אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע קסמים לאילו אירועים הוא מתאים

מופע קסמים – לאילו אירועים הוא מתאים?

מה זה מופע קסמים ולאילו אירועים הוא מתאים? והאם הוא מתאים למבוגרים? כיום מופעי קסמים חוזרים ובגדול והם הופכים את האירועים שלנו למעניינים יותר. מופעי קסמים משדרגים רבות את האירוע, והם משאירים את האורחים עם פה פעור. כיום ישנם מגוון אירועים אשר להם מופע קסמים מתאים במיוחד.

לפני הכל – מה זה מופע קסמים

מופע קסמים הוא מופע בו הקוסם או אמן החושים מבצע מספר תרגילים ייחודים שכוללים העלמות חפצים, העלמות של הקוסם עצמו, קריאת מחשבות, ידיעת פרטים משעשעים על המשתתפים, משחקים מדהימים שניתן לשחק בהם רק במופע מסוג זה, קסמי קלפים, ועוד – שהכל נעשה תוך שיתוף בעל האירוע והמשתתפים.

לאילו אירועים מתאים מופע קסמים

מופע קסמים מתאים למגוון אירועים ביניהם:

בר או בת מצווה – כיום כולם רוצים שבר המצווה שלהם יהיה אירוע ייחודי. במופע הקסמים לבר המצווה, מבצע אסף סלומון אמן החושים מגוון קסמים ומופעי טלפתיה משעשעים שכוללים את חתן בר המצווה וכמובן את המשתתפים, תוך שהילדים והמבוגרים נשארים פעורי פה ונלהבים מהמופע.

גם שבת בר מצווה ניתן לחגוג עם אמן החושים. שבת בר המצווה נהדרת להעביר את הזמן בנעימים עם מופע שאינו מחלל את השבת אך משאיר את כלל המשתתפים פעורי פה. המופע של אמן החושים אסף סלומון נעשה באווירה טובה שמתאימה במיוחד לאנשים דתיים ושמרי המצוות. הארגון של שבת בר המצווה או בר המצווה מתוכנן עם התאמה למגזר הדתי בצורה מרתקת ובטוב טעם.

מופע קסמים למבוגרים

גם אנשים מבוגרים יכולים ליהנות ממופע קסמים שמוציא אותם מהעולם הציני ומחזיר אותם לילדות הכיפית. מופע הקסמים של אסף סלומון כולל טכניקות מנטליזם שחושפות פרטים על האדם תוך התבוננות בשפת הגוף שלו, קסמי קלוז אפ עם שימוש בחפצים יומיומיים, טכניקות טלפתיה וקריאת מחשבות, וחשיפת פרטים משעשעים על המשתתפים. המופע משולב בהומור והוא משעשע ומרתק.

מופע קסמים לגיבוש עובדים

ימי גיבוש והצעות לימי גיבוש ישנם לרוב. אך מופע קסמים שבאמת מחבר ומגבש את העובדים יש רק אחד. המופע מטרתו לשתף את העובדים במופעי טלפתיה, קריאת מחשבות והעברת זרמים בין המשתתפים. המופע המשעשע והמדהים משאיר את העובדים שמשתתפים ונוטלים חלק במופע פעורי פה. המופע מעולה לימי גיבוש, אירועי חברה הרמות כוסית ועוד. בצורה זאת ניתן לדעת יותר על החברים לעבודה ואפילו לקבל קצת מידע נסתר על הבוס…

דילוג לתוכן