אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מחפש קוסם ליום הולדת למה דווקא קוסם ותיק

מחפש קוסם ליום הולדת? למה דווקא קוסם ותיק?

יש לכם אירוע במשפחה ? ברית/ בריתה /יום הולדת או כל שמחה אחרת – הזמנתם אורחים , ועכשיו ברצונכם להוסיף להם תוכן שייהנו ממנו.

החלטתם להביא לילדים ולמשפחה –  מופע של קוסם ליום הולדת , כעת ההתלבטות איזה קוסם לקחת? כמה יעלה? וכ"ו..

השאלות שלכם נכונות, אך אנסה לתת כאן כמה המלצות קטנות מהכובע שלי  – כאמן חושים וכקוסם .

  • ראשית עדיף לקחת קוסם ותיק עם ניסיון מאשר קוסם שרק אתמול התחיל להופיע, שכן קוסם ותיק יש לו את הניסיון הנדרש בעשרות או מאות ימי הולדת שחגג לילדים חמודים, מה שאין לקוסם חדש – שעדיין מתנסה.
  • קוסם ותיק יודע אילו קסמים מתאימים לכל טווח גילאים, ועל כן יודע להתאים ולשנות את הופעתו ממופע למופע. לעומת קוסם מתחיל שאמנם יכול להיות שיש לו ציוד רב, אך לא בהכרח מתאים ותואם את גילאי הילדים.
  • קוסם ותיק יודע איך לגשת לילדים, איך לדבר בצורה ברורה ומובנת, בעוד קוסם מתחיל – עדין אין לו את הניסיון הזה, שכן ניסיון זה נצבר על פני שנים של עבודה.
  • קוסם ותיק – יודע איך לשלב את ילד יום ההולדת – ולגרום לו להיות במרכז העניינים, בעוד קוסם חדש – כפי שבטח אתם כבר יודעים עדין אין לו את הניסיון הזה.

אמנם יכול להיות שיש גם שיקול כלכלי, ייתכן וקוסם מתחיל עלות מופע קסמים תהיה פחותה מזו של קוסם ששנים רבות על במות, אך לעיתים הפער אינו שווה את האכזבה של הילד/החוגגים, שכן לפעמים אני מוזמן לאירועים כצופה מהצד – ואני רואה שההורים השקיעו רבות בכיבוד קל לילדים אם זה פיצות, פלאפל, טרופיות, ועוד המון דברים – ממש השקיעו סכום רב, אך בבחירת המפעיל העדיפו לחסוך – וכאן הטעות, עדיף להשקיע במפעיל – בקוסם מיומן, קוסם ותיק ששנים עובד בתחום זה, ולחסוך אולי מעט בכיבוד לילדים, מאשר להוציא המון על כיבוד לילדים ולחסוך על המפעיל.

דילוג לתוכן