אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם ליום הולדת

לבחור קוסם ליום הולדת

עולם הקסמים הוא עולם מופלא וחסר מעצורים. זה עולם שבו הכל יכול לקרות, עולם בו כל החושים שלנו מתחדדים ואנו נחשפים לדברים שלא באמת חשבנו שיכולים לקרות לנו. לפעמים אנו רואים בסרטים ובטלוויזיה איך באמצעות טלפתיה קוראים לאנשים מחשבות, מעבירים זרמים, מנחשים מספרים ומזיזים חפצים וזה נראה לנו פשוט לא הגיוני.

אז אם גם אתם מרותקים וסקרנים, תוכלו לראות איך הכל מתבצע ממש באמת, מול העיניים שלכם. אם אתם מתכננים בזמן הקרוב אירוע חשוב כמו למשל יום הולדת, קוסם ליום הולדת עם יכולות טלפתיה יהפוך את האירוע שלכם למופע חושים וטלפתיה. אסף סלומון הוא אמן חושים, קסמים וטלפתיה מהמובילים בארץ.

אסף מופיע בשלל אירועים מכל הסוגים. בתור קוסם הוא מרבה להופיע בהופעה מיוחדת שבנה במיוחד עבור הילדים שלכם. הילדים עצמם לוקחים חלק פעיל בהופעה והילד או הילדה שחוגגים את יום ההולדת הופכים לקוסמים ליום אחד כאשר הם עוזרים לאסף לבצע את הקסמים ולהדהים את הילדים והמבוגרים שמשתתפים באירוע. בנוסף, יש גם מופע למבוגרים בה אסף מופיע כאמן טלפתיה. אסף עושה שימוש בקלפים, מטבעות, חבלים, גפרורים ועוד חפצים בהם אנו עושים שימוש יומיומי. מדובר במופע מרתק, מעניין, בו אין סיכוי שתעצמו עין.

מדוע כדאי לבחור בקוסם ליום ההולדת?

ובכן, בכל שנה מחדש, אנו מתלבטים ומתחבטים בשאלה איזו יומולדת כדאי לנו ליצור עבור הילד או הילדה שלנו?. בימים בהם הילדים נמצאים ומבלים המון זמן מול המסכים, זה הזמן לחשוף בפניהם עולם אחר שכולו הרפתקה אחת גדולה ועשירה- עולם של קסמים. מדובר בחוויה של ממש עבור כל הילדים שלא ישכחו את יום ההולדת אותו הפקתם עבורם עוד הרבה מאוד זמן. שלל פעילויות ומופעים מחכים לכם ולילדים במופע של אסף. לפני כל אירוע אסף בונה את המופע בצורה שתתאים באופן מושלם לגילאים של המשתתפים ולשכבות השונות. טכניקות טלפתיה, קריאת מחשבות, קסמים וחשיפת פרטים משעשעים יהפכו את האירוע שלכם למצחיק, מעניין ומרתק כאחד, אירוע שמפעיל את כל החושים ומשאיר אותנו עם פה פעור, רק שהפעם תבינו שזה באמת קורה ואתם חלק בלתי נפרד ממופע הקסמים של אסף.

דילוג לתוכן