אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מה פוליטיקאים ואנשי ציבור יכולים ללמוד מאמן על חושי

מה פוליטיקאים ואנשי ציבור יכולים ללמוד מאמן על חושי ?

לאחרונה אנו עדים לתופעה מחרידה בה כמעט כמידי שבוע נחשפת פרשת שחיתות אחרת, לעיתים מדובר בפוליטקאי שגנב, שוטר/ניצב במשטרה שפשע בעבירה זו או אחרת, עו"ד או איש ציבור אחר שפשעו וכ"ו..

המייחד בד"כ את רב העצורים בפרשה הוא שבחקירתם (לפחות הראשונה ) הם הכחישו כל קשר לפרשה, מה שהם לא ידעו זה שאולי הם שיקרו והכחישו אך שפת הגוף שלהם שידרה משהו אחר – יותר אמיתי .

קשה מאוד לשלוט בשפת הגוף, אך כמו כל דבר בחיים – הכל ניתן ללמידה ולאימון . אמנם דבר זה מאוד קשה אך לאחר אימונים  רבים תוכלו לשלוט בשפת גופכם ( או לפחות לצמצם אותה) – ברגע שתשלטו בשפת הגוף –תשלטו ברגשות שלכם , ומכאן תוכלו לשלוט במסר אותו ברצונכם להעביר לסביבה מבלי להיחשף ע"י גורם אחר.

לפני שהתחלתי בעיסוקי כאמן חושים וטלפתיה – עשיתי ניסוי והתיישבתי כמידי בוקר במשך כמה ימים בבית קפה וצפיתי באנשים שישבו סביבי, ניסיתי להבין מצורת הדיבור, מתנועות הגוף של הסובבים – מה עובר להם בראש, מה מטריד אותם, לאחר שניתחתי במוחי מה עובר עליהם – ניגשתי אליהם – התחלתי לדבר עימם ולהפתעתי הרבה אכן קלעתי בול בתחושותיי.

לאחר שחקרתי את תחום שפת גוף, הבנתי מה עובר לאנשים בראש, מה מניע אותם לעשות תנועה זו או אחרת – מצאתי דרך לפתח את מופע הטלפתיה שלי – העליתי כמה קטעים להופעותיי הכרוכים לנושא שפת הגוף, בהופעות הטלפתיה שלי – אני מעלה חמישה אנשים על במה , מגיש להם שק עם 5 כדורים ( 4 לבנים ו-1 שחור) ומבקש מכל אחד מהם לקחת כדור ולסגור את ידו, בשלב זה אני מסתובב אליהם ומנחה אותם כי בעוד רגע אשאל אותם מספר שאלות , מי שברשותו הכדור הלבן – עליו לומר את האמת , ומי שברשותו הכדור השחור – עליו לשקר – כמובן שבין רגע אני יכול למצוא את השקרן וזאת אך ורק על פי שפת הגוף שלו.

כאמן טלפתיה המתעסק רבות בתחום – גיליתי שכאשר אדם לא מודע לשפת הגוף שלו או לחילופין כאשר אדם מנסה לשנות אותה בכוונה ( ללא אימון מקדים) נורא קל להעלות על כך, רב בני האדם אינם מודעים לשפת גופם ועל כן במופע הטלפתיה שלי – אני יכול בקלות לגלות דברים שאנשים מסתירים.

לסיכום כפי שפתחתי את המאמר  – שפת גופינו היא תוצאה של פעולות אמיתיות המתרחשות במוחנו, אך כמו כל דבר בחיים – גם אותה ניתן ללמוד! – בהצלחה.

 

דילוג לתוכן