אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון אמן חושים קוסם למבוגרים מה זה

אמן חושים ?קוסם למבוגרים? מה זה?

לאחרונה אנו נתקלים בהרבה אנשים המציגים עצמם – כאמני חושים וכקוסמים למבוגרים.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה אמן חושים?מה זה קוסם למבגורים? מהיכן מגיע הביטוי הזה?

ובכן אמן חושים, הינו אדם אשר משתמש בחמשת החושים שיש לו על מנת ליצור סוג של  חושי שישי, חוש מיסתורי – טלפתי. למעשה אפשר להגיד שאמן חושים מייצר אשליה לאנשים, שניחן בכוחות מיוחדים שלהם אין, כמובן שדבר זה אינו נכון, במהלך שנותי כאמן חושים,גיליתי שאפשר לעשות דברים מדהימים ואפקטים שיראו למתבונן מהצד ממש ככוחות על טבעים כגון הזזת חפצים בכח המחשבה, השפעה על אנשים וכו..

אך האמת היא שעד כה לא נתקלתי באדם שניחן בכוחות מיוחדים שאדם אחר לא זכה בהם, הכל עניין של לימוד, מיומנות ופיתוח. בתחום הקסמים יש הרבה סוגים של מופעים,גם לילדים וגם למבוגרים, בתחום הילדים הנפוץ ביותר הוא קוסם לילדים שגם מתחלק כמה סוגים קוסם לימי הולדת, קוסם בקסמי במה, – אילוזיות, קוסם רחוב וכ"ו..

ואילו בתחום של הופעות למבוגרים בד"כ הכל יתרכז לתחום אחד – תחום יותר מחושב, תחום יותר יצירתי – יש שיגידו תחום יותר נסתר ומיסטי, אלו יגדירו את עצמם כקוסם למבוגרים או כאמן חושים. בהופעותי לקהל עסקי ופרטי כקוסם למבוגרים – אמן חושים – אני מייצר אשליות שמבוססות על טכניקות שלמדתי מתחום הפסיכולוגיה, תחום הפרה-פסיכולגיה, השפעות שונות, שפת גוף, דמיון מודרך וכ"ו.

בהופעתי אני בתחילת המופע טוען כי "אין לי כוחות על טבעיים" וכל מה שאני עושה כל אדם יכול לבצע – לאחר לימוד. אך כנראה זה לא משכנע את רב הקהל שצופה לדוג באדם ששוכח את שמו, או אדם שאינו מסוגל לקום מהכיסא – אנשים פשוט כנראה מעדיפים להאמין שבכל זאת יש כוחות מיוחדים לאדם העומד על הבמה, ולא לקבל את ההסבר הפשוט שהכל מבוסס על טכניקות , השפעה וכ"ו לפני כל מופע שלי כקוסם למבוגרים,  אני נוהג להכין את התכנים שלי שיתאימו למופע, שכן מופע לאירוע פרטי או אירוע עסקי – שונה במהותו.

במופע לאירוע פרטי אני בודק מי הנוכחים שיהיו ומנסה להבין מה התחביבים של בעל השמחה וכך בונה קטעי טלפתיה שיתאימו למאורע.

באירוע עסקי אני שומע על מטרות החברה, יתרונותיה על מתחרים, ובונה קונספט שלם של קטעים על חושיים – לעל אירוע עסקי. אם זה העברת מסר חזק לצופים, הטמעת ערכי החברה, וכ"ו.

הכל לפי דרישת הלקוח ,לדוגמא בתערוכות של השקת מוצר חדש, אני מעביר את יעדי החברה בדרך קסם, בונה קסם / קטע טלפתיה המשלב את עקרונות החברה על פני המתחרים וכך למעשה הצופה נהנה גם מקסם שראה במו עיניו ועל הדרך שמע את יתרונות המוצר, דרך מצוינת להבערת מסרים,  דרך יעילה שמניסיון מוכרת, קוסם למבוגרים או לא?

לסיכום – אם יש לכם אירוע חשוב בקרוב – פרטי או עסקי – אתם רוצים ליצור באזז , אתם רוצים לעשות אירוע שימשיכו לדבר עליו עוד הרבה אח"כ.. מומלץ וכדאי להזמין אמן חושים – קוסם למבוגרים שידהים את הקהל !

דילוג לתוכן