אמן חושים וטלפתיה אסף סלומון קוסם לברית

קוסם לברית

לידה היא דבר מרגש מאוד. ההורים הטריים מוצאים את עצמם עסוקים לאחר הלידה במגוון רחב של הכנות טכניות הכרוכות לרך הנולד וכאשר מדובר בלידה של בן, הרי שתוך 8 ימים ההורים הטריים נדרשים לארגן אירוע ברית מילה, לרך הנולד. בשל העובדה שמדובר בפרק זמן קצר נתון לצורך תכנון אירוע הברית, הרי שההורים או המשפחה הקרובה להם המסייעת בארגונים, נוטים להתרכז בדברים הטכניים המהותיים הקשורים אל האירוע כגון: בחירת האולם לאירוע, בחירת קייטרינג, בחירת מוהל ועוד. מרבית האנשים שמתכננים אירוע ברית אינם חושבים על אטרקציות כלשהן לאירוע ובמהלך האירוע עצמו, הם חשים לעיתים כי משהו חסר להם. קוסם לברית יכול להוות את הדבר האידאלי לכל אירוע ברית.

מדוע כדאי לבחור בקוסם לברית

אירוע ברית הוא אירוע שבו ישנו שילוב של אוכלוסייה מבוגרת יחד עם אוכלוסייה צעירה. לאחר טקס הברית עצמו, ישנו פרק זמן שבו ניתן לשלב מופע כלשהו, אשר יעניין ויסב הנאה רבה לכלל האורחים אשר נוכחים בברית המילה. לא פעם, ההורים עסוקים ברך הנולד לאחר טקס הברית והאורחים שלהם נותרים באולם ללא מעש. לכן, בחירת הופעה של קוסם לברית, יכולה ליצור חוויה עבור כלל האורחים שמשקיעים ומגיעים לאירוע הברית. כמובן שחשוב מאוד לבחור מופע קסמים מיוחד, של קוסם מקצועי ומנוסה בתחום. כך לדוגמא: קוסם שהוא גם אמן חושים, יכול להעניק לכל אירוע ברית חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, בשל המופע האטרקטיבי והמרהיב אשר הוא עורך.

מופעים לברית של אמן החושים אסף סלומון

אסף סלומון שמהווה את אחד מאמני החושים והקוסמים הטובים ביותר כיום בישראל, הוא ללא ספק האיש הנכון לבחור בו, במידה ואתם מעוניינים לערוך מופע קסמים באירוע ברית המילה שאתם עורכים. אסף סלומון יגיע לכל מקום שבו נערך אירוע הברית ויעניק חוויה מלהיבה ואיכותית לקהל שלכם. אסף מציע 2 סוגים של מופעים לברית:

  1. המופע הראשון אשר אסף מציע הוא מופע על חושי הרלוונטי בעיקר עבור מבוגרים. לאחר הגשת המנה העיקרית באירוע ולאחר עריכת טקס ברית המילה כמובן, אסף סלומון יערוך מופע טלפתיה מקצועי ומיוחד, אשר יותיר את כלל האורחים המומים ויגרום להם לזכור את אירוע הברית שלכם לאורך זמן רב
  2. המופע השני שאסף מציע הוא מופע קסמים מיוחד ואטרקטיבי עבור הילדים באירוע. ידוע לכל שלא פעם באירועי ברית, ישנם לא מעט ילדים המסתובבים במתחם שבו נערך האירוע ומבצעים מעשי שובבות. על מנת שהאירוע יהיה רגוע ומהנה עבור כלל המשתתפים בו, אסף מציע מופע קסמים מיוחד לילדים שבאירוע. בזמן שכלל האורחים נהנים מהסעודה, אסף ילהיב את הילדים באירוע במופע קסמים מיוחד וכן, יפנק את הילדים בבלון צורה מיוחד עבור כל אחד בסוף המופע. מופע קסמים שכזה לילדים באירוע, מעניק לכל המבוגרים מעט שקט ושלווה ומסב בו זמנית הנאה לילדים.

כמובן שאם תרצו תוכלו לשלב בין מופע קסמים מיוחד המתאים לילדים ובין מופע על חושי מרתק המותאם למבוגרים.

קוסם לברית- הבחירה הטובה ביותר

אם מתחשק לכם שאירוע ברית המילה שאתם עורכים לתינוק הקטן והאהוב שלכם, יהיה אירוע מיוחד ואטרקטיבי, שיותיר חותם משמעותי בכל האורחים שיגיעו אליו, אין ספק שמופע קסמים מרהיב לברית המילה שנערך על ידי אמן החושים הטוב ביותר בתחום, יהווה את הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם ואת האטרקציה שתהפוך את אירוע הברית לאירוע מדובר, עוד הרבה לאחר שנגמר, על ידי כל אדם שהיה נוכח בו.

דילוג לתוכן