אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון מחשבות יוצרות מציאות וקריאת מחשבות

מחשבות יוצרות מציאות וקריאת מחשבות

אם אשאל כל אדם מה הדבר הכי אישי שלו? אין ספק שיגיד תשובה אחת : מחשבה.
ואכן הדבר הכי אישי זה מחשבתו של האדם – מכיוון שהיא היחידה מבין הדברים שהיא נסתרת, שהרי דיבור שאנו מדברים – כולם

שומעים, מעשים שאנו עושים – כולם רואים, אך את מחשבתנו היא שמורה אך ורק לנו.
הפעילויות הרגילות שאנו עושים בחיי היומיום הינם קשורים למישור הפיזי, אך המחשבה זה משהו נסתר – מחשבה היא סוג של הפרשה שהמוח מפריש לאחר שרצו בראשנו רעיונות שונות ומשונות מסביבתנו הטבעית בכל שנות חיינו.
מהי חשיבה? לפי ויקיפידה חשיבה היא פעילות העוסקת במידע הנקלט מהסביבה על ידי החושים או הנשלף מהזיכרון וארגונו מחדש.

כמו כן, החשיבה עוסקת גם בתהליכים שונים ליצירת מידע חדש

גם חז"ל וגם רבי נחמן מברסלב אמרו האדם נמצא במקום שמחשבותיו נמצאות – מה פרוש  המשפט הזה? פירושו המחשבה יוצרת את המציאות, אדם יכול להימצא בפועל במקום כלשהו אך במציאות הוא לא שם, לדוגמה: אדם המצא במסיבה, ולפתע חושב על דבר עצוב שקרה לו בעבר , כולם שמחים במסיבה אך הוא כעת שרוי בעצב , אי אפשר להגיד שהוא גם שמח, כנ"ל גם במצב הפוך אדם שרוי בעצב, אך לפתע חושב על דברים משמחים – אין ספק שהוקל לו.
מחקרים שנערכו לאחרונה מוכחים שאפשר לשפר את איכות החיים אם המחשבה שלנו תהיה  נכונה, עפי מחקרים אלו – אפילו מחלות נוראיות יכולים להתרפא עי חשיבה נכונה. ע"י חשיבה נכונה ניתן אפילו לבנות תאים חדשים – תאים תקינים בגוף האדם.

שמעתי סיפור על אדם חולה סרטן שהרופאים לא נתנו לא זמן רב לחיות, האדם האמין שהוא יצא מהמחלה הקשה, כל יום קם בבוקר בחיוך, שמחה, לאחר כחודשים – בא לבדיקה , הרופאים לא האמינו למראה תוצאות הבדיקה – הגידול הסרטני נעלם לגמרי.

מסקנתם הייתה אחת – הכל קשור לדמיון שלנו – האם קם בבוקר בשמחה ,עצם זה שהאדם שיכנע את עצמו שהוא יבריא  – ומתעלם מהדברים הרעים שקורים לו באמת  – דבר  משפיע על הגוף. המצב הנפשי של האדם משפיע על המציאות שלו.
שבויים שחזרו בשלום שנשאלו מה עשו בכל תקופת השבי, ואיך נשארו בריאים ושפויים ענו שהעסיקו את עצמם כמה שיותר בחשיבה חיובית, וזה מה ששמר עליהם, מי שלא העסיק את עצמו בחשיבה חיובית – יצא מדעתו.

בעבודתי היומיומית כאמן חושים וטלפתיה, אני מתעסק רבות עם מחשבות האדם ולפעמים אכן קשה לקרוא את מחשבות האדם הנמצא מולך, מכיון שהוא חוסם את עצמו, לא פתוח לסביבה ואולי לעתים הוא נמצא במקום אחר.
לסיכום זכרו מחשבה היא סוג של מגנט, המחשבה אותה תחשבו היא זאת היוצרת את המציאות.

תחשבו טוב – יהיה טוב!

דילוג לתוכן