אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים לבתי ספר

אמן חושים לבתי ספר

מנהל? מרכזת תוכניות? רכזת חברתית?

יש לנו הצעה מרתקת בשבילך!

אמן חושים לבתי ספר יכול להיות פתרון מקסים לאירועים חברתיים במסגרת החינוכית שלכם. זה יפתיע את התלמידים, יעניין את המורים, ויעניק לבית הספר שלכם תדמית הכי טובה.

אמן חושים לבתי ספר

אמן חושים לבתי ספר מהווה פתרון מעולה למי שמחפש תוכנית על רמה. מדובר בהופעה חיה של קוסם שיכול לעשות שימוש עם החושים שלו ולבצע ביצועים מרהיבים במיוחד.

במהלך ההופעה מציגים לילדים קסמים שונים כשהם משתפים פעולה בכל השלבים, מבקשים מהם להחביא חפצים או לבצע פעולות מיוחדות במינם. גם אם נמצאים תלמידים "רדומים" שלא מתעניינים יותר מדי בתוכניות מסוג זה, הם יתעוררו לחיים כאשר אמן חושים יגיע להציג את המופע המרהיב.

מניסיון, כל התלמידים יוצאים מאירוע של אמן חושים לבתי ספר עם חיוך ענק על הפנים. כולם נהנים וכולם משתתפים, הם פשוט מרגישים בעננים… התוכנית מרתקת וסוחפת, אין בעיה של משמעת או התחמקות. אף תלמיד לא מנסה להשתמט מן החויה, ואף אחד לא רוצה להיות בחוץ. אמן חושים זה תמיד עניין מפתיע שכולם אוהבים לראות את זה, לכן כל כך מוצלח להביא תוכנית כזו לבית הספר כי זה המקום שכולם מתחברים לכך.

אסף סלומון – אמן חושים לבתי ספר

אסף סלומון הוא מומחה עולמי בכל מה שקשור אל אמן חושים. אני יכול לעשות במומחיות רבה הפקה של אומן חושבים לבתי ספר ולהשאיר את התלמידים המומים מן המופע. הם לא קולטים איך יכולתי לקרוא מחשבות שלהם, ואיך הצלחתי לזהות דברים שאף פעם לא גילו לי, איך ידעתי מה עומד מאחורי, ואיך החזקתי את הילקוט של התלמיד שנשאר מן הצד.

הדברים הללו מפתיעים, אפילו את המבוגרים. גם מורים ועובדים נשארים מרותקים לתוכנית וגם הם מבקשים שנמשיך אותו לטובת המשתתפים.

כך תוכלו בקלות לרכז ילדים בימים מיוחדים כמו מסיבות ואירועים חברתיים, להכניס הפקה עם תוכן לכל יום בשנה ולהביא את התלמידים שלכם לריגוש אמיתי וברמה גבוהה.

דילוג לתוכן