אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים למסיבת יום הולדת חוויה בלתי נשכחת

אמן חושים למסיבת יום הולדת חוויה בלתי נשכחת

יום הולדת אנחנו חוגגים רק פעם בשנה והפעם תהיה זו חוויה מרגשת, לא שגרתית ובלתי נשכחת בעבורכם ובעבור כל שאר המשתתפים. הסוד למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת טמון ביכולת שלכם להפתיע את האורחים שלכם ולהעניק להם חוויה לא שגרתית. אם אתם מעוניינים במסיבת יום הולדת כזאת בדיוק – הגעתם למקום הנכון! מופע אמן חושים לימי הולדת מצליח לייצור אווירה מחשמלת, מרגשת וקסומה בכל מסיבה. המופע מומלץ בעבור כל סוגי המסיבות עם דגש על מסיבות לכל המשפחה, מסיבות לצעירים (20-30), מסיבות לקהל מבוגר יותר (40-60), מסיבות לבני הגיל השלישי, מסיבות לדתיים, ערבי גיבוש ועובדים ועוד.

ערב של פעם בחיים

את יום ההולדת שלכם תוכלו לחגוג בכמה וכמה דרכים. השמיים הם הגבול מבחינת הפעילויות והאטרקציות שתוכלו לשלב במסיבה או להזמין לעצמכם. הבחירה אינה פשוטה במיוחד כאשר אתם מתכננים מסיבת יום הולדת לכל החברים ובני המשפחה. אין זה פשוט לבחור אטרקציה אחת שתתאים לכולם. אך ישנן כמה אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים. בין האטרקציות הללו תוכלו למצוא במקום טוב בראש הרשימה את מופע הקסמים.

הופעה של מנטליסט אמן חושים מחליפה ומשדרגת את מופעי הקסמים המסורתיים. אמן חושים לא ישלוף את השפן מהכובע אלא מתוך המחשבות שלכם. אם עדיין לא חוויתם מופע של מנטליסט באופן אישי קשה יהיה להסביר לכם עד כמה החוויה מיוחדת במינה. קיימים סרטונים בהם תוכלו לצפות על מנת לקבל טעימה קטנה מהצפוי לכם, אך בכדי לחוות את המופע כולו עליכם לצפות בו באופן אישי ואף להשתתף בו.

מה דרוש בשביל מופע אמן חושים?

יתרון נוסף של מופע אומנות חושים הוא האפשרות לקיים את המופע בכל מקום בו תבחרו. מופעים של מנטליסט אינם דורשים במה גדולה או ציוד מיוחד. האמן מביא עמו את כל הציוד הדרוש לו למופע ואתם מתבקשים רק לבחור מתחם/שטח  בו יוכל להציג את המופע. מופעי אומנות חושים מתקיימים באופן קבוע בסלון של בתי מגורים, מרפסות, גינות של בתים פרטיים, לובי של מתחמי עסקים ועוד.

מה קורה במהלך המופע?

את אמן החושים תוכלו להזמין למסיבה שלכם במתכונת של מופע בלבד או במתכונת מורחבת יותר. אם תבחרו להזמין אותו לטובת מופע בלבד הוא יגיע אל המקום בזמן, יסדר את הציוד וידהים אתכם במופע מרהיב ומרגש. אפשרות נוספת היא אמן חושים שמלווה את האירוע כולו עם נוכחות בשעת קבלת הפנים. משמעות הדבר היא שאמן החושים מסתובב בין האורחים, מדהים אותם בטריקים ותרגילי טלפתיה, מעלה את סף ההתרגשות, יוצר ציפייה והופך את חווית המופע מדהימה עוד יותר.

מי יכול להיות אמן חושים?

על אמן חושים מצליח להיות אדם חרוץ, אינטליגנטי, כריזמטי, יצירתי, בעל רגישות גבוהה מאוד ואוהב אדם. אי אפשר להצליח בתחום מבלי לאהוב אנשים ולדעת לייצור כימיה מהירה עם כל קהל. מנטליסט מנוסה יודע איך להיכנס לכל חדר (ללא היכרות מוקדמת עם הנוכחים) ובתוך כמה דקות להצליח להדהים אותם, לכבוש אותם ולרתק אליו את תשומת הלב של כל הנוכחים.

המופע כולל קריאת מחשבות, קריאה של הקהל ושאר פעולות עוצרות נשימה. במהלך המופע תמצאו את עצמכם צוחקים, מתרגשים, נדהמים ובעיקר מאוד נהנים. אווירה טובה מלווה את המופע כולו בעוד ההנאה שלכם ושל האורחים שלכם מובטחת. אם אתם חוששים שחלק מהאורחים שלכם לא יצליחו להתחבר למופע או ליהנות ממנו – אתם יכולים להיות רגועים, במופע של אסף סלומון זה לא קורה. משתתפים מבין האורחים יוזמנו לקחת חלק במופע לטובת קריאת מחשבות, בחירת קלף מתוך חפיסה, תרגילי טלפתיה בנגיעה ועוד.

דילוג לתוכן