אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון רעיונות מיוחדים ליומולדת

רעיונות מיוחדים ליומולדת

יומולדת זה זמן מיוחד שיש לכל אחד, בין אם הוא ילד או בין אם הוא מבוגר, זמן ליהנות מכל רגע, למצות כל דקה ולזכות ביום שהוא רק שלך. כיום הילדים מאתגרים את הוריהם בחיפוש אחר האטרקציות המלהיבות ביותר, כאלה שיעלו את הרמה בקרב ימי ההולדת בין החברים ויגרמו לחוגג יום ההולדת להיות כוכב הכיתה. אז במידה ואתם כרגע גם מחפשים רעיונות מיוחדים ליומולדת, יש לנו רעיון מצוין שכולל קסמים, טלפתיה ובלבול החושים. אסף סלומון הוא אמן מקצועי כבר במשך זמן רב ונראה שהילדים מצפים לו בכל עת ומקווים לראותו בכל יומולדת אליה הם הולכים. לא משנה בני כמה הילדים, המופע של אסף סלומון מהפנט את כולם, גורם להם לפעור את פיהם ולהישאר המומים לפחות מספר דקות.

מופע קסמים מהטלוויזיה

רעיונות מיוחדים ליומולדת מצריכים הרבה מחשבה מאחר כי כיום לכולם יש רעיונות מגניבים וכן, יש אינספור אמנים בתחום שבכל יום יוצרים דברים חדשים. אך כשמדובר במופע של קסמים וטלפתיה, לאסף סלומון אין מתחרים, כי הוא אחד יחיד ומיוחד, בגישה הנעימה שלו אל הילדים, בקול הרגוע ובתחושת הביטחון שהוא משרה לכולם כשהוא עומד על הבמה. אסף הספיק להתארח במספר גדול של תכניות בערוצים שונים בטלוויזיה, מה שמוכיח כי יש לו מופע מאוד מיוחד שמושך את תשומת הלב של כולם, אפילו של מפיקי ערוצי המדיה השונים. אין ספק כי אירוע של יומולדת עם אמן כזה מוערך ומכובד, יעשה עבור הילד או הילדה את יום ההולדת מאחר שכל הילדים יהיו נלהבים לראות את האמן הגדול.

יומולדת לקטנים וגדולים

במידה ואתם רוצים לתכנן יומולדת שכולו באווירה קסמים וטלפתיה, תוכלו לצרף אמנים נוספים בתחומים דומים, לערוך את האירוע בתוך אולם קטן אותו תהפכו למערת קסמים אפלה, תקרינו את הסרט "הארי פוטר" או כל סרט אחר שמדבר על קסמים ותכבדו את הילדים בכיבוד משעשע כמו ממתקי גומי מצחיקים, כובעים אכילים, שערות סבתא וכדומה. שימו לב כי כדאי להזמין גם את המבוגרים לאירוע שכזה, חבל לפספס מופע איכותי ומהפנט של האמן אסף סלומון, כי זה מופע שמתאים לכל גיל ויוצר אצל כולם כמה רגעים טובים של פנטזיה וכמובן הרבה צחוק. זו היא ללא ספק חוויה שהילדים לא ישכחו וירצו לתעד, לכן חשוב להביא מצלמה בכדי שתוכלו ליהנות מכל הרגעים הללו גם בעוד מספר שנים.

דילוג לתוכן