן חושים שהוא גם קוסם, שייצור מופע מגניב שישאיר את האורחים עם פה פעור. שבת בר מצווה בדרך כלל חוגגים במהלך שעות הבוקר, כך שיש אור יום וניתן ליהנות מהאווירה בחוץ, לשבת על הדשא ליד פארק או בגינה הפרטית של ההורים ולחוות מופע היסטרי של אמן חושים מצליח, אסף סלומון. יחד עם המופע ניתן לערוך ארוחת בוקר מפנקת של מאפים, גבינות, סלטים טריים ופירות מתוקים, על שולחן ארוך שיעמוד בצד, כך שכל אורח יוכל ליהנות מארוחת בוקר טובה יחד עם מופע מרהיב.

איזו אטרקציה לבחור?

הקושי בבחירת האטרקציה לגיל בר מצווה הוא שרוב האורחים הם ילדים שהופכים לנערים, כך שלא ידוע כיצד להחשיב אותם והאם לבחור עבורם אטרקציות ילדותיות כמו מתנפחים, מתקני משחקים ומכונות ממתקים, או להחשיב אותם כבר כאנשים בוגרים שיכולים ליהנות ממופע מהנה ומרתק, שייצור מסביב אווירה מתוחה וסקרנית, אך גם המון צחוק ושמחה. היופי בבחירת קוסם שהוא גם אמן חושים, שניתן ליצור הופעה ייחודית שתתאים לכל הגילאים. אסף סלומון יודע כיצד לתמרן בין הופעה להופעה וליצור עבור הקהל שלו את מה שהם מחפשים. אין ספק כי כל אחד יכול ליהנות מסוג זה של הופעות, מאחר והן מתאימות לכל גיל וגורמות לכולם לשאול את עצמם האם זה באמת מה שקרה הרגע.

אירוע בשטח

בכדי ליצור אווירה נעימה ורגועה לפני ההופעה, בנוסף לארוחת בוקר טעימה ומזינה, כדאי להשכיר גנרטור וכמובן מגבר מקצועי, יחד עם מכונת קריוקי או רק מיקרופון, כך שהאורחים יוכלו לזמר כאוות רצונם וליהנות מזמן איכות עם כל החברים. המגבר המקצועי ישמש את אסף סלומון במהלך המופע וימנע ממנו לאמץ את קולו למרחקים. אם אתם אכן מתכננים לערוך את האירוע בשטח פתוח, קחו בחשבון את תנאי השטח, הביאו עמכם מחצלות וכריות לנוחות מרבית, מתקן מים קרים וכמובן הרבה מצב רוח טוב. רוב האירועים מסוג זה מסתכמים באוכל ובריקודים, אז תראו לכולם שניתן גם אחרת, אפשר לשלב גם אטרקציה שמתאימה לכל גיל וליצור אווירה מהנה, מצחיקה ובעיקר מפתיעה. חתן בר המצווה יעריך כל רגע באירוע ויודה למי שהציע את הרעיון.

דילוג לתוכן