אמן חושים ביבנה אמן חושים אסף סלומון

הופעה של פעם בחיים – אמן חושים ביבנה

העיר יבנה היא עיר השוכנת במחוז המרכז. לעיר יבנה יש היסטוריה מפוארת. יבנה שימשה לאחר חורבן הבית השני כעיר שהחכמים קבעו בה את משובם לאחר חורבן ירושלים. כיום, העיר יבנה שמה בראש סדר העדפויות שלה את החינוך, וקיימים בה 26 בתי ספר, שמתוכם 4 בתי ספר הם על יסודיים. בעיר קיימים מגוון רחב של זרמי החינוך, החל מזרם החינוך הממלכתי ועד לזרם החינוך החרדי, כך שכל תושבי העיר יוכלו למצוא את סוג החינוך המתאים לילדיהם, מבלי צורך לצאת מהעיר לשם כך, ואכן העירייה רואה פירות בכך, כי לא מזמן זכתה עיריית יבנה בפרס של משרד החינוך.

בדומה לחינוך, ניתן למצוא אטרקציות והופעות שיתאימו לכל מגזר החל ממגזר חרדי דתי עד למגזר החילוני. אחד המופעים האלה זה המופע של אמן חושים ביבנה – אסף סלומון. אסף סלומון הינו אמן חושים מוכשר ומוכר לרבים מטלוויזיה ועיתונות נותן הופעות בכל הארץ כולל מופע של אמן חושים ביבנה.

ביבנה גם שמים דגש רב גם על תרבות ופנאי. בעיר יש מגוון רחב של מקומות תרבות התיאתרון של יבנה מכיל 4000 מקומות ישיבה, ונחשב למקום בילוי מקובל עבור תושבי העיר, בנוסף לכך קיים גם היכל תרבות ביבנה המכיל מגוון רחב של מופעי תרבות כמו מחול והצגות. קיימת ספריה עם ספרים רבים ומעניינים, וכן גלריות לאומנות, שבה האומנים ביבנה מציגים את יצירות שלהם . ביבנה קיים פארק שעשועים המשתרע על פני 30 דונם בו יש מתקני שעשועים, ובריכות מים המתאימות לכל הגילאים.

תושבי העיר יכולים להתנייד גם באמצעות רכבים פרטיים עם הכבישים המחברים את יבנה לערים הקרובות לה כמו כביש 42 וכביש 410, כמו כן יש גם תחבורה פנימית של אוטובוסים של חברת אפיקים, ובין עירוניים של חברות מטרופולין ואגד.

אמן חושים ביבנה – אסף סלומון

אסף סלומון הוא אחד מאמני החושים הטובים בארץ . מומחים בתחום מעידים עליו כי הוא יכול לבצע טריקים, לקרוא את המחשבות של האדם ואף לחזות את העתיד במדוייק. אין ספק כי אמן החושים אסף סלומון ניחן בכישרון יוצא דופן ומרתק את הקהל שמגיע להופעותיו. אם אתם רוצים לחוות חוויה מדהימה ומפתיעה אל תוותרו על ההופעה של אמן החושים אסף סלומון.

אירוע בלתי נשכח עם אמן חושים לאירועים

אם אתם חוגגים אירוע ומחפשים מופע או אטרקציה בלתי נשכחת, מופע של אמן חושים ביבנה זה מה שאתם צריכים. מופע שיעלה במספר רמות את ההנאה מהאירוע שלכם. אמן חושים מקצועי יוכל להתאים את ההופעה שלו לכל אירוע בעזרת כישרון וקסם אישי.
• האטרקציה שתשדרג לכם את האירוע– אמן חושים ביבנה לבר מצווה
בר המצווה של ילדכם הוא אירוע מרגש. מעבר לבחירת האולם והדאגה לפרטים הקטנים ביותר באירוע, אתם בוודאי מחפשים אטרקציה שתתאים גם לקהל הבוגר ולקהל הצעיר. לנו יש פיתרון. מופע של אמן חושים ביבנה לבר המצווה יתאים בדיוק לכך. מדובר במופע טלפתיה של אמן חושים וקריאת מחשבות בשיתוף הקהל אשר ידהים וילהיב את הקהל.

• הפתעה לילדים – אמן חושים ליום הולדת
אם הילד שלכם חוגג יום הולדת ואתם רוצים הופעה שתפתיע אותו מאוד, הזמינו אמן חושים ליום הולדת. אמן חושים ביבנה ביום ההולדת יהפוך את חתן יום ההולדת למסמר הערב על ידי שיתוף הילד בקסמים, ובקריאת המחשבות. אמן חושים יוכל אף לבדר את הקהל ולגרום למופע שידברו עליו עוד הרבה לאחר שהוא נגמר.

• אירוע עסקי מושלם – אמן חושים לאירועים עסקיים
אם יש לכם חברה המארגנת אירוע עסקי, בוודאי תשמחו לשדרג את האירוע על ידי הזמנה של אמן חושים לאירועים עסקיים. אמן חושים ביבנה יוכל להתאים את ההופעה בהתאם למטרת האירוע העסקי ועל ידי כך לשדרג את האירוע במספר רמות.

• גם למבוגרים – אמן חושים למבוגרים
הופעה של אמן חושים ביבנה למבוגרים שונה מהופעה לילדים, שאמן חושים למבוגרים יכול ליצור מופע אינטימי ומרשים על ידי טלפתיה, וקריאת מחשבות.

עוד מידע על אמן חושים בירושליים

דילוג לתוכן