אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון איך לבחור קוסם למבוגרים

איך לבחור קוסם למבוגרים?

מופעי טלפתיה, קריאת מחשבות וקוסמות הפכו בשנים האחרונות לבילוי אהוב במיוחד על מאות אלפי ישראלים בני כל הגילאים, ולא בכדי. מדובר במופעים רווי מסתורין, קסם ובידור איכותי. אלא שהעלייה החדה בביקוש לז'אנר הולידה אמנים רבים, שלא תמיד התאימו את רמתם המקצועית לאלו הטובים באמת. אם גם אתם מחפשים קוסם למבוגרים, בין אם למופע במסגרת אירוע פרטי או הופעה פתוחה לציבור הרחב, כדאי לכם להישאר עימנו ולהבין בעצמכם – איך בוחרים קוסם איכותי שיענה על כל הציפיות?

קוסם למבוגרים – השילוש הקדוש

  • ודאו שהקוסם המיועד הוא אכן קוסם למבוגרים שמתמחה בעבודה מול קבוצת גיל ייחודית זאת ויודע כיצד לכבוש את ליבם במהירות, בדיוק כמו עם ילדים. חשוב לדעת שישנם כמה תתי-סוגים של מופעים, ביניהם קריאת מחשבות, זריזות מחשבה, קסמים קלאסים ועוד. בחרו קוסם רב-גוני, בעל סגנון שולט המתאים לזה שלכם.
  • שנית, נושא הניסיון הינו משמעותי בתחום זה. קוסם מתחיל יציג, במרבית המקרים, רפרטואר פחות מרשים מאשר כזה העוסק בתחום מספר שנים לפחות. אל תהססו לברר את הנושא על מנת להבטיח מופע מדויק ולא-קצר מדי. גם לנושא הניסיון וההצלחה הטלוויזיונית משקל מסוים בהחלטה על קוסם למבוגרים ראוי וטוב. קוסמים שזכו להכרה מערוצי ותכניות הטלוויזיה השונות יהיו, בסבירות גבוהה, מקצועיים וטובים יותר.
  • נקודה שלישית חשובה בחיפושיכם אחר קוסם למבוגרים, היא כל נושא האינטראקציה ויחסי האנוש של אמן החושים אל מול הקהל בפרט ואנשים מבוגרים בכלל. ישנם קוסמים בעלי יכולת 'להרים' כל סוג קהל ולהתאים את עצמם אל היושבים מולם. אחרים תלויים הרבה יותר ב'זרימת' הצופים ובהתאמתם לסגנון המופע שלהם. צפו במופע של האמן במו עיניכם לפני קבלת ההחלטה, וכמובן, התרשמו מהאישיות שלו בזמן השיחות והמפגשים המקדימים ביניכם.

אסף סלומון – קוסם למבוגרים בעל הצלחה מוכחת

וזה בדיוק הזמן להכיר את אסף סלומון, אחד מאמני החושים העולים והגדולים בישראל. הבחור הצעיר והמוכשר החל את דרכו בעולם הקוסמות בגיל צעיר בהופעות אל מול קהל ילדים. בהמשך צבר ידע וניסיון בינלאומי, החל להופיע יותר ויותר אל מול קהל בוגר ומיצב את עצמו ברשימת הגדולים במדינה. אסף עונה על כל הקריטריונים הנדרשים עבור קוסם למבוגרים ברמה גבוהה, והרבה מעבר. הוא בעל ניסיון של עשרות שנים בארץ ובעולם, הוא מוכר בזכות ההצלחה הטלוויזיונית שלו לאורך שנים (פינת קסם וטלפתיה קבועה בתכנית בערוץ 2), ומהאישיות הכובשת שלו תתרשמו בתוך דקות אחדות. אם גם אתם מחפשים קוסם למבוגרים מהשורה הראשונה, סלומון הוא האיש שלכם!

דילוג לתוכן