איזה אמן חושים להזמין לאירוע

איזה אמן חושים להזמין לאירוע?

אמני החושים בישראל בשנים האחרונות הפכו לעסוקים ביותר, כיום כמעט בכל אירוע שאנשים מתכננים, בין אם זו בר מצווה, ערב גיבוש עובדים או אפילו חתונה, הם שוקלים להזמין לחלק האמנותי של האירוע שלהם אמן חושים. אז מה זה בכלל אמן חושים ומה תקבלו במופע של אמן חושים אם תזמינו אותו לאירוע שאתם מפיקים? האם כל אמן חושים יכול להתאים לכל אירוע? ומה כדאי לדעת לפני שאתם מזמינים אמן חושים לבר מצווה של הילד שלכם? אתם ודאי לא היחידים ששואלים את עצמם את כל השאלות הללו, ואנו ניתן לכם מענה על שאלותיכם ובעיקר על השאלה החשובה ביותר: "לאחר שהחלטתם להזמין אמן חושים איך תדעו איזה אמן חושים להזמין לאירוע שלכם? במי בוחרים?

מה זה בכלל אמן חושים?

בואו ננפץ רגע מיתוס! אמן חושים הוא לא קוסם! נכון, גם קוסם וגם אמן חושים שניהם פרפורמרים, אנשי במה שמציגים על הבמה דברים שאמורים להפתיע, להלהיב ולהמם את האורחים שבקהל, אבל בין שני המקצועות האלו ישם הבדלים מאוד מהותיים. בפשטות ומאוד בכלליות ניתן לומר שאמן חושים הוא אדם שעושה קסמים שהם פחות ויזואליים ויותר מוגשים לראש שלנו. אמנות חושים נוגעת ברובד האנושי הפסיכולוגי בניגוד לקוסמים שהם פונים אך ורק לפן הבידורי והצגת טריקים מורכבים וגרנדיוזיים – כמובן שככל שהטריק גדול יותור ודורש יותר אמצעים פיזיים כך הקסם ייצור אפקט "וואוו" גדול יותר. לא כך זה באמנות חושים. אמן חושים יכול להחזיק כפית קטנה ולקפל אותה כביכול רק מכוחה של המחשבה וזה כשלעצמו מדהים אנשים.

מה עלי לצפות לראות במופע של אמן חושים?

כולנו ראינו מופעים של אמני חושים בטלוויזיה, ברשתות החברתיות או על מסכים שונים, לכן, כולנו יודעים למה לצפות – תעתועי מוח ופסיכולוגיה שלא ניתן להסביר. העניין הוא שכאשר אנו צופים באמן חושים בטלוויזיה אנחנו יכולים להיות מאוד משועשעים אבל בתוכנו לומר… "טוב נו, זו טלוויזיה, בטח יש שיתוף פעולה, בטח יש משהו שלא הראו בצילומים" וכו' וכו'. כאשר אתם רואים מופע של אמן חושים במציאות ויתרה מכך כאשר אתם חלק מהמופע אפקט התדהמה הוא גדול הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין. נסו לדמיין שאדם שזה עתה פגשתם מספר לכם איך קוראים לאחיכם, מה שמה של אמכם על מה אתם חושבים בזה הרגע ומה תאריך הלידה שלכם, וכל זאת אחרי שהחלפתם איתו לא יותר ממספר מילים. במקרים כאלו שאתם עולים לבמה והקסם מבוצע עליכם מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת שתגרום לכם עוד הרבה לתהות לגביה.

אילו סוגי אמני חושים יש?

אמן חושים הוא אמן חושים! כמובן שלכל אמן חושים מופע שונה, כי כל אמן יבנה את המופע שלו בדרך אחרת – אחד יעדיף לבנות מופע שיהיה מעט קומי, אחר יעדיף להעביר את המופע שלו בצורה דרמטית. מה מתאים לכם ולאירוע שלכם, רק אתם יכולים לדעת. בכל מקרה בהתאם לסוג האירוע אותו אתם מתכננים כך התאימו את אמן החושים לאירוע שלכם.

אז איזה אמן חושים להזמין לאירוע שלי?

החלטתם ללכת על זה, להזמין לאירוע שאתם מפיקים אמן חושים, החלטה באמת טובה, כבר מאוד ברור שהאירוע שלכם יהיה בלתי רגיל וייזכר לתקופה ארוכה. יחד עם זאת שימו לב – לא כל מופע מתאים לכל קהל! כאשר אתם ניגשים להזמין אמן חושים לאירוע שלכם, ראשית חישבו מי האורחים שלכם? האם האורחים שלכם הם גברים? האם האורחים באירוע שלכם הן נשים? ואולי בכלל אתם מתכננים בר מצווה לבן וקהל היעד שלכם הוא בני נוער? בכל מקרה כזה יתכן ותזדקקו לאמן חושים אחר, עם זאת, תוכלו למצוא אמני חושים שיש להם מופע שהם מגישים בדרכים שונות בהתאם לקהל והאורחים באירוע ובהתאם לבקשותיכם.

איך יודעים במי לבחור?

גם כאשר אתם מצמצמים את האפשרויות ומוצאים לבסוף שני אמני חושים שמתאימים לקהל היעד שלכם בסוג המופע שהם מספקים וביכולות המקצועיות שלהם תצטרכו בסופו של דבר לבחור באחד מהשניים. אז אחרי שעשיתם את כל הבדיקות שלכם, בדקתם חוות דעת והמלצות ברשת וביררתם על אמן החושים את הפרטים החשובים על המופע שהוא מציע לכו לפגוש אותו. כן, כן, אין כל דרך אחרת לקבל תשובה חד משמעית אל אם תלכו לפגוש באופן אישי את אמן החושים ולהתרשם ממנו במבחן המציאות. תתלאו לגלות כמה קל להכריע במי לבחור כאשר אתם נפגשים עם אנשי מקצוע במציאות ומרגישים את האנרגיה שלהם, שומעים את קולם ושומעים מה יש להם לספר על המופע שלהם ועל עצמם.

לסיכום נאמר:

הזמנת אמן חושים לאירוע הוא מעשה שמצד אחד מאוד שכיח ומצד שני מאוד נועז – עדיין לא מספיק אנשים מבינים עד כמה מופע כזה יכול להקפיץ להם את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח. אם בחרתם להזמין אמן חושים חשבו על הקהל שלכם, על כל הקהל שלכם! אם מדובר באירוע שיש בו קהל מאוד מגוון תוכלו להזמין אמן חושים שמשלב באירוע שלו קטעים שיכולים לגעת גם בצעירים גם בבוגרים, גם בנשים וגם בגברים. אם אתם מתכננים אירוע כמו יום הולדת או בר מצווה, בדקו עם אמן החושים שאתם מזמינים אם הוא נותן לכם אפשרות לשלב את חתן השמחה במופע לקטעים קצרים ואפילו לקטע שמתוכנן מראש. ובסופו של דבר מדובר בשמחה, אז הכי חשוב שגם האורח שמפעיל אתכם ואת הקהל שלכם יהיה אורח שתשמחו לראות באירוע שלכם כלומר שתהיה לכם כימיה איתו – לכו לפגוש אותו לפני האירוע!

דילוג לתוכן