סודות אמן חושים אמן חושים אסף סלומון

סודות אמן חושים – אמן חושים לאירועים שלא רואים כל יום – אסף סלומון

טרנד מופעי אומני החושים בארץ סוחף את כל המדינה אך עבור אסף סלומון הפעיל בתחום כבר מעל 15 שנה וממובילי הענף זה לא חדש. במופע מרהיב, מצחיק ומדהים אסף חושף סודות אמן חושים מקצועיים או יותר נכון לא חושף אותם ומצליח לשגע את הקהל, להלהיב אותו ולגרום לו לתהות איך הוא עושה זה!

המופע שלא תרצו לפספס – סודות אמן חושים שאסור לגלות: אסף סלומון – אמן חושים לאירועים!

כמובן שיש סודות אמן חושים שאסור לגלות שכן אז הקסם ייהרס אך מה שמיוחד במופע החושים של אסף סלומון זה השיתוף המלא של הקהל כאשר יש סודות אמן חושים שמותר לגלות ולמעשה אלו טכניקות של מנטליסט שמדהימות בפני עצמן ורק כל מי שלמד אותן והתנסה בהן במשך שנים יכול לשכלל אותן לכדי אומנות ממש ולהופיע איתם מול קהל.

אסף סלומון – סודות אמן חושים

איך קוראים מחשבות? איך מצליחים לדעת מה כתבת בפתק בדיוק מדהים בלי לראות את זה? יש דברים שאי אפשר להסביר וחייבים לראות. זה סוד הקסם של אסף סלומון ומופע אמן החושים המדהים שלו אשר זכה לביקורות מצוינות. אסף סלומון, מבכירי המנטליסטים בארץ ואומן חושים מוביל מספק מופע מרהיב לכל המשפחה שילדים נהנים ממנו במיוחד כאשר גם ההורים צופים מהצד ונהנים לא פחות… בואו נודה על האמת

קסמים, סודות אמן חושים והפעלה לקהל – אמן חושים לאירועים – אסף סלומון

רוצים לראות סודות אמן חושים בפעולה? התקשרו עכשיו להזמנת מופע לאירוע שלכם מכל סוג, ברית, יום הולדת בר או בת מצווה, אירוע עסקי ועוד. המופע מותאם לכל גיל ומשלב את הקהל בכל קסם, טלפתיה ותרגילי מנטליזם המופעלים על הצופים לתדהמת כל הצופים במופע. המופע מתאים את עצמו לכל שכבת גיל ומתחבר לילדים קטנים כגדולים בגיל העשרה ועד מבוגרים שמשתתפים בחגיגה ולא מבינים איך הוא עושה את זה. כמובן שאי אפשר לגלות איך הדברים עובדים אך זהו סוד הקסם של מופע אומן החושים המדהים של אסף סלומון שכל מי שרואה אותו לא יכול הישאר אדיש אליו, נהנה ממנו ונשאר פעור פה עם טעם של עוד. בואו גם אתם לחוות את החוויה!

מופע סודות אמן חושים לילדים ולמבוגרים בכל גיל!

בואו לגלות את סודות אמן חושים מהמובילים בישראל המופיע לאורכה ולרוחבה של הארץ, משמח ומדהים עשרות אלפי צופים נלהבים בכל גיל שרק רוצים להבין איך הוא עושה זה. כמובן שיש קסמים וטריקים מחושבים ומתוכננים שאסור לגלות אך אסף סלומון דואג לערב את כל הצופים במופע ומוכיח שוב ושוב בפעם המי יודע כמה למה הוא נחשב אומן החושים הטוב במדינה שזכה לשבחים מאורי גלר הגדול ומשורה של סלבריטאים, חברי כנסת ועוד, במיוחד לאחר שחזה את תוצאות הבחירות ב-2019 וכן בזכות הפינה שלו בטלוויזיה בערוץ 12.

בקיצור מחכה לכם חוויה חד פעמית ומרשימה, סוחפת ומהנה שתהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח, תשמח ותדהים את כל האורחים, החברים והמשפחה ותספק לכם הנאה צרופה.

שריינו עוד היום תאריך למופע אומן החושים המדהים של אסף סלומון! המופע מותאם לילדים ולמבוגרים מכל המגזרים ולכל הקהלים, מתאים לאירועים עסקיים ומהווה אטרקציה מעניינת, מרגשת וסוחפת שרבים כבר ראו ורוצים לראות שוב.

חייגו עכשיו לפרטים והזמנות או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם. מוזמנים לגלוש עוד באתר של אסף סלומון לקריאת ביקורות על מופע אומן החושים הטוב במדינה ועוד!

טלפתיה בתנ"ך וסודות אומן החושים בפעולה

מופע אומן החושים של אסף סלומון לא רק מהנה ומדהים אלא גם מלמד ונותן ערך מוסף לקהל. ילדים עפים עליו, מבוגרים לא מפסיקים להתלהב ממנו וזאת הסיבה שזהו אחד המופעים המושקעים והטובים ביותר בעולם הקסמים והמנטליזם בישראל.

המופע כל הזמן מתחדש ומוסיף אלמנטים בידוריים ואחרים ומהווה את מסמר הערב בכל אירוע, קטן כגדול בו הוא נוטל חלק.

מופע אומן החושים של אסף סלומון מתאים במיוחד לאירועים כמו בר מצווה או בת מצווה דתית ולאירועים במגזר הדתי חרדי שכן אסף עצמו מגיע ממגזר זה ואין ספק שהכישרון שהייחודי שקיבל הוא מתת אל שעוזרת לו לשמח כל כך הרבה אנשים ולהביא אור ואהבה לעולם.

זהו מופע חושים שצריך לראות כדי להאמין המשלב טלפתיה אמיתית ומגוון קסמי מנטליזם מושקעים ומקצועיים שמשאירים את הקהל המום כל פעם מחדש.

הצטרפו גם אתם לחוויה הייחודית של אסף סלומון, אומן חושים מהמובילים בישראל, הזמינו מופע מותאם לצרכים ולתקציב שלכם ושריינו תאריך לאירוע כובש ומיוחד שיביא הרבה הנאה לאורחים שלכם!

חייגו עכשיו או השאירו פרטים באתר לחזרה אליכם עם הצעה למופע אומן חושי מוביל בארץ של אסף סלומון, המופע המושקע  והמדהים ביותר בארץ המתאים לילדים ולמבוגרים בכל גיל כי שכולם משתתפים כולם נהנים!

מזל טוב ובהצלחה! >>   

דילוג לתוכן