אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מופע טלפתיה לילדים

מופע טלפתיה לילדים

משפט ידוע אומר שאם ברצונך לדעת את האמת בנושא כלשהו, תשאל ילד. ילדים לא משקרים אף פעם, כך טוען הפתגם והם תמיד יהיו כנים איתך. לכן מופעי טלפתיה לילדים מצליחים כל כך במסיבות ימי הולדת ובאירועים שונים. היכולת לקרוא מחשבות תמיד סיקרנה ילדים ומבוגרים כאחד, ולכן גם המבוגרים הנוכחים ביום ההולדת של הילד יכולים להנות מהמופע אפילו יותר מהילדים המשתתפים.

ממש כמו שבסיפור הידוע רק הילד ידע לזהות שהמלך עירום, כך גם במציאות- ילדים תמיד כנים ותמיד יגידו את האמת,  כך אומר המשפט הידוע. במסיבות ימי הולדת רבות ניתן למצוא מופע טלפתיה לילדים, אשר מעביר מנטליסט מנוסה ,כאשר גם המבוגרים שבחבורה לא מסתירים את ההנאה מהמופע.

כיצד הכנות של הילדים עוזרת בעת מופע טלפתיה לילדים באירוע

מופע טלפתיה מבוסס על הכרות טובה עם כלים כמו שפת גוף, דמיון מודרך, זיהוי טון דיבור וכלים נוספים שעומדים לרשות כל אמן טלפתיה. הכנות של הילדים גורמת לכלים האלו להיות גלויים ולכן אמן טלפתיה מנוסה כמו הטלפת אסף סלומון יכול לבצע מופע שמתאים לילדים ברמה מושלמת וכזה שגם המבוגרים נהנים ממנו.

בנוסף, הצלחת המופע תלויה בכימיה של הילד עם האמן. ילדים שלא אוהבים משהו או מישהו מראים את זה ופשוט מסרבים לשתף פעולה. אמן חושים מנוסה יודע איך "לשבור את הקרח" עם כל ילד כך שהילד ישתף פעולה בצרוה מוצלחת עם המופע.

למה אפשר לצפות בזמן מופע טלפתיה לילדים?

בשונה ממופע קסמים רגיל, מופע טלפתיה לא מצריך כמעט אביזרים או צבעוניות מוגזמת. לרוב המופע מתנהל בשיחה פשוטה בין האמן לילד, לכן ילדים רבים מופתעים כל כך ונמשכים לפן הזה של הקסמים.

לפעמים האמן יבקש חפץ מהילד כדי לשלב אותו במופע ובמופעים רבים אפשר למצוא קלפים, כוסות ואביזרים נוספים שיעזרו לאמן לבצע את קסמי הטלפתיה.

כל התכנים כמובן יותאמו לגילאי הילדים בצורה כזאת שגם המבוגרים שיהיו באירוע יוכלו להנות ממנו.

לאיזה אירועים מתאים להזמין מופע טלפתיה לילדים?

מלבד ימי הולדת, אפשר להזמין מופע טלפתיה לילדים כמעט לכל אירוע המשלב בין ילדים ומבוגרים. בין אם זו ברית או בריתה, או אירועים כמו סוף שנה בגן, מופע טלפתיה לילדים ישתלב כמעט בכל סוג של אירוע משמח, גם אם באירוע יש אטרקציות נוספות המיועדות לילדים.

בחירת מופע טלפתיה לילדים בצורה נכונה

קוסמים רבים מציעים גם מופעי טלפתיה, אך לא כל קוסם יכול להיות גם טלפת טוב. יש הבדלים רבים בין היכולות אשר דרושות לקוסם ובין היכולות אשר דרושות לטלפת. למשל לקוסם חשוב לפתח את זריזות הידיים, דבר שכמעט ולא נחוץ במופעי טלפתיה. לעומת זאת הכרות עם שפת הגוף היא הכרחית עבור טלפת מוצלח ולא כל קוסם יכול לבצע קסמי טלפתיה בצורה מוצלחת. לכן מומלץ לבחור קוסמים שמתמקדים בקסמי טלפתיה, שיש להם ניסיון רב שנים והמלצות רבות.

רצוי גם לצפות בקטעי יוטיוב מתוך המופע לפני שמחליטים איזה אמן טלפתיה להזמין.לסיכום, מופע טלפתיה לילדים תלוי הרבה בחיבור בין הילד לאמן. לכן הכנות של הילדים משחקת פה תפקיד חשוב וילדים, אשר ידועים באמירת אמת ובחיבה גלויה לאנשים אותם הם אוהבים, ישתפו פעולה עם אמן חושים שיידע "לשבור את הקרח" ולהגיע לליבם. אמן חושים מנוסה יידע להתאים את המופע גם לאירועים בהם נוכחים מבוגרים, כך שכולם ייהנו. אמן החושים והטלפת המנוסה אסף סלומון מזמין אתכם לשיחת הכרות ולבדיקת התאמה לאירוע שלכם.

דילוג לתוכן