אמן חושים וטלפתיה אמן חושים אסף סלומון

הכל אודות מופעי אמן חושים וטלפתיה

אם גם אתם בעיצומו של תכנון אירוע חשוב לאחד מהאנשים היקרים לכם בחיים, כדאי שתיקחו בחשבון שהדבר החשוב ביותר באירוע, הוא התוכן שיהיה בו – כלומר התכנית האמנותית. נכון, ישנה חשיבות קייטרינג, לשתייה ולמוזיקה, אבל בסופו של דבר מה שייזכר מהאירוע זה הסרטון המרגש שהכנתם ליקירכם, הברכות או השיר שהוקלט לכבוד האירוע, ואם אתם מעדיפים להזמין תוכן מבחוץ ולא לעבוד עליו בעצמכם, אז התכנית האמנותית תהיה לב האירוע ותביא אותו לשיא שלו. אסף סלומון הוא אחד מאמני החושים המוכרים בישראל ומעביר סדנאות ומופעים של אמן חושים וטלפתיה באירועים פרטיים ובאירועי חברה למיניהם

במידה ואתם מעוניינים לצקת תוכן מסוג זה באירוע שאתם מתכננים, תוכלו להיוועץ איתו על כל נושא. מופע של אמן חושים וטלפתיה, הוא מופע שנחשב לייחודי. אנחנו מכירים את המופעים הללו מאולמות גדולים או מתוכניות טלוויזיה, אך רובינו לא חווינו מופע פרטי של אמן חושים וטלפתיה. מופע פרטי של אמן חושים וטלפתיה הוא בהחלט חוויה שכל אדם מוכרח לחוות לפחות פעם אחת בחייו, ולו רק כדי להיווכח עד כמה התדהמה על פניהם של האנשים היא אמיתית ולא תפאורה טלוויזיונית שנועדה להעלות את הרייטינג. בכל הנושא של אירוע המשלב מופע של אמן חושים, אסף סלומון ישמח לספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים.

כל האמת על סודות אמן חושים

מופעי קוסמות בשנים האחרונות הפכו לנחלת הכלל, אם בעבר היה נהוג להזמין קוסם לימי הולדת של ילדים, כיום מופע קוסמות יכול לשלהב גם קהל בוגר יותר. כמובן, שככל שהקהל מבוגר יותר כך קסמים הנדרשים הם גדולים יותר ומרשימים יותר וכמובן הרבה יותר מתוחכמים. כמובן שכמו שיש מופעי קוסמות, כך גם מופעים של אמן חושים וטלפתיה הינם נחשבים לקסמים, שכן, יש בהם טריקים והם אינם מבוססים באמת על קריאת מחשבות, אלא על תעתוע מוחי המשלב קסמים, זריזות ידיים, והרבה ניסיון בקריאת דפוסים והתנהגויות של בני אדם. זה נשמע בלתי אפשרי, אך כאשר אמן חושים יודע לעשות זאת, הוא יכול לעשות כמעט כל דבר שעולה על דעתכם בתחום של טלפתי. כמובן שכמו מופעי קוסמות גם מופע של אמן חושים וטלפתיה יש בו סודות מקצועיים ששמורים אך ורק לאנשי מקצוע מהתחום. סודות אמן חושים נשמרים בשבועה ולא עובים הלאה אך ורק על ידי לימודים מקצועיים.

לאילו סוגי אירועים נהוג להזמין אמן חושים וטלפתיה?

 כאשר אתם עורכים אירוע, בין אם זהו אירוע פרטי של מישהו שיקר לכם – כמו יום הולדת, בר מצווה או יום נישואין, ובין אם מדובר באירוע של חברה – כמו ערב גיבוש עובדים או חגיגת חנוכה של המשרד, מומלץ מאוד להזמין לאירוע מופע כלשהו או אטרקציה אחרת אשר תשלב גם חוויה. חוויה באירוע יכולה לבוא בצורת מופע חוויתי, סדנה אמנותית או כל דבר אחר שיוצר אינטראקציה בין משתתפי האירוע. מופע של אמן חושים וטלפתיה, הוא מופע אשר לא משאיר אף אחד אדיש, וגם המנומנמים ביותר מחבריכם יישארו עם עיניים פקוחות כדי לוודא שלא עובדים עליהם, ולאחר מכן גם פיהם יישאר פעור בתדהמה.

מופע של אמן חושים וטלפתיה משלב ברוב המקרים גם קסמים רגילים וכמובן מיצגים טלפתיים שידהימו את המוזמנים שלכם ויערערו את כל תפיסת עולמם. נהוג לחשוב כי לאמני טלפתיה יש יכולות על טבעיות, אך בשנים האחרונות כבר הבינו רוב האנשים כי מופעים שכאלו הם שילוב של מיומנות גבוהה מאוד, יכולת פסיכולוגית גבוהה מאוד בקריאת שפת גוף ודפוסים אנושיים וכמובן יכולת להופיע מול קהל, לשלהב ולהיות יצירתי וססגוני מול מגוון רחב של בני אדם. בכל מקרה, מופע של אמן חושים וטלפתיה שמועבר על ידי אמן טוב, יעיף לכל המוזמנים את הראש והלב ויחזיר אותם חזרה למקום – המטרה של מופע מסוג זה, הינה, להדהים את הקהל. לא להצחיק, לא לשמח, להדהים. כמובן שבין לבין חשוב מאוד שאותו אמן יהיה גם ידידותי, בעל חוש הומור מוצלח ואדם אשר יודע לשמח, כי בכל זאת מדובר באירוע שמח.

אמן חושים וטלפתיה לאירועים פרטיים

נכון, נהוג לחשוב שמופעי אמן חושים וטלפתיה מועברים רק באולמות גדולים מרובי קהל, או מול עדשת המצלמה, המעבירה אותם בלייב אל הקהל הרחב. אך כיום הרבה אנשים בוחרים להזמין אמן חושים וטלפתיה להופעות פרטיות בביתם. אירוח ביתי של מופעי אמן חושים מאוד מקובלים בקרב האירועים הפרטיים. אירוע ביתי כמו יום הולדת עם מספר עגול, מסיבת רווקים או רווקות או ערב מיוחד של קבוצת אנשים מכל סיבה שהם בוחרים לערוך מפגש, מצריך תוכן טוב שימקד את כל המשתתפים למקום אחד ויצור את המהות של האירוע. ובהחלט, תוכן האירוע הוא המהות. מופעי אמן חושים וטלפתיה מעצם היותם מופעים חווייתיים מאוד ולא פסיביים כמופעי מוזיקה וסטנד אפ קומדי לדוגמה, יוצרים אינטראקציה בין האנשים ומשרים אווירה נינוחה, בידורית ומשוחררת של כל המשתתפים.

כמובן, שאין להמעיט ערך כלל וכלל באיכותו של אמן החושים אותו אתם מזמינים לאירוע שלכם, לא כל אמן חושים וטלפתיה ידהים אתכם באותה מידה ולא כל אמן חושים וטלפתיה יתאים לקהל שאתם מזמינים לאירוע שלכם. כדאי מאוד לבדוק המלצות גם דרך חברים וכמובן שאפשר להיעזר באינטרנט בכדי לקבל מידע וחוות דעת על אמני חושים מומלצים. אסף סלומון, הוא אמן חושים מאוד מוכר שעורך מופעי טלפתיה לקהלים שונים ולמטרות שונות. כמובן שמופע של אמן חושים וטלפתיה בערב גיבוש של עובדים לא יראה כלל כמו מופע של אמן חושים בערב של מסיבת רווקים או בבר מצווה. לכל מופע יהיה את הטוויסט שלו, וחשוב שהאמן אותו אתם מזמינים ידע לנתב את עצמו ולהתאים את עצמו אל הקהל שלכם.

לסיכום המאמר, נאמר כי מופע של אמן חושים וטלפתיה בהחלט יכול להתאים מאוד, הן לאירוע פרטי והן לאירוע חברה. יחד עם זאת חשוב לומר כי לא כל אמן חושים אר תזמינו לאירוע שלכם יהיה מתאים לקהל של המוזמנים שלכם לאירוע. חשוב לוודא כי אותו אמן שפניתם אליו בהחלט יודע להתאים את המופע שלו לקהל ומשנה אותו בהתאם לצורך שלכם. עליכם לזכור כי אינכם מזמינים איש שקורא מחשבות אלא אמן חושים – אדם חד מאוד שינתב לכם את המוח ויצליח להדהים אתכם ואת כל השאר! וזו הסיבה שהמופע מתאים לכל אדם – גם לספקנים הגדולים ביותר מבין מכריכם. ישנם אמני חושים אשר משלבים במופע שלהם קטעים עם חתן בר המצווה או האדם החוגג, באופן זה או אחר, במידה ומדובר בקטע שהוכן מבעוד מועד, לרוב זה יהיה כשירות של סדנת אמן פרטית טרם האירוע המרכזי והיא תצא אל המוזמנים על הבמה כחלק מהמופע לרוב בתחילתו, דבר אשר מוסיף עניין התרגשות אצל חתן השמחה והמוזמנים.

דילוג לתוכן